چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
مجله ویستا
معیارهای کلیدی برای انتخاب ارائهدهنده حضور در وب (wwp)
به ارائهدهندگان حضور در وب (wwp)، ارائهدهندگان حضور اينترنتى (IPP) يا بهطور عامتر ارائهدهندگان خدمات اينترنتى (ISP) نيز گفته مىشود. |
wwp به ناشران وب سايتى اجازه حضور در شبکه را مىدهند. wwp را نبايد با ارائهدهندگان دسترسى به اينترنت (IAP) که به کاربران اجازه دسترسى به شبکه را مىدهند اشتباه کرد. تفاوت ميان wpp و IAP مانند تفاوت بين تهيه يک برنامه تلويزيونى و تماشاى آن برنامه است. |
بيشتر IAP اغلب wwp نيز هستند گرچه اين دو نوع خدمت کاملاً متفاوت مىباشند. |
شرکتى که تمام خدمات اينترنتى (از جمله محتوا) را ارائه مىدهد ISP ناميده مىشود. |
کاربران اينترنتى بايد به يک IAP محلى (گرچه اين IAP ممکن است وابسته به يک شرکت بينالمللى باشد) بهمنظور به حداقل رساندن هزينه ارتباطات متصل شوند. برعکس ناشرين وب سايتى مىتوانند از هر wwp در سراسر جهان استفاده نمايند. بسيارى از سايتهاى شرکتهاى اروپايى و آسيايى در wwpهاى آمريکايى ميزبانى مىشوند (جايىکه دستمزدها کم و دسترسى سريعتر است.) وقتى يک کاربر اينترنتى وب سايتى را مشاهده مىنمايد نمىداند که آن سايت در کجا ميزبانى مىشود. شرکتهايى که وب سايت خود را در ايالات متحده آمريکا به ثبت مىرسانند نام (domain) آنها با عباراتى مانند net , .org , .com. و ... ختم مىشود. ولى داشتن وب سايتى با پسوندهاى مذکور به اين معنى نيست که تمام اين سايتها در آمريکا ميزبانى مىشوند يا آن شرکت آمريکايى است. بهعبارت ديگر، پسوند، مليّت و موقعيت سرورها سه موضوع کاملاً مجزا از هم هستند. استفاده از يک IAP با عملکرد پايين اصلاً مناسب نيست و ميزبانى سايت بازرگانى يک شرکت توسط يک IAP با عملکرد پايين يک فاجعه است. زيرا مستقيماً بر کاربران بالقوه (از جمله مشتريان بالقوه) تأثير خواهد گذاشت. |
همچنین مشاهده کنید
- چالشهای سایتهایی که بازارهای جهانی را هدف قرار دادهاند
- گروههای مذاکراتی
- عوامل اصلی موفقیت وبسایتهای تجاری
- عناصر اصلی وبسایتهای مؤثر
- گروهبندیهای مختلف از فروشگاههای مجازی
- توضیحات ویژه در مورد بازارهای الکترونیک
- ابزار جستجو
- دانش تجربی ویژه فروش از راه دور
- پست الکترونیک
- بازاریابی فرد به فرد - مشترییابی انبوه
- هزینههای حضور در وب
- چگونه ترافیک مطلوب را ایجاد نماییم
- میزبان وبسایتها
- فرصتها و موانع تجارت الکترونیک
- جوانب حقوقی
- بخشهایی از زنجیره ارزش بصورتonline
- ضعف و قوت شبکه
- دانش فنی مورد نیاز برای تبیین و اجرای یک راهبرد اینترنتی
- جایگاههای پرداخت
- سیستمهای پرداخت (۲)
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس احمد وحیدی مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم قوه قضائیه خلیج فارس دولت لایحه بودجه 1403 شورای نگهبان حجاب مجلس یازدهم
روز معلم تهران آموزش و پرورش قوه قضاییه شهرداری تهران سازمان هواشناسی فضای مجازی سلامت پلیس دستگیری شورای شهر تهران شورای شهر
بانک مرکزی خودرو حقوق بازنشستگان قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا ایران خودرو سایپا دلار مالیات چین بازار خودرو
تلویزیون سریال سعید آقاخانی سینمای ایران سینما نون خ موسیقی تئاتر دفاع مقدس فیلم کتاب رسانه ملی
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه روسیه عربستان ترکیه افغانستان
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید سپاهان تراکتور بایرن مونیخ باشگاه استقلال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی
هوش مصنوعی تبلیغات ناسا تسلا اپل اینستاگرام فناوری همراه اول آیفون گوگل
داروخانه خواب دیابت مسمومیت کاهش وزن چاقی سلامت روان بارداری آلزایمر