VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
جمعه ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ -
31 January 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
افزایش رضایت مشتریان
بانک ایران زمین
سایپا
۲۹ ساعت قبل / سایت فرتاک
نقش روابط عمومی بانکها در حفظ ارتباط موثر با مشتریان
روابط عمومی در بانکها نقش بسیار مهمی در ایجاد و حفظ ارتباط موثر با مشتریان دارد. این ارتباط میتوان به بهبود تجربه مشتری، ارتقا اعتبار بانک و افزایش رضایت عمومی کمک کند
بانکها
پوریا زارعی
بانکها
پوریا زارعی
۲ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۱/۱۰ / سایت تابناک
جهش درآمد بانک صادرات با رکورد جدید کارمزدها
رضایت مشتریان و فعالان اقتصادی از خدمات بانک صادرات ایران به ویژه محصولات جدید درآمد کارمزدها، مانده تسهیلات و مانده سپردهها برای بزرگترین بانک بورسی ایران
بانک صادرات ایران
جهش درآمد
بانک صادرات ایران
جهش درآمد
افزایش رضایت مشتریان
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
/ روزنامه عصر اقتصاد
اعطای وام خرید لوازم خانگی و دیجیتال در بانک ایران زمین
بانک ایران زمین با هدف تکمیل ارائه خدمات اعتباری و افزایش رضایت مشتریان خود، اقدام به اعطای تسهیلات کمک هزینه خرید لوازم خانگی و دیجیتال کرده است.
بانک ایران زمین
بانک ایران زمین
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
/ سایت تحلیل بازار
طرح زمستانه خدمات پس از فروش لاماری، نصب رایگان آپشن ها
شرکت آرین پارس موتور به منظور ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به برگزاری طرح زمستانه کرده است.
خودرو لاماری
شرکت آرین پارس موتور
خودرو لاماری
شرکت آرین پارس موتور
خدمات پس از فروش خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
/ سایت روزگارخودرو
طرح زمستانه خدمات پس از فروش در نمایندگیهای لاماری / از نصب رایگان آپشن تا بررسی فنی
شرکت آرین پارس موتور به منظور ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به برگزاری طرح زمستانه کرده است.
لاماری
لاماری ایما
لاماری
لاماری ایما
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
/ سایت اقتصادآنلاین
از نصب رایگان آپشن تا بررسی فنی
شرکت آرین پارس موتور به منظور ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به برگزاری طرح زمستانه کرده است.
لاماری
لاماری
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
/ روزنامه رسالت
4 راهکار کاهش صف در بانکها و صندوقهای قرضالحسنه و نحوه پیادهسازی آنها - روزنامه رسالت
چکیده : صفهای طولانی در بانکها، علاوه بر اتلاف وقت مشتریان، به تصویر منفی مؤسسه و کاهش رضایتمندی منجر میشود. این مشکل به دلایلی همچون افزایش حجم تراکنشها، ناکافی بودن شعب و پیچیدگی فرآیندها ایجاد میشود. برای حل این مشکل، میتوان از راهکارهایی مانند استفاده از نرمافزارهای جامع مدیریت قرضالحسنه، …
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
/ خبرگزاری ایرنا
اهدای جایزه یک میلیاردی فراخوان ایدهپردازی افزایش رضایت مشتریان درسالروز تاسیس بیمه نوین
تهران- ایرنا- همایش نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه نوین روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه با حضور مدیرعامل و رئیس هیئتمدیره بیمه نوین، اعضای هیئتمدیره، مدیران، معاونین برگزار شد.
