VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۳ -
2 March 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
افزایش رضایت مشتریان
سایپا
ایران خودرو
کرمان موتور
بانک صادرات
بانک صادرات ایران
۵ ساعت قبل / سایت پول نیوز
ارائه تسهیلات به مشتریان فعال بانک ایران زمین
بانک ایران زمین با هدف تکمیل ارائه خدمات اعتباری و افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به اعطای تسهیلات طلوع، ویژه مشتریان فعال این بانک کرده است. به گزارش پول نیوز، مشتریان فعال بانک ایران زمین که تراکنش های بالایی در طول روز و ماه دارند با توجه به میانگین سپرده های خود می توانند تا [ ]
بانک ایران زمین
تسهیلات
بانک ایران زمین
تسهیلات
تسهیلات طلوع
۱۰ ساعت قبل / سایت نبض بازار
ثروتسازی بانک صادرات ایران با بهبود کیفیت درآمدها
ثروتسازی بانک صادرات ایران با بهبود شاخص کیفیت درآمدها راه را برای سودسازی شفاف و پایدار هموار کرده و رضایت مشتریان و سهامداران را رقم زده است. رشد سپردهها، افزایش درآمدهای کارمزدی و تنوع در محصولات و خدمات از جمله متغیرهای نشاندهنده یک تغییر محسوس در بانک به حساب میآید که طی دوران مدیریت فعلی …
بانک صادرات
بانک صادرات
۳۳ ساعت قبل / سایت خبرفوری
جشنواره تراکنش برنده-حساب برنده با 55 میلیارد ریال جایزه نقدی
بانک پاسارگاد و شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در راستای افزایش رضایت مشتریان و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، جشنواره تراکنش برنده-حساب برنده را برگزار میکنند.
بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد
۴ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۲/۰۷ / سایت بورس نیوز
افزایش ثروت بانک صادرات ایران از طریق ارتقاء کیفیت درآمدها
ثروتسازی بانک صادرات ایران با بهبود شاخص کیفیت درآمدها راه را برای سودسازی شفاف و پایدار هموار کرده و رضایت مشتریان و سهامداران را رقم زده است.
بانک صادرات
وبصادر
بانک صادرات
وبصادر
افزایش ثروت
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
/ سایت شهر بورس
رشد چشمگیر درآمدها و سود خالص در بانک صادرات ایران
ثروتسازی بانک صادرات ایران با بهبود شاخص کیفیت درآمدها راه را برای سودسازی شفاف و پایدار هموار کرده و رضایت مشتریان و سهامداران را رقم زده است. رشد سپردهها، افزایش درآمدهای کارمزدی و تنوع در محصولات و خدمات از جمله متغیرهای نشاندهنده یک تغییر محسوس در بانک به حساب میآید که طی دوران مدیریت فعلی رقم …
بانک صادرات
وبصادر
بانک صادرات
وبصادر
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
/ سایت رکنا
ارکای؛ اولین مشاور هوش مصنوعی در صنعت رستورانداری ایران
با ورود و گسترش هوش مصنوعی به همه ابعاد زندگی انسانها، صنعت غذا و رستورانداری هم از این موضوع بهرهمند شده و در حال حاضر، شاهد نوآوریهای عظیمی در این زمینه هستیم. هدف از این کار، در درجه اول افزایش رضایت مشتریان، آسودگی آنها و در نهایت کمک به تجربهای خوب در رستورانهاست.
هوش مصنوعی
گروه غذایی ارکیده
هوش مصنوعی
گروه غذایی ارکیده
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
/ سایت پول نیوز
کارنامه درخشان بانک صادرات در سال 1403
ثروتسازی بانک صادرات ایران با بهبود شاخص کیفیت درآمدها راه را برای سودسازی شفاف و پایدار هموار کرده و رضایت مشتریان و سهامداران را رقم زده است. رشد سپردهها، افزایش درآمدهای کارمزدی و تنوع در محصولات و خدمات از جمله متغیرهای نشاندهنده یک تغییر محسوس در بانک به حساب میآید که طی دوران مدیریت فعلی [ …
بانک صادرات ایران
عملکرد 11 ماهه
بانک صادرات ایران
عملکرد 11 ماهه
وبصادر
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
/ سایت اقتصاد پویا
نفت سپاهان رونمایی کرد: بستهبندی جدید محصولات شرکت نفت سپاهان - سایت خبری اقتصاد پویا
در این مراسم فرهاد امین دهقان با اشاره به اهمیت نوآوری و بهبود مستمر در ارائه محصولات، اظهار داشت: «بستهبندی جدید محصولات نفت سپاهان نه تنها از نظر زیباییشناسی ارتقا یافته است، بلکه با بهرهگیری از فناوریهای روز دنیا و با هدف افزایش رضایت مشتریان طراحی شده است.» وی همچنین تأکید کرد که این تغییرات …
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
/ سایت سرانه
حرکت خوب مدیرعامل جدید ایران خودرو / همه مردم بخوانند!
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو، در بازدید از اداره بازرسی خودرو قبل از تحویل، بر لزوم افزایش کیفیت تا جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.
