سه شنبه, ۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 21 May, 2024
مجله ویستا
فعال بودن مخاطب
بر مبناى رويکرد استفاده و رضامندي، مخاطب مصرفکنندهٔ فعال رسانه است (کاتز، بلاملر، گورويچ، ۱۹۷۴). در اين رويکرد مخاطب از آن رو فعال است که به دنبال رضامندى است و باور دارد که انتخاب رسانه، رضامندى مورد نظرش را فراهم خواهد آورد. همچنين، مشارکت فعالانهٔ مخاطب با رسانه بر رضامندى حاصل و رفتار رسانهاى اثر مىگذارد (لين -Lin-، در ۱۹۷۷). گروهى از محققان هوادار اين رويکرد به ابعاد مختلف فعال بودن مخاطب پرداختهاند و اين ابعاد را در ابعاد زمانى گوناگون (قبل، در حين و بعد از استفاده از رسانه) بررسى کردهاند. از سوى ديگر، محققان به انواع مختلف استفاده از رسانه، بهطور کلى پرداخته و استفادههاى هدفمند را از ديدگاههاى مختلف و با توجه به متغيرهاى گوناگون مداخلهکننده بررسى کردهاند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران سیدابراهیم رئیسی سقوط بالگرد رئیسی شهادت سقوط بالگرد بالگرد حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم شهادت رئیسی شهادت سید ابراهیم رئیسی
کنکور تهران هواشناسی پلیس هلال احمر سیل قوه قضاییه سیل مشهد آموزش و پرورش بارش باران
شهادت رئیس جمهور پیام تسلیت یارانه بورس قیمت خودرو قیمت دلار خودرو دلار قیمت طلا حقوق بازنشستگان بازار خودرو ایران خودرو
آیت الله سید ابراهیم رئیسی تلویزیون سینما سینمای ایران لیلا حاتمی هنرمندان زری خوشکام نمایشگاه کتاب رسانه ملی
قرآن تجهیزات پزشکی
آمریکا اسرائیل رژیم صهیونیستی روسیه ترکیه لبنان غزه فلسطین جنگ غزه حماس چین اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال رییس جمهور لیگ برتر لیگ برتر ایران لیگ برتر انگلیس فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس بازی تراکتور منچسترسیتی
هوش مصنوعی سامسونگ تبلیغات اپل موبایل نمایشگاه ایران هلث اینترنت هواپیما
مردان رژیم غذایی خواب آلزایمر استرس کاهش وزن افسردگی