بیمه نوین
مدیرعامل بیمه نوین
بیمه نوین
مدیرعامل بیمه نوین
بانک و بیمه
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - چرا خریدار چراغ های ال ای دی و دی لایت ساخت شرکت کروز در بازار ایران افزایش پیدا کرده است؟
عصر خودرو- شرکت کروز به عنوان شرکتی فعال و پیشرو در صنعت تولید قطعات خودرو در ایران، همواره در تلاش بوده تا با بهرهگیری از دانش فنی روز و فناوریهای پیشرفته، محصولاتی باکیفیت و قابلرقابت با نمونههای خارجی تولید کند. یکی از محصولات برجسته این شرکت، چراغهای خودرو است که به دلیل کیفیت، نوآوری و دوام …
عصر خودرو
قیمت
عصر خودرو
قیمت
مجله های خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت افکارنیوز
تولید خودروی داخلی با تیراژ بالا کاهش قیمت ها را رقم می زند/قیمت خودرو تحت تأثیر قانون عرضه و تقاضا
رئیس کمیسیون صنایع ومعادن تاکید کرد: طبیعتاً خودروسازان داخلی با مدیریت بهینه مجموعه خود میتوانند هزینههای تمام شده تولید را کنترل کنند، این امر نه تنها به کاهش قیمت نهایی خودروها کمک میکند، بلکه منجر به بهبود کیفیت محصولات داخلی نیز خواهد شد، همچنین با توجه به افزایش رقابت ناشی از واردات خودروهای …
قیمت خودرو
کاهش قیمت ها
قیمت خودرو
کاهش قیمت ها
نماینده مجلس شورای اسلامی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت اقتصاد ۲۴
تقویت دانش فنی کارکنان و شبکه فروش، راهکار ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت | اقتصاد24
رضا رزقی سرپرست مدیریت بیمههای خودرو بیمه سرمد در مصاحبهای با روابطعمومی شرکت با تاکید بر اهمیت تقویت دانش فنی کارکنان و شبکه فروش به منظور ارائه خدمات با کیفیت به بیمهشدگان گفت: بیمه سرمد در یکسال اخیر با برگزاری دورههای آموزشی در حوزههای مختلف بیمهای خصوصاً بیمههای اتومبیل (شخص ثالث و بدنه) …
بیمه سرمد
بیمه سرمد
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ خبرگزاری برنا
طرح منوی رستوران و فست فود
منوی غذا یکی از مهمترین ابزارها در جذب مشتری و ارائه تجربهای منحصر به فرد در رستورانها و فست فودهاست. طرح منوی درست و جذاب انتخاب غذا را برای مشتریان آسانتر کرده و باعث افزایش رضایت آنها میشود.
رستوران
فست فود
رستوران
فست فود
رستوران سنتی
رپورتاژ آگهی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ خبرگزاری ایسنا
کاربردهای پنل پیامکی ایران پیامک برای اطلاع رسانی سریع و موثر
در دنیای پرشتاب امروز، اطلاعرسانی سریع و موثر از چالشهای مهم سازمانها، شرکتها و حتی کسبوکارهای کوچک محسوب میشود. خرید پنل اس ام اس بهعنوان ابزاری پیشرفته و کاربردی، راهکاری موثر برای این نیازها است. با این ابزار، میتوانید پیامکهای خود را در کوتاهترین زمان به مخاطبان هدف بفرستید. اما آیا تابهحال …
پنل پیامکی
پنل اس ام اس ارزان
پنل پیامکی
پنل اس ام اس ارزان
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
/ سایت فردای اقتصاد
تلاش کرمان موتور برای افزایش سهم بازار
شرکت کرمان موتور با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش، درصدد است با گسترش شبکه نمایندگی خود گستره جغرافیایی ارایه خدمات خود را برای جلب رضایت مشتریان افزایش دهد.
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
/ سایت روزگارخودرو
تلاش کرمان موتور برای افزایش سهم بازار / ۱۳۲ نمایندگی فعال در سراسر کشور
شرکت کرمان موتور با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش، همواره در تلاش است تا با گسترش شبکه نمایندگی خود بتواند گستره جغرافیایی ارائه خدمات خود را افزایش دهد و در جلب رضایت مشتریان بهترین عملکرد را داشته باشد.
بازار خودرو
کرمان موتور
بازار خودرو
کرمان موتور
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
/ سایت اقتصادآنلاین
نکات خرید هاست وردپرس برای یک کسب و کار فروشگاهی آنلاین
هاست وردپرس (WordPress web hosting) یکی از مهمترین عواملی است که میتواند به موفقیت فروشگاههای آنلاین (E-commerce) کمک کند. با خرید هاست (Web hosting) مناسب، نه تنها سرعت (Speed) و پایداری (Stability) سایت شما افزایش پیدا میکند، بلکه تجربه کاربری (User Experience) بهتر شده و در نتیجه، رضایت مشتریان …
هاست
خرید هاست
هاست
خرید هاست
کسب و کار
وردپرس
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
/ سایت انصاف نیوز
بازسازی رستوران؛ تغییرات خلاقانه برای افزایش رضایت مشتریان | انصاف نیوز
رپورتاژ آگهی بازسازی رستوران یکی از راه های اصلی برای بهبود تجربه مشتریان و ایجاد فضایی جذاب تر برای آنها است. این فرآیند می تواند شامل به روزرسانی طراحی داخلی، تغییر در چیدمان مبلمان و یا بازسازی بخش های کاربردی مانند آشپزخانه باشد. با ایجاد تغییراتی خلاقانه و استفاده از اصول طراحی مدرن، می توانید
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
/ سایت صنعت ماشین
طرح بازدید فنی زمستانه راسا موتور خاورمیانه آغاز شد +جزئیات
صنعت ماشین: راسا موتور در جهت افزایش رضایت مشتریان و آشنایی بیشتر خریداران با شبکه خدمات پس از فروش در اقدامی گسترده و با همکاری نمایندگان خود، در دی ماه ۱۴۰۳ طرح بازدید فنی زمستانه خودروهای SUZUKI و GAC را برگزار میکند.