ایران خودرو
خودرو
ایران خودرو
خودرو
بازار خودرو
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
/ سایت روزگارخودرو
اولین حرکت مثبت مدیرعامل جدید ایران خودرو
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو، در بازدید از اداره بازرسی خودرو قبل از تحویل، بر لزوم افزایش کیفیت تا جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.
ایران خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
/ سایت ایران جیب
ایران خودرو: خودروهای ایراددار برگشت میخورد
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو، در بازدید از اداره بازرسی خودرو قبل از تحویل، بر لزوم افزایش کیفیت تا جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.
خودروهای
ایراددار
خودروهای
ایراددار
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
/ خبرگزاری ایرنا
خودروهای دارای مغایرت کیفی برگشت میخورند
تهران- ایرنا- مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو، در بازدید از اداره بازرسی خودرو قبل از تحویل، بر لزوم افزایش کیفیت تا جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.
ایران خودرو
گروه صنعتی ایرانخودرو
ایران خودرو
گروه صنعتی ایرانخودرو
خودرو
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
/ سایت بورس نیوز
خودروهای دارای مغایرت کیفی برگشت میخورند/ ایرادات بدون ملاحظه گزارش و برطرف شوند
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو، در بازدید از اداره بازرسی خودرو قبل از تحویل، بر لزوم افزایش کیفیت تا جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.
ایران خودرو
قیمت خودرو
ایران خودرو
قیمت خودرو
کیفیت خودرو
خودروسازی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
/ خبرگزاری ایلنا
دیدگاه مجید محمودی مدیرعامل آهن یک دو سه در خصوص اهمیت نوآوری در کسب و کارهای آنلاین
مجید محمودی، مدیرعامل شرکت آهن یک دو سه، نوآوری را عامل کلیدی در رشد و موفقیت کسبوکارهای آنلاین میداند. به گفته وی، شرکت آهن یک دو سه با بهرهگیری از فناوریهای نوین و استراتژیهای خلاقانه، تجربه خرید آسان و مطمئن را برای مشتریان فراهم کرده است. این رویکرد نوآورانه نهتنها به بهبود عملکرد سازمان کمک …
مجید محمودی
آهن یک دو سه
مجید محمودی
آهن یک دو سه
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
/ خبرگزاری ایرنا
اعطای وام خرید لوازم خانگی و دیجیتال در بانک ایران زمین
تهران- ایرنا- بانک ایران زمین با هدف تکمیل ارائه خدمات اعتباری و افزایش رضایت مشتریان خود، اقدام به اعطای تسهیلات کمک هزینه خرید لوازم خانگی و دیجیتال کرده است.
بانک ایران زمین
تسهیلات بانکی
بانک ایران زمین
تسهیلات بانکی
طرح یارا
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
/ سایت صفحه اقتصاد
از تسهیلات بدون ضامن تا شفافسازی خدمات
بانک ملت در بهمنماه ۱۴۰۳ با اجرای طرحهای نوآورانه و ارائه خدمات متنوع، گامهای مؤثری در جهت بهبود رضایت مشتریان و ارتقای شفافیت برداشته است. از افزایش تسهیلات بدون ضامن تا پاسخگویی به شایعات، این بانک همواره در تلاش برای بهبود تجربه مشتریان خود بوده است.
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
/ خبرگزاری برنا
پنل پیامکی نواتل| ابزاری پیشرفته برای تبلیغات و اطلاعرسانی به مشتریان هدف
در دنیای بازاریابی مدرن، داشتن یک کانال ارتباطی امن و مستقیم با مشتریان، یکی از ارکان اصلی موفقیت است. شما به کمک یک پنل پیامکی حرفهای و با استفاده از شماره ثابت کسب و کارتان، میتوانید پیامهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی خود را بهطور هدفمند و اثرگذار به مخاطبان منتقل کنید. این کار نه تنها اعتبار برند …
پیامک
تبلیغات
پیامک
تبلیغات
بازاریابی
رپورتاژآگهی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
/ روزنامه مردم سالاری
گروه سایپا تحویل خودرو در ایام تعطیل را فعال کرد - مردم سالاری آنلاین
فعالسازی فرآیند تحویل حضوری محصولات گروه سایپا در ایام تعطیل تا پایان سال، از مهمترین اقدامات برای افزایش رضایت مشتریان است.
سایپا
سایپا
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
/ سایت اندیشه معاصر
تحویل خودروهای سایپا حتی در روزهای تعطیل! اندیشه معاصر
فعالسازی فرآیند تحویل حضوری محصولات گروه سایپا در ایام تعطیل تا پایان سال، از مهمترین اقدامات برای افزایش رضایت مشتریان است.
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
/ سایت جهان صنعت نیوز
تحویل خودروهای سایپا تعطیلی ندارد!
فعالسازی فرآیند تحویل حضوری محصولات گروه سایپا در ایام تعطیل تا پایان سال، از مهمترین اقدامات برای افزایش رضایت مشتریان است.
تحویل خودرو
سایپا
تحویل خودرو
سایپا
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
/ سایت فرتاک
تحویل حضوری خودروهای سایپا در ایام تعطیل تا پایان سال فعال شد
فعالسازی فرآیند تحویل حضوری محصولات گروه سایپا در ایام تعطیل تا پایان سال، از مهمترین اقدامات برای افزایش رضایت مشتریان است.