راسا موتور خاورمیانه
راسا موتور
راسا موتور خاورمیانه
راسا موتور
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - طرح بازدید فنی زمستانه راساموتور خاورمیانه
عصر خودرو- راساموتور در جهت افزایش رضایت مشتریان و آشنایی بیشتر خریداران با شبکه خدمات پس از فروش در اقدامی گسترده و با همکاری نمایندگان خود، در دی ماه 1403 طرح بازدید فنی زمستانه خودروهای SUZUKI و GAC را برگزار میکند.
راسا موتور (۲۵)
عصر خودرو
راسا موتور (۲۵)
عصر خودرو
قیمت
مجله های خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
/ سایت عصرایران
استراتژیهای نوین برای افزایش بهرهوری پایدار در صنعت بیمه
افزایش بهرهوری در صنعت بیمه، نه تنها باعث بهبود عملکرد مالی شرکتها میشود، بلکه میتواند سطح رضایت مشتریان و کیفیت خدمات ارائهشده را نیز ارتقا دهد. در این میان، توجه ویژه به توانمندسازی کارکنان، توسعه فرهنگ سازمانی و افزایش رضایت شغلی، سه محور اصلی برای دستیابی به بهرهوری بالاتر است.
صنعت بیمه
داود شکری
صنعت بیمه
داود شکری
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ خبرگزاری ایسنا
توسعه فیبرنوری در جهت افزایش رضایت کاربران
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: با ارائه سرویس های جدید و توسعه خدمات مبتنی بر فیبرنوری، سعی می کنیم، هم رضایت مشتریان را کسب و هم مشکلات انباشته شرکت را برطرف کنیم.
شرکت مخابرات ایران
فیبرنوری
شرکت مخابرات ایران
فیبرنوری
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
/ سایت صفحه اقتصاد
بیمه سامان با استفاده ازهوش مصنوعی سرعت خدمات رسانی به مشتریان را افزایش می دهد
مدیرعامل شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی، بستر مناسبی برای ارتقای سطح خدمات بوده و منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از شرکت های بیمه می شود، گفت: شرکت بیمه سامان نیز با استفاده از همین فناوری، در تلاش است تا دسترسی به دستورالعمل ها و شیوه نامه های موجود عملیات بیمه گری …
بیمه سامان
بیمه سامان
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
/ سایت اقتصاد ۲۴
درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه | اقتصاد24
مقاله «تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد» با تلاش همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه موفق به دریافت لوح و تندیش جشنواره شد.
بیمه پاسارگاد
بیمه پاسارگاد
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت نود اقتصادی
اهم اقدامات بیمه نوین در راستای افزایش سطح رضایت مشتریان
با عنایت به ماهیت فعالیت شرکتهای بیمه و ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم و با توجه به اهمیت مشتریمداری به عنوان عامل کلیدی موفقیت سازمان ها به ویژه سازمانهای ارائهدهنده خدمات و همچنین نقش کلیدی شرکتهای بیمه در ایجاد اطمینان، امنیت و آرامشخاطر، شرکت بیمه نوین، مأموریت خود را تأمین امنیت مالی و آرامش …
بیمه نوین
بیمه نوین
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت پاتوق آنلاین
سوپرایز و ثبت نام شب یلدا سایپا | سایپا به مردم در شب یلدا هدیه می دهد
سازمان خدمات پس از فروش سایپا به منظور رفاه و افزایش رضایت مشتریان گروه سایپا، طرح خدمات ویژه فروش کارت طلایی را با عنوان طرح یلدا اجرا می کند.
سایپا
خودرو سایپا
سایپا
خودرو سایپا
خرید سایپا
فروش محصولات سایپا
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ روزنامه عصر اقتصاد
برتری ایساکو در شاخص رضایت مشتریان خدمات پس از فروش کشور
ایساکو با انجام اقدامات اصلاحی و بررسی نقاط قابل بهبود، توانسته به صورت مستمر در ماههای متوالی این امتیاز را افزایش دهد
ایران خودرو
ایساکو
ایران خودرو
ایساکو
شاخص رضایت مشتریان
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
رضایت مشتری، سودآوری فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسب و کار گفت: فولاد هرمزگان تلاشهای زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش میدهد، بلکه نقش …
صنعت فولاد
فولاد هرمزگان
صنعت فولاد
فولاد هرمزگان
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ سایت تجارت نیوز
تخصصی شدن بانک ها چه تاثیری بر اقتصاد کشور دارد؟
بانکهای تخصصی معمولاً فرآیندهای خود را بهینهسازی میکنند این کارایی میتواند منجر به کاهش هزینهها و افزایش رضایت مشتریان شود.
اقتصاد ایران
بانک
اقتصاد ایران
بانک
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت اقتصادآنلاین
رضایت مشتری، کلید وفاداری و سودآوری در شرکت فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسبوکار گفت: فولاد هرمزگان تلاشهای زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش میدهد، بلکه نقش مهمی …
فولاد
فولاد
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ خبرگزاری ایلنا
بهرهگیری از پیشرفتهترین ماشین آلات در شرکت «لوله سازی ماهشهر»
شرکت «لوله سازی ماهشهر»، با بهرهگیری از پیشرفتهترین ماشین آلات و متکی بر دانش فنی پرسنل ، تولید لولههای قطور فولادی (SAWL) API 5L به قطر 24 تا 56 اینچ و تا ضخامت 1.250 اینچ منطبق با نیاز صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و بهبود سیاست های کلان سازمان برای توسعه پایدار، با سرلوحه قرار دادن اخلاق و معنویات …
ماهشهر
لوله سازی
ماهشهر
لوله سازی
لوله سازی ماهشهر
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ سایت صفحه اقتصاد
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد: رضایت مشتری، کلید وفاداری و سودآوری در شرکت فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسبوکار گفت: فولاد هرمزگان تلاشهای زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش میدهد، بلکه نقش مهمی …
فولاد هرمزگان
فولاد هرمزگان
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
/ خبرگزاری ایرنا
تمام فعالیت ها در بیمارستانهای استان کرمانشاه در راستای افزایش رضایتمندی بیماران باشد
کرمانشاه-ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه برخورد مناسب با مردم و بیماران از اولیت های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است، گفت: تمام فعالیت های صورت گرفته در بیمارستان های استان کرمانشاه باید در راستای افزایش رضایتمندی بیمار و همراه باشد.
دانشگاه علوم پزشکی
کرمانشاه
دانشگاه علوم پزشکی
کرمانشاه
کمبود تخت بیمارستانی
رضایت مشتریان
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ سایت بورس 24
طرح تسهیلاتی تدبیر بانک ایران زمین برای کارمندان شرکت ها
بانک ایران زمین به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و تکمیل سبد محصولات و خدمات خود، اقدام به اعطای تسهیلات به...
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت رکنا
قیمت روز خودرو / نارضایتی مردم از افزایش قیمت خودروهای ایرانی
رکنا اقتصادی : کارشناس صنعت خودرو افزایش قیمت خودرو در حالی صورت میگیرد که مشتریان دو خودروساز بزرگ از کیفیت محصولات آنها راضی نیستند خودروسازان مدعی هستند بخشی از افزایش قیمتها صرف هزینه خدمات پس از فروش می شود اما آیا واقعا خدمات پس از فروش خودروسازان رضایت خریداران را جلب کرده است؟
قیمت خودروهای ایرانی
نارضایتی
قیمت خودروهای ایرانی
نارضایتی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت اقتصاد معاصر
سایپا: با افزایش قیمت مسیر جلب رضایت مشتریان هموار میشود
سایپا امروز در اطلاعیه ای در توضیح گران کردن شبانه خودرو اعلام کرد:با افزایش قیمت مسیر جلب رضایت مشتریان هموار می شود.
سایپا
افزایش قیمت خودرو
سایپا
افزایش قیمت خودرو
قیمت سایپا
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
/ خبرگزاری ایرنا
استاندار سمنان: کیفیت نان ارتقا یابد/ رضایت مردم مورد توجه باشد
سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: این خطه جزو استانهای آخر در حوزه افرایش قیمت نان بود و افزایش نظارت بر نانواییها تا ارتقای کیفیت نان و رضایت مردم مورد توجه باشد.
استان سمنان
آرد
استان سمنان
آرد
سیدمحمدرضا هاشمی
رضایت مشتریان
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
/ سایت اندیشه معاصر
اندیشه معاصر - استفاده از کد تخفیف در خریدهای اینترنتی اندیشه معاصر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استفاده از کدهای تخفیف برای خریدهای آنلاین و حتی حضوری این روزها به یک روش محبوب برای صرفهجویی در هزینهها تبدیل شده است. این کدها به کاربران این امکان را میدهند تا با تخفیفهای ویژهای که برای محصولات و خدمات مختلف ارائه میشود هزینههای خود را کاهش دهند. …
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - تحول در خدمات پس از فروش، یک اصل اساسی در گروه خودروسازی سایپا است
عصر خودرو- مدیرعامل سایپایدک در نشست با نمایندگیهای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل گفت: تحول در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، دو اصل اساسی مورد تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا است که مبنای تمام برنامههای سایپایدک قرار گرفته است.