سایپا
فرشید فراغت
سایپا
فرشید فراغت
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
/ روزنامه شرق
خبر مهم برای مشتریان سایپا
فعالسازی فرآیند تحویل حضوری محصولات گروه سایپا در روزهای تعطیل تا پایان سال، از مهمترین اقدامات برای افزایش رضایت مشتریان است.
سایپا
خودروهای سایپا
سایپا
خودروهای سایپا
محصولات سایپا
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - گروه سایپا تحویل خودرو در ایام تعطیل را فعال کرد
عصر خودرو- فعالسازی فرآیند تحویل حضوری محصولات گروه سایپا در ایام تعطیل تا پایان سال، از مهمترین اقدامات برای افزایش رضایت مشتریان است.
سایپا (۵۶۷۹)
تحویل خودرو (۱۷۱)
سایپا (۵۶۷۹)
تحویل خودرو (۱۷۱)
عصر خودرو
قیمت
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
/ سایت دنیای خودرو
افزایش رضایت مشتریان؛ اولویت نخست تیم مدیریتی جدید ایرانخودرو
عادل پیرمحمدی: هیچ برنامهای برای تعدیل نیروی انسانی وجود ندارد و تمام انتصابات براساس صلاحیت افراد و با تصمیم جمعی انجام خواهد شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
/ سایت الف
آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی/ سومین همایش آموزشی امدادگران کرمان موتور برگزار شد (+عکس)
شرکت خدمات و تجارت بم خودرو در راستای افزایش کیفیت خدماترسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایتمندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.
کرمان خودرو
کرمان خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
/ سایت بورس نیوز
مدیرعامل ایساکو معارفه شد/ افزایش رضایت مشتریان، اولویت نخست ایرانخودرو
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو رضایت مشتریان را معیار اصلی در سنجش و ارزیابی عملکرد این خودروساز دانست و گفت: آغاز تغییرات مدیریتی از شرکت ایساکو به دلیل ضرورت ارتقای رضایت مشتریان بهعنوان بزرگترین سرمایه ایرانخودرو است و به همین دلیل یکی از اعضای هیاتمدیره ایرانخودرو مستقیما مدیریت این شرکت را …
خودرو
ایساکو
خودرو
ایساکو
خدمات پس از فروش ایساکو
مدیرعامل ایساکو
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
/ خبرگزاری ایلنا
راهنما خرید لوازم و تجهیزات آرایشگاهی
تجهیزات آرایشگاهی نقش مهمی در کیفیت خدمات و رضایت مشتریان دارند. انتخاب لوازم مناسب نه تنها به افزایش کارایی سالن کمک میکند بلکه تجربه مشتری را نیز بهبود میبخشد. اما با وجود تنوع بالای محصولات در بازار، چگونه بهترین تجهیزات را برای سالن خود انتخاب کنید؟
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
/ سایت پارسینه
برگزاری سومین همایش آموزشی امدادگران کرمان موتور / کرمان موتور برای امداد نوروزی اعلام آمادگی کرد +عکس
شرکت خدمات و تجارت بم خودرو در راستای افزایش کیفیت خدماترسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایتمندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.
امداد نوروزی
کرمان خودرو
امداد نوروزی
کرمان خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
/ روزنامه صمت
تولید گران محصول سیاستگذاری اشتباه
نرخ انرژی بهعنوان یکی از عوامل کلیدی در فرآیند تولید، تاثیر بسزایی بر نرخ تمامشده محصولات دارد. با افزایش هزینههای انرژی، تولیدکنندگان ناگزیر به افزایش نرخ محصولات خود میشوند تا بتوانند هزینههای جاری را پوشش دهند. این پدیده نهتنها بر سودآوری شرکتها تاثیر میگذارد، بلکه در نهایت منجر به افزایش …
انرژی
اقتصادی
انرژی
اقتصادی
شهناز صفایی
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
/ سایت فرتاک
نقش روابط عمومی بانکها در حفظ ارتباط موثر با مشتریان
روابط عمومی در بانکها نقش بسیار مهمی در ایجاد و حفظ ارتباط موثر با مشتریان دارد. این ارتباط میتوان به بهبود تجربه مشتری، ارتقا اعتبار بانک و افزایش رضایت عمومی کمک کند
بانکها
پوریا زارعی
بانکها
پوریا زارعی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ سایت تابناک
جهش درآمد بانک صادرات با رکورد جدید کارمزدها
رضایت مشتریان و فعالان اقتصادی از خدمات بانک صادرات ایران به ویژه محصولات جدید درآمد کارمزدها، مانده تسهیلات و مانده سپردهها برای بزرگترین بانک بورسی ایران
بانک صادرات ایران
جهش درآمد
بانک صادرات ایران
جهش درآمد
افزایش رضایت مشتریان
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
/ سایت تحلیل بازار
طرح زمستانه خدمات پس از فروش لاماری، نصب رایگان آپشن ها
شرکت آرین پارس موتور به منظور ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به برگزاری طرح زمستانه کرده است.
خودرو لاماری
شرکت آرین پارس موتور
خودرو لاماری
شرکت آرین پارس موتور
خدمات پس از فروش خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
/ سایت روزگارخودرو
طرح زمستانه خدمات پس از فروش در نمایندگیهای لاماری / از نصب رایگان آپشن تا بررسی فنی
شرکت آرین پارس موتور به منظور ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به برگزاری طرح زمستانه کرده است.