سایپا (۵۵۹۴)
خودروسازی (۳)
سایپا (۵۵۹۴)
خودروسازی (۳)
عصر خودرو
قیمت
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
کاهش خرید ارزی ایرانخودرو
ایکوپرس: گروه صنعتی ایرانخودرو از کاهش بیش از ۴۵درصدی خرید ارزی خود در هفتماه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته خبر داد. در دوسال اخیر که نهضت کاهش هزینه در شبکه تامین ایرانخودرو آغاز شده، خرید ارزی برای تامین بخشی از نیازمندیهای خطوط تولید این شرکت کاهش قابل ملاحظهای داشته است. …
ایران خودرو
تولید خودرو
ایران خودرو
تولید خودرو
ارز خودرو
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
/ سایت اقتصاد ۱۰۰
پیش فروش 3 مرحله ای وانت پراید 151 آغاز شد + شرایط و جزئیات
اقتصاد 100- به اطلاع مشتریان گرامی و نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازی سایپا میرسانیم که با هدف بهبود خدمات و افزایش رضایت شما، تغییراتی در روند فروش و خدمات پس از فروش در حال انجام است. از این رو، خواهشمندیم با ما همراه باشید تا از آخرین اخبار و تسهیلات بهرهمند شوید.
شرکت سایپا
ثبت نام خودرو
شرکت سایپا
ثبت نام خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ سایت صفحه اقتصاد
مدیرعامل بیمه کوثر: رشد سرمایه و سودآوری، نتیجه تلاش نیروی انسانی و رضایت مشتریان است
مدیرعامل بیمه کوثر در نشست صمیمانهای با اصحاب رسانه، به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس این شرکت، از دستاوردهای چشمگیر بیمه کوثر در حوزه افزایش سرمایه، رشد فروش و توسعه خدمات آنلاین سخن گفت.
بیمه کوثر
بیمه کوثر
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ خبرگزاری ایسنا
رد پای هوش مصنوعی در صنعت پست ایران
به گفته مسئولان از آنجایی که انتظارات مشتریان همواره در حال تغییر و افزایش است، با استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی، می توان الگوهای رفتاری مشتریان را تحلیل و نیازهای آنها را پیشبینی کرد که در نهایت بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت ایشان را رقم زد.
هوش مصنوعی
پست
هوش مصنوعی
پست
مرسوله پستی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ سایت سیتنا
بهبود عملکرد مرکز تماس پست با بهره گیری از هوش مصنوعی | سیتنا
معاون وزیر ارتباطات، گفت: از آنجایی که انتظارات مشتریان همواره در حال تغییر و افزایش است، با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، می توان الگوهای رفتاری مشتریان را تحلیل و نیازهای آنها را پیشبینی کرد که در نهایت، بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت آنها را به دنبال خواهد داشت.
هوش مصنوعی
معاون وزیر ارتباطات
هوش مصنوعی
معاون وزیر ارتباطات
محمد احمدی
شرکت ملی پست
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
/ سایت گسترش نیوز
اینماد؛ مهر تایید اعتماد در دنیای تجارت الکترونیک
اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی، یک نشان رسمی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به کسبوکارهای اینترنتی معتبر اعطا میشود. این نماد در واقع مهر تاییدی است بر رعایت استانداردها و ضوابط مشخصی از سوی کسبوکار و نشان میدهد که این کسبوکار قابل اعتماد و مطمئن است. وجود اینماد برای کسبوکارهای اینترنتی …
تجارت الکترونیک
کسب و کار اینترنتی
تجارت الکترونیک
کسب و کار اینترنتی
اعتماد الکترونیک
خدمات اینترنتی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
/ روزنامه عصر اقتصاد
طرح ارمغان بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد
در راستای افزایش سطح مطلوبیت و رضایتمندی مشتریان دارای رفاه کارت و دارندگان دستگاههای کارتخوان و درگاههای پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران، طرح ارمغان بازنگری و تمدید شد.
بانک رفاه
بانک رفاه کارگران
بانک رفاه
بانک رفاه کارگران
طرح ارمغان
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ سایت دنیای خودرو
تنوع در محصولات جانبی «نفت سپاهان»
شرکت نفت سپاهان، تولیدکننده انواع روغن پایه و فرآوردههای حوزه روانکار همواره در جهت ارتقای کیفیت در تولید محصولات و افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمیدارد و میکوشد تا تقاضای بازار را در حوزه فعالیت خود مرتفع کند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
/ روزنامه صمت
تاثیر تحولات اقتصادی جهان بر زنجیره تامین
تحولات اقتصادی منجر به افزایش کارایی در زنجیرههای تامین شده است. با استفاده از فناوریهای نوین و روشهای بهینهسازی، شرکتها قادر به کاهش هزینهها، افزایش سرعت تحویل کالاها، بهبود کیفیت محصولات و خدمات و افزایش رضایت مشتریان هستند. تحولات اقتصادی جهانی به عنوان بخشی جداییناپذیر از فرآیند جهانیسازی، …
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
/ سایت جماران
ریبرندینگ پلتفرم «سنجاق» همراه با جذب سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی برای رشد بیشتر
هدف سنجاق از ریبرندینگ خود پس از جذب سرمایه، تقویت هویت برند و ایجاد یک هویت بصری و مفهومی قویتر که با خدمات ارائه شده همخوانی بیشتری داشته باشد عنوان شده است. نیاز به انطباق با تغییرات جدید بازار و رقابتهای جدید در حوزه خدمات آنلاین و از سوی دیگر، تلاش برای افزایش رضایت مشتریان با بهبود تجربه کاربری …
پلتفرم سنجاق
پلتفرم سنجاق چیست
پلتفرم سنجاق
پلتفرم سنجاق چیست
پلتفرم سنجاق چیست؟
پلتفرم سنجاق چه می کند؟
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
/ خبرگزاری ایلنا
نگاهی به صورتها مالی شرکت کارتن سازی البرز در سال گذشته
شرکت کارتن سازی البرز یکی از زیرمجموعههای شستا است، که حفظ و توسعه بازارهای داخلی کشور رضایت مشتریان، افزایش کیفیت و افزایش تولید از مهمترین اهداف این شرکت اعلام شده است.
لوازم خانگی
کارتن البرز
لوازم خانگی
کارتن البرز
کارتنسازی البرز
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
/ سایت بورس 24
طرح تسهیلاتی کارت اعتباری انتخاب پلاس بانک ایران زمین
بانک ایران زمین در راستای افزایش رضایت مشتریان این بانک و رفاه حال آنان، اعطای تسهیلات بر پایه میانگین سپرده های مشتریان با نام...
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
/ سایت تحلیل بازار
پولتو با این طرح ۲.۵ برابر کن؛ تسهیلات بانک ایران زمین با کارت اعتباری
بانک ایران زمین در راستای افزایش رضایت مشتریان، اعطای تسهیلات بر پایه میانگین سپرده های مشتریان با نام “کارت اعتباری انتخاب پلاس” را آغاز کرد.
بانک ایران زمین
تسهیلات بانکی
بانک ایران زمین
تسهیلات بانکی
وام بانکی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
/ روزنامه صمت
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
بانک ایران زمین در راستای افزایش رضایت مشتریان این بانک و رفاه حال آنان، اعطای تسهیلات بر پایه میانگین سپرده های مشتریان با نام “کارت اعتباری انتخاب پلاس” را آغاز کرد.
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
/ سایت بنکر
پولتو با این طرح ۲/۵ برابر کن
بانک ایران زمین در راستای افزایش رضایت مشتریان، اعطای تسهیلات بر پایه میانگین سپرده های مشتریان با نام “کارت اعتباری
بانک ایران زمین
وام بانک ایران زمین
بانک ایران زمین
وام بانک ایران زمین
تسهیلات بانک ایران زمین
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
/ روزنامه دنیای اقتصاد
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در آینده مراکز تماس
با پیشرفت فناوری و افزایش انتظارات مشتریان، مراکز تماس به یکی از مهمترین بخشهای کسبوکارها تبدیل شدهاند. این مراکز که وظیفه ارتباط مستقیم با مشتریان را بر عهده دارند، برای جلب رضایت کاربران و پاسخگویی به نیازهای آنان نیازمند نوآوری و بهرهگیری از فناوریهای مدرن هستند. در سالهای اخیر، هوش …
هوش مصنوعی
یادگیری ماشین
هوش مصنوعی
یادگیری ماشین
مراکز تماس
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
/ روزنامه تجارت
چگونه با اخذ گواهینامه ایزو 9001 اعتبار کسبوکار خود را تقویت کنید؟
آیا تا به حال به این فکر کردهاید که چطور میتوانید اعتبار کسبوکار خود را در نگاه مشتریان و شرکا افزایش دهید؟ گواهینامه ایزو یکی از راهکارهای اثباتشده برای افزایش اعتماد مشتریان و بهبود کیفیت خدمات است. اما اخذ گواهینامه ایزو تنها یک مدرک نیست، بلکه نشاندهنده تعهد شما به کیفیت، بهبود مستمر و رضایت …
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
/ سایت شهر بورس
پک اقتصادی و با هزینه کم برای هدایای سازمانی چی بخریم؟
خرید پک اقتصادی برای هدیه سازمانی یکی از بهترین اقداماتی است که میتوانید در دنیای پر از تجارت و رقابت و ارتباطات امروزی انجام دهید. چراکه این نوع هدایا به تقویت روابط مجموعه شما با مشتریان، همکاران و شرکای تجاری دست میزنند و به افزایش وفاداری مشتریان، بهبود تصویر برند، افزایش انگیزه کارکنان و رضایت …
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
/ سایت سیتنا
پاسخ تیپاکس به گزارش سیتنا: هدفی جز حفظ تجربه خوشایند مشتریان نداریم | سیتنا
به دنبال انتشار گزارش سیتنا پیرامون افزایش گلایه مشتریان از خدمات پستی تیپاکس، این شرکت با ارسال جوابیهای نسبت به نحوه سرویس دهی این شرکت برای افزایش رضایت مشتریان توضیح داد.