لاماری
لاماری ایما
لاماری
لاماری ایما
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
/ سایت اقتصادآنلاین
از نصب رایگان آپشن تا بررسی فنی
شرکت آرین پارس موتور به منظور ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به برگزاری طرح زمستانه کرده است.
لاماری
لاماری
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
/ روزنامه رسالت
4 راهکار کاهش صف در بانکها و صندوقهای قرضالحسنه و نحوه پیادهسازی آنها - روزنامه رسالت
چکیده : صفهای طولانی در بانکها، علاوه بر اتلاف وقت مشتریان، به تصویر منفی مؤسسه و کاهش رضایتمندی منجر میشود. این مشکل به دلایلی همچون افزایش حجم تراکنشها، ناکافی بودن شعب و پیچیدگی فرآیندها ایجاد میشود. برای حل این مشکل، میتوان از راهکارهایی مانند استفاده از نرمافزارهای جامع مدیریت قرضالحسنه، …
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
/ خبرگزاری ایرنا
اهدای جایزه یک میلیاردی فراخوان ایدهپردازی افزایش رضایت مشتریان درسالروز تاسیس بیمه نوین
تهران- ایرنا- همایش نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه نوین روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه با حضور مدیرعامل و رئیس هیئتمدیره بیمه نوین، اعضای هیئتمدیره، مدیران، معاونین برگزار شد.
بیمه نوین
مدیرعامل بیمه نوین
بیمه نوین
مدیرعامل بیمه نوین
بانک و بیمه
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - چرا خریدار چراغ های ال ای دی و دی لایت ساخت شرکت کروز در بازار ایران افزایش پیدا کرده است؟
عصر خودرو- شرکت کروز به عنوان شرکتی فعال و پیشرو در صنعت تولید قطعات خودرو در ایران، همواره در تلاش بوده تا با بهرهگیری از دانش فنی روز و فناوریهای پیشرفته، محصولاتی باکیفیت و قابلرقابت با نمونههای خارجی تولید کند. یکی از محصولات برجسته این شرکت، چراغهای خودرو است که به دلیل کیفیت، نوآوری و دوام …
عصر خودرو
قیمت
عصر خودرو
قیمت
مجله های خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت افکارنیوز
تولید خودروی داخلی با تیراژ بالا کاهش قیمت ها را رقم می زند/قیمت خودرو تحت تأثیر قانون عرضه و تقاضا
رئیس کمیسیون صنایع ومعادن تاکید کرد: طبیعتاً خودروسازان داخلی با مدیریت بهینه مجموعه خود میتوانند هزینههای تمام شده تولید را کنترل کنند، این امر نه تنها به کاهش قیمت نهایی خودروها کمک میکند، بلکه منجر به بهبود کیفیت محصولات داخلی نیز خواهد شد، همچنین با توجه به افزایش رقابت ناشی از واردات خودروهای …
قیمت خودرو
کاهش قیمت ها
قیمت خودرو
کاهش قیمت ها
نماینده مجلس شورای اسلامی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت اقتصاد ۲۴
تقویت دانش فنی کارکنان و شبکه فروش، راهکار ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت | اقتصاد24
رضا رزقی سرپرست مدیریت بیمههای خودرو بیمه سرمد در مصاحبهای با روابطعمومی شرکت با تاکید بر اهمیت تقویت دانش فنی کارکنان و شبکه فروش به منظور ارائه خدمات با کیفیت به بیمهشدگان گفت: بیمه سرمد در یکسال اخیر با برگزاری دورههای آموزشی در حوزههای مختلف بیمهای خصوصاً بیمههای اتومبیل (شخص ثالث و بدنه) …
بیمه سرمد
بیمه سرمد
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ خبرگزاری برنا
طرح منوی رستوران و فست فود
منوی غذا یکی از مهمترین ابزارها در جذب مشتری و ارائه تجربهای منحصر به فرد در رستورانها و فست فودهاست. طرح منوی درست و جذاب انتخاب غذا را برای مشتریان آسانتر کرده و باعث افزایش رضایت آنها میشود.
رستوران
فست فود
رستوران
فست فود
رستوران سنتی
رپورتاژ آگهی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ خبرگزاری ایسنا
کاربردهای پنل پیامکی ایران پیامک برای اطلاع رسانی سریع و موثر
در دنیای پرشتاب امروز، اطلاعرسانی سریع و موثر از چالشهای مهم سازمانها، شرکتها و حتی کسبوکارهای کوچک محسوب میشود. خرید پنل اس ام اس بهعنوان ابزاری پیشرفته و کاربردی، راهکاری موثر برای این نیازها است. با این ابزار، میتوانید پیامکهای خود را در کوتاهترین زمان به مخاطبان هدف بفرستید. اما آیا تابهحال …
پنل پیامکی
پنل اس ام اس ارزان
پنل پیامکی
پنل اس ام اس ارزان
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
/ سایت فردای اقتصاد
تلاش کرمان موتور برای افزایش سهم بازار
شرکت کرمان موتور با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش، درصدد است با گسترش شبکه نمایندگی خود گستره جغرافیایی ارایه خدمات خود را برای جلب رضایت مشتریان افزایش دهد.