تیپاکس
شرکت پست
تیپاکس
شرکت پست
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
/ منابع متفرقه
طرح کلینیک تابستانه فردا موتورز آغاز شد - آخرین خودرو
فردا موتورز جهت افزایش سطح رضایت مندی مشتریان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش اقدام به برپایی کلینیک تابستانه کرده است.
فردا موتورز
فردا موتورز
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
۵ استراتژی دیجیتالمارکتینگ برای شرکتهای دارویی
مارکتینگ (Marketing) به لحاظ ماهیتی که دارد، یک محیط اقتصادی بوده که مخاطبان و مشتریان خود را تحتالشعاع قرار میدهد و یک رابطه تعاملی قوی و بلندمدت بین آنها ایجاد میکند. ایجاد این محیط اقتصادی جهت پیشبرد اهداف جزئی و کلان هر صنعتی حائز اهمیت است. در این راستا، صنعت دارو نیز مانند دیگر صنایع از این …
شرکت های دارویی
دیجیتال مارکتینگ
شرکت های دارویی
دیجیتال مارکتینگ
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
/ سایت خبرآنلاین
۷ میانبر کسب و کارهای ایرانی برای کاهش هزینه مدیریت تماسها
پاسخگویی به تماسهای تلفنی در کسب و کارها، اهمیت و نقش زیادی در افزایش فروش و رضایت مشتریان دارد.
رپرتاژ آگهی
گزارش آگهی
رپرتاژ آگهی
گزارش آگهی
تبلیغ
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
خسارتهای «لانچ» ضعیف محصول
گاهی این اتفاق میافتد که تلاشهای عظیم یک تیم بزرگ برای طراحی و توسعه یک برنامه مالی بینقص، درست در زمان عرضه به بازار با شکست مواجه شود؛ مانند برخورد یک کشتی بزرگ با کوه یخ. یک استراتژی راهاندازی ضعیف منجر به طیفی از نتایج منفی، از جمله نرخ پذیرش پایین، تجارب ضعیف مشتری، مقاومت بالا و حتی …
دیجیتال
لانچ
دیجیتال
لانچ
بخش مالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
/ سایت گسترش نیوز
بازگشت آنی وجه تراکنش به حساب مشتری در نوین پال
یکی از چالش های اساسی کسب و کارهای اینترنتی، بازگشت وجه تراکنش به حساب مشتری است. بازگشت فوری وجه به مشتریان نه تنها رضایت آن ها را افزایش می دهد بلکه وفاداری
نوین پال
نوین پال
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
/ سایت خبرفوری
انحصار بازار خودرو به تعدیل قیمت و ارتقاء کیفیت خودرو منجر نشد
نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت کیفیت خودروهای داخلی و قیمت نامناسب آنها گلایه مردم را به همراه داشته است، ادامه داد: باید نظارت بر روی کیفیت خودروهای تولید داخل افزایش پیدا کند به نحوی که شاهد رضایت مشتریان باشیم.
قیمت خودرو
بازار خودرو
قیمت خودرو
بازار خودرو
۱۴۰۳/۰۴/۲۱
/ سایت شهر سخت افزار
ویژگیهای بهترین وب سرویس ارسال پیامک چیست؟
امروزه با گسترش فناوری و افزایش استفاده از ابزارهای دیجیتال، ارتباطات سریع و موثر بین کسب و کارها و مشتریان اهمیت بیشتری پیدا کرده است. یکی از روشهای نوین و کارآمد برای برقراری این ارتباطات، استفاده از وب سرویسهای پیامکی است. این سرویسها به کسب و کارها امکان میدهند تا پیامهای خود را به صورت سریع …
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
/ سایت گسترش نیوز
۳ روش خنک نگه داشتن رستوران در فصل گرما (۱۴۰۳)
در فصل گرما، خنک نگه داشتن رستوران میتواند تأثیر مثبتی بر مشتریان داشته و منجر به افزایش رضایت آنها و در نتیجه درآمد بیشتر رستوران شود. در این مطلب، ما تصمیم داریم تا به بررسی سه روش مؤثر، به ترتیب کارایی و اولویت برای خنک نگه داشتن رستورانها در فصل گرما بپردازیم. روشهایی که به عنوان کلید طلایی این …
مه پاش پارس صنعت
مه پاش پارس صنعت
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
/ سایت اسب بخار
گارانتی کشنده های پیلسان 3 ساله شد
مجتمع صنعتی پیلسان موفق شد تا گارانتی کشنده های خود را از 2 سال به 3 سال و 300 هزار کیلومتر ارتقاء دهد تا میزان رضایت مشتریان افزایش یابد.