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
/ سایت روزگارخودرو
تلاش کرمان موتور برای افزایش سهم بازار / ۱۳۲ نمایندگی فعال در سراسر کشور
شرکت کرمان موتور با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش، همواره در تلاش است تا با گسترش شبکه نمایندگی خود بتواند گستره جغرافیایی ارائه خدمات خود را افزایش دهد و در جلب رضایت مشتریان بهترین عملکرد را داشته باشد.
بازار خودرو
کرمان موتور
بازار خودرو
کرمان موتور
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
/ سایت اقتصادآنلاین
نکات خرید هاست وردپرس برای یک کسب و کار فروشگاهی آنلاین
هاست وردپرس (WordPress web hosting) یکی از مهمترین عواملی است که میتواند به موفقیت فروشگاههای آنلاین (E-commerce) کمک کند. با خرید هاست (Web hosting) مناسب، نه تنها سرعت (Speed) و پایداری (Stability) سایت شما افزایش پیدا میکند، بلکه تجربه کاربری (User Experience) بهتر شده و در نتیجه، رضایت مشتریان …
هاست
خرید هاست
هاست
خرید هاست
کسب و کار
وردپرس
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
/ سایت انصاف نیوز
بازسازی رستوران؛ تغییرات خلاقانه برای افزایش رضایت مشتریان | انصاف نیوز
رپورتاژ آگهی بازسازی رستوران یکی از راه های اصلی برای بهبود تجربه مشتریان و ایجاد فضایی جذاب تر برای آنها است. این فرآیند می تواند شامل به روزرسانی طراحی داخلی، تغییر در چیدمان مبلمان و یا بازسازی بخش های کاربردی مانند آشپزخانه باشد. با ایجاد تغییراتی خلاقانه و استفاده از اصول طراحی مدرن، می توانید
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
/ سایت صنعت ماشین
طرح بازدید فنی زمستانه راسا موتور خاورمیانه آغاز شد +جزئیات
صنعت ماشین: راسا موتور در جهت افزایش رضایت مشتریان و آشنایی بیشتر خریداران با شبکه خدمات پس از فروش در اقدامی گسترده و با همکاری نمایندگان خود، در دی ماه ۱۴۰۳ طرح بازدید فنی زمستانه خودروهای SUZUKI و GAC را برگزار میکند.
راسا موتور خاورمیانه
راسا موتور
راسا موتور خاورمیانه
راسا موتور
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - طرح بازدید فنی زمستانه راساموتور خاورمیانه
عصر خودرو- راساموتور در جهت افزایش رضایت مشتریان و آشنایی بیشتر خریداران با شبکه خدمات پس از فروش در اقدامی گسترده و با همکاری نمایندگان خود، در دی ماه 1403 طرح بازدید فنی زمستانه خودروهای SUZUKI و GAC را برگزار میکند.
راسا موتور (۲۵)
عصر خودرو
راسا موتور (۲۵)
عصر خودرو
قیمت
مجله های خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
/ سایت عصرایران
استراتژیهای نوین برای افزایش بهرهوری پایدار در صنعت بیمه
افزایش بهرهوری در صنعت بیمه، نه تنها باعث بهبود عملکرد مالی شرکتها میشود، بلکه میتواند سطح رضایت مشتریان و کیفیت خدمات ارائهشده را نیز ارتقا دهد. در این میان، توجه ویژه به توانمندسازی کارکنان، توسعه فرهنگ سازمانی و افزایش رضایت شغلی، سه محور اصلی برای دستیابی به بهرهوری بالاتر است.
صنعت بیمه
داود شکری
صنعت بیمه
داود شکری
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ خبرگزاری ایسنا
توسعه فیبرنوری در جهت افزایش رضایت کاربران
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: با ارائه سرویس های جدید و توسعه خدمات مبتنی بر فیبرنوری، سعی می کنیم، هم رضایت مشتریان را کسب و هم مشکلات انباشته شرکت را برطرف کنیم.
شرکت مخابرات ایران
فیبرنوری
شرکت مخابرات ایران
فیبرنوری
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
/ سایت صفحه اقتصاد
بیمه سامان با استفاده ازهوش مصنوعی سرعت خدمات رسانی به مشتریان را افزایش می دهد
مدیرعامل شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی، بستر مناسبی برای ارتقای سطح خدمات بوده و منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از شرکت های بیمه می شود، گفت: شرکت بیمه سامان نیز با استفاده از همین فناوری، در تلاش است تا دسترسی به دستورالعمل ها و شیوه نامه های موجود عملیات بیمه گری …
بیمه سامان
بیمه سامان
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
/ سایت اقتصاد ۲۴
درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه | اقتصاد24
مقاله «تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد» با تلاش همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه موفق به دریافت لوح و تندیش جشنواره شد.
بیمه پاسارگاد
بیمه پاسارگاد
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت نود اقتصادی
اهم اقدامات بیمه نوین در راستای افزایش سطح رضایت مشتریان
با عنایت به ماهیت فعالیت شرکتهای بیمه و ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم و با توجه به اهمیت مشتریمداری به عنوان عامل کلیدی موفقیت سازمان ها به ویژه سازمانهای ارائهدهنده خدمات و همچنین نقش کلیدی شرکتهای بیمه در ایجاد اطمینان، امنیت و آرامشخاطر، شرکت بیمه نوین، مأموریت خود را تأمین امنیت مالی و آرامش …
بیمه نوین
بیمه نوین
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت پاتوق آنلاین
سوپرایز و ثبت نام شب یلدا سایپا | سایپا به مردم در شب یلدا هدیه می دهد
سازمان خدمات پس از فروش سایپا به منظور رفاه و افزایش رضایت مشتریان گروه سایپا، طرح خدمات ویژه فروش کارت طلایی را با عنوان طرح یلدا اجرا می کند.
سایپا
خودرو سایپا
سایپا
خودرو سایپا
خرید سایپا
فروش محصولات سایپا
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ روزنامه عصر اقتصاد
برتری ایساکو در شاخص رضایت مشتریان خدمات پس از فروش کشور
ایساکو با انجام اقدامات اصلاحی و بررسی نقاط قابل بهبود، توانسته به صورت مستمر در ماههای متوالی این امتیاز را افزایش دهد
ایران خودرو
ایساکو
ایران خودرو
ایساکو
شاخص رضایت مشتریان
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
رضایت مشتری، سودآوری فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسب و کار گفت: فولاد هرمزگان تلاشهای زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش میدهد، بلکه نقش …
صنعت فولاد
فولاد هرمزگان
صنعت فولاد
فولاد هرمزگان
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ سایت تجارت نیوز
تخصصی شدن بانک ها چه تاثیری بر اقتصاد کشور دارد؟
بانکهای تخصصی معمولاً فرآیندهای خود را بهینهسازی میکنند این کارایی میتواند منجر به کاهش هزینهها و افزایش رضایت مشتریان شود.
اقتصاد ایران
بانک
اقتصاد ایران
بانک
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت اقتصادآنلاین
رضایت مشتری، کلید وفاداری و سودآوری در شرکت فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسبوکار گفت: فولاد هرمزگان تلاشهای زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش میدهد، بلکه نقش مهمی …
فولاد
فولاد
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ خبرگزاری ایلنا
بهرهگیری از پیشرفتهترین ماشین آلات در شرکت «لوله سازی ماهشهر»
شرکت «لوله سازی ماهشهر»، با بهرهگیری از پیشرفتهترین ماشین آلات و متکی بر دانش فنی پرسنل ، تولید لولههای قطور فولادی (SAWL) API 5L به قطر 24 تا 56 اینچ و تا ضخامت 1.250 اینچ منطبق با نیاز صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و بهبود سیاست های کلان سازمان برای توسعه پایدار، با سرلوحه قرار دادن اخلاق و معنویات …
ماهشهر
لوله سازی
ماهشهر
لوله سازی
لوله سازی ماهشهر
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ سایت صفحه اقتصاد
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد: رضایت مشتری، کلید وفاداری و سودآوری در شرکت فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسبوکار گفت: فولاد هرمزگان تلاشهای زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش میدهد، بلکه نقش مهمی …
فولاد هرمزگان
فولاد هرمزگان
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
/ خبرگزاری ایرنا
تمام فعالیت ها در بیمارستانهای استان کرمانشاه در راستای افزایش رضایتمندی بیماران باشد
کرمانشاه-ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه برخورد مناسب با مردم و بیماران از اولیت های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است، گفت: تمام فعالیت های صورت گرفته در بیمارستان های استان کرمانشاه باید در راستای افزایش رضایتمندی بیمار و همراه باشد.
دانشگاه علوم پزشکی
کرمانشاه
دانشگاه علوم پزشکی
کرمانشاه
کمبود تخت بیمارستانی
رضایت مشتریان
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ سایت بورس 24
طرح تسهیلاتی تدبیر بانک ایران زمین برای کارمندان شرکت ها
بانک ایران زمین به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و تکمیل سبد محصولات و خدمات خود، اقدام به اعطای تسهیلات به...
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت رکنا
قیمت روز خودرو / نارضایتی مردم از افزایش قیمت خودروهای ایرانی
رکنا اقتصادی : کارشناس صنعت خودرو افزایش قیمت خودرو در حالی صورت میگیرد که مشتریان دو خودروساز بزرگ از کیفیت محصولات آنها راضی نیستند خودروسازان مدعی هستند بخشی از افزایش قیمتها صرف هزینه خدمات پس از فروش می شود اما آیا واقعا خدمات پس از فروش خودروسازان رضایت خریداران را جلب کرده است؟
قیمت خودروهای ایرانی
نارضایتی
قیمت خودروهای ایرانی
نارضایتی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت اقتصاد معاصر
سایپا: با افزایش قیمت مسیر جلب رضایت مشتریان هموار میشود
سایپا امروز در اطلاعیه ای در توضیح گران کردن شبانه خودرو اعلام کرد:با افزایش قیمت مسیر جلب رضایت مشتریان هموار می شود.
سایپا
افزایش قیمت خودرو
سایپا
افزایش قیمت خودرو
قیمت سایپا
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
/ خبرگزاری ایرنا
استاندار سمنان: کیفیت نان ارتقا یابد/ رضایت مردم مورد توجه باشد
سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: این خطه جزو استانهای آخر در حوزه افرایش قیمت نان بود و افزایش نظارت بر نانواییها تا ارتقای کیفیت نان و رضایت مردم مورد توجه باشد.
استان سمنان
آرد
استان سمنان
آرد
سیدمحمدرضا هاشمی
رضایت مشتریان
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
/ سایت اندیشه معاصر
اندیشه معاصر - استفاده از کد تخفیف در خریدهای اینترنتی اندیشه معاصر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استفاده از کدهای تخفیف برای خریدهای آنلاین و حتی حضوری این روزها به یک روش محبوب برای صرفهجویی در هزینهها تبدیل شده است. این کدها به کاربران این امکان را میدهند تا با تخفیفهای ویژهای که برای محصولات و خدمات مختلف ارائه میشود هزینههای خود را کاهش دهند. …
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - تحول در خدمات پس از فروش، یک اصل اساسی در گروه خودروسازی سایپا است
عصر خودرو- مدیرعامل سایپایدک در نشست با نمایندگیهای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل گفت: تحول در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، دو اصل اساسی مورد تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا است که مبنای تمام برنامههای سایپایدک قرار گرفته است.
سایپا (۵۵۹۴)
خودروسازی (۳)
سایپا (۵۵۹۴)
خودروسازی (۳)
عصر خودرو
قیمت
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
کاهش خرید ارزی ایرانخودرو
ایکوپرس: گروه صنعتی ایرانخودرو از کاهش بیش از ۴۵درصدی خرید ارزی خود در هفتماه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته خبر داد. در دوسال اخیر که نهضت کاهش هزینه در شبکه تامین ایرانخودرو آغاز شده، خرید ارزی برای تامین بخشی از نیازمندیهای خطوط تولید این شرکت کاهش قابل ملاحظهای داشته است. …
ایران خودرو
تولید خودرو
ایران خودرو
تولید خودرو
ارز خودرو
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
/ سایت اقتصاد ۱۰۰
پیش فروش 3 مرحله ای وانت پراید 151 آغاز شد + شرایط و جزئیات
اقتصاد 100- به اطلاع مشتریان گرامی و نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازی سایپا میرسانیم که با هدف بهبود خدمات و افزایش رضایت شما، تغییراتی در روند فروش و خدمات پس از فروش در حال انجام است. از این رو، خواهشمندیم با ما همراه باشید تا از آخرین اخبار و تسهیلات بهرهمند شوید.
شرکت سایپا
ثبت نام خودرو
شرکت سایپا
ثبت نام خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ سایت صفحه اقتصاد
مدیرعامل بیمه کوثر: رشد سرمایه و سودآوری، نتیجه تلاش نیروی انسانی و رضایت مشتریان است
مدیرعامل بیمه کوثر در نشست صمیمانهای با اصحاب رسانه، به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس این شرکت، از دستاوردهای چشمگیر بیمه کوثر در حوزه افزایش سرمایه، رشد فروش و توسعه خدمات آنلاین سخن گفت.
بیمه کوثر
بیمه کوثر
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ خبرگزاری ایسنا
رد پای هوش مصنوعی در صنعت پست ایران
به گفته مسئولان از آنجایی که انتظارات مشتریان همواره در حال تغییر و افزایش است، با استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی، می توان الگوهای رفتاری مشتریان را تحلیل و نیازهای آنها را پیشبینی کرد که در نهایت بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت ایشان را رقم زد.
هوش مصنوعی
پست
هوش مصنوعی
پست
مرسوله پستی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ سایت سیتنا
بهبود عملکرد مرکز تماس پست با بهره گیری از هوش مصنوعی | سیتنا
معاون وزیر ارتباطات، گفت: از آنجایی که انتظارات مشتریان همواره در حال تغییر و افزایش است، با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، می توان الگوهای رفتاری مشتریان را تحلیل و نیازهای آنها را پیشبینی کرد که در نهایت، بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت آنها را به دنبال خواهد داشت.
هوش مصنوعی
معاون وزیر ارتباطات
هوش مصنوعی
معاون وزیر ارتباطات
محمد احمدی
شرکت ملی پست
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
/ سایت گسترش نیوز
اینماد؛ مهر تایید اعتماد در دنیای تجارت الکترونیک
اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی، یک نشان رسمی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به کسبوکارهای اینترنتی معتبر اعطا میشود. این نماد در واقع مهر تاییدی است بر رعایت استانداردها و ضوابط مشخصی از سوی کسبوکار و نشان میدهد که این کسبوکار قابل اعتماد و مطمئن است. وجود اینماد برای کسبوکارهای اینترنتی …
تجارت الکترونیک
کسب و کار اینترنتی
تجارت الکترونیک
کسب و کار اینترنتی
اعتماد الکترونیک
خدمات اینترنتی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
/ روزنامه عصر اقتصاد
طرح ارمغان بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد
در راستای افزایش سطح مطلوبیت و رضایتمندی مشتریان دارای رفاه کارت و دارندگان دستگاههای کارتخوان و درگاههای پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران، طرح ارمغان بازنگری و تمدید شد.
بانک رفاه
بانک رفاه کارگران
بانک رفاه
بانک رفاه کارگران
طرح ارمغان
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ سایت دنیای خودرو
تنوع در محصولات جانبی «نفت سپاهان»
شرکت نفت سپاهان، تولیدکننده انواع روغن پایه و فرآوردههای حوزه روانکار همواره در جهت ارتقای کیفیت در تولید محصولات و افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمیدارد و میکوشد تا تقاضای بازار را در حوزه فعالیت خود مرتفع کند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
/ روزنامه صمت
تاثیر تحولات اقتصادی جهان بر زنجیره تامین
تحولات اقتصادی منجر به افزایش کارایی در زنجیرههای تامین شده است. با استفاده از فناوریهای نوین و روشهای بهینهسازی، شرکتها قادر به کاهش هزینهها، افزایش سرعت تحویل کالاها، بهبود کیفیت محصولات و خدمات و افزایش رضایت مشتریان هستند. تحولات اقتصادی جهانی به عنوان بخشی جداییناپذیر از فرآیند جهانیسازی، …
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
/ سایت جماران
ریبرندینگ پلتفرم «سنجاق» همراه با جذب سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی برای رشد بیشتر
هدف سنجاق از ریبرندینگ خود پس از جذب سرمایه، تقویت هویت برند و ایجاد یک هویت بصری و مفهومی قویتر که با خدمات ارائه شده همخوانی بیشتری داشته باشد عنوان شده است. نیاز به انطباق با تغییرات جدید بازار و رقابتهای جدید در حوزه خدمات آنلاین و از سوی دیگر، تلاش برای افزایش رضایت مشتریان با بهبود تجربه کاربری …
پلتفرم سنجاق
پلتفرم سنجاق چیست
پلتفرم سنجاق
پلتفرم سنجاق چیست
پلتفرم سنجاق چیست؟
پلتفرم سنجاق چه می کند؟
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
/ خبرگزاری ایلنا
نگاهی به صورتها مالی شرکت کارتن سازی البرز در سال گذشته
شرکت کارتن سازی البرز یکی از زیرمجموعههای شستا است، که حفظ و توسعه بازارهای داخلی کشور رضایت مشتریان، افزایش کیفیت و افزایش تولید از مهمترین اهداف این شرکت اعلام شده است.
لوازم خانگی
کارتن البرز
لوازم خانگی
کارتن البرز
کارتنسازی البرز
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
/ سایت بورس 24
طرح تسهیلاتی کارت اعتباری انتخاب پلاس بانک ایران زمین
بانک ایران زمین در راستای افزایش رضایت مشتریان این بانک و رفاه حال آنان، اعطای تسهیلات بر پایه میانگین سپرده های مشتریان با نام...
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
/ سایت تحلیل بازار
پولتو با این طرح ۲.۵ برابر کن؛ تسهیلات بانک ایران زمین با کارت اعتباری
بانک ایران زمین در راستای افزایش رضایت مشتریان، اعطای تسهیلات بر پایه میانگین سپرده های مشتریان با نام “کارت اعتباری انتخاب پلاس” را آغاز کرد.
بانک ایران زمین
تسهیلات بانکی
بانک ایران زمین
تسهیلات بانکی
وام بانکی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
/ روزنامه صمت
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
بانک ایران زمین در راستای افزایش رضایت مشتریان این بانک و رفاه حال آنان، اعطای تسهیلات بر پایه میانگین سپرده های مشتریان با نام “کارت اعتباری انتخاب پلاس” را آغاز کرد.
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
/ سایت بنکر
پولتو با این طرح ۲/۵ برابر کن
بانک ایران زمین در راستای افزایش رضایت مشتریان، اعطای تسهیلات بر پایه میانگین سپرده های مشتریان با نام “کارت اعتباری
بانک ایران زمین
وام بانک ایران زمین
بانک ایران زمین
وام بانک ایران زمین
تسهیلات بانک ایران زمین
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۸:۲۹
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۳ -
2 March 2025
دریافت اخبار بیشتر
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی
VIST
A
سیاسی
عبدالناصر همتی
استیضاح
استیضاح همتی
مجلس شورای اسلامی
ایران
همتی
مسعود پزشکیان
استیضاح وزیر اقتصاد
وزیر اقتصاد
دولت
مجلس
کاخ سفید
ورزشی
استقلال
فوتبال
لیگ نخبگان آسیا
پرسپولیس
النصر عربستان
النصر
فدراسیون فوتبال
مهدی تاج
کریستیانو رونالدو
خلاصه بازی
دربی
باشگاه استقلال
اقتصادی
قیمت دلار
قیمت طلا
بانک مرکزی
قیمت خودرو
دلار
قیمت سکه
خودرو
کالابرگ
سایپا
قیمت
عیدی بازنشستگان
ایران خودرو
فرهنگی
جشن حافظ
افطار
تلویزیون
موسیقی
فیلم
اسکار
کتاب
هنرمندان
هالیوود
سریال تاسیان
سینمای ایران
تینا پاکروان
اجتماعی
هواشناسی
تهران
آموزش و پرورش
بارش برف
پلیس راهور
شهرداری تهران
تعطیلی
قتل
آب و هوا
پلیس
روزه داری
وزارت بهداشت