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
/ سایت اندیشه معاصر
نحوه ی ثبت نام وام ۲۰۰ میلیون تومانی موسسه اعتباری نور - اندیشه معاصر
موسسه اعتباری نور یکی از موسسات پولی و بانکی ایران است که به منظور افزایش رضایت خاطر مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «صدف نور»وام
وام
وام
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
/ سایت اندیشه قرن
شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی موسسه اعتباری نور + مبلغ اقساط - اندیشه قرن
موسسه اعتباری نور یکی از موسسات پولی و بانکی ایران است که به منظور افزایش رضایت خاطر مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «صدف نور» را تدارک دیده است. این وام 200 میلیون تومانی با سود 23 درصد ارائه میشود.
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
/ سایت سرگرمی روز
وام فوری 200 میلیونی با اقساط 24 ماهه برای همه + جزئیات
موسسه اعتباری نور یکی از موسسات پولی و بانکی ایران است که به منظور افزایش رضایت خاطر مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «صدف نور» را تدارک دیده است. این وام 200 میلیون تومانی با سود 23 درصد ارائه میشود.
وام فوری
وام فوری آنلاین
وام فوری
وام فوری آنلاین
وام فوری اقساط بلند مدت
وام فوری بازنشستگان
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
/ سایت خبرآنلاین
آسانیتو راهحل جامع برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یکی از مهمترین جنبههای هر کسبوکاری است که به دنبال بهبود ارتباط با مشتریان و افزایش رضایت آنهاست.
رپرتاژ آگهی
گزارش آگهی
رپرتاژ آگهی
گزارش آگهی
تبلیغ
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
/ روزنامه مردم سالاری
ارتقای رضایت خریداران از محصولات ایرانخودرو - مردم سالاری آنلاین
مدیر ارتباط با مشتریان شرکت ایرانخودرو از افزایش میزان رضایتمندی مشتریان این خودروساز و کاهش تعداد شکایات آنان در یک سال گذشته خبر داد
ایران خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
/ سایت عصر خبر
توزیع یکپارچه قطعات امدادی مورد نیاز مشتریان میسر شد - عصر خبر
به گزارش سایپانیوز، در راستای افزایش رضایت مشتریان و به منظور خدمات رسانی هر چه مناسب تر، از اردیبهشت ماه سال جاری توزیع قطعات یدکی با ایجاد سیستم انبارک برای
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - خرید لوازم یدکی خودرو چگونه با هوش مصنوعی آسان شد؟
عصر خودرو- استفاده از فناوری های بر پایه هوش مصنوعی در حوزه های مختلف در حال افزایش است. صنعت قطعه خودرو نیز از این قافله جا نمانده و قریب به یک دهه است که شرکت های بزرگ تامین قطعه در جهان تلاش دارند تا از این فناوری جهت بهبود خدمات به مشتری استفاده کنند. فروشگاه اینترنتی یدکدون قصد دارد در همین راستا …
پورشه (۵۲۹)
آئودی (۴۹۱)
پورشه (۵۲۹)
آئودی (۴۹۱)
مرسدس بنز (۱۱۷۲)
بی ام و (۱۴۶)
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
/ سایت رویداد ۲۴
تکریم و افزایش رضایت مندی مشتریان | رویداد24
در آستانه دهه کرامت همایش تجلیل از سرپرستیها و نمایندگان برتر بیمه کوثر برگزار شد.
صنعت بیمه
صنعت بیمه
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
/ سایت اقتصاد ۲۴
اولویت نخست و همیشگی بیمه کوثر تکریم و افزایش رضایت مندی مشتریان | اقتصاد24
در آستانه دهه کرامت همایش تجلیل از سرپرستیها و نمایندگان برتر بیمه کوثر برگزار شد.
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
وعده خودرویی وزیر صمت
دنیای اقتصاد: وزیر صمت گفت: در حال پیگیری برنامه جامعی در صنعت خودرو هستیم تا در سال جاری همزمان هم تولید خودرو و هم کیفیت خودرو افزایش یابد. عباس علیآبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، افزود: در نشستی با خودروسازان به طرحی دست پیدا کردیم تا با تلاش برای فراهمسازی ملزومات، به وضعیت مطلوب کمی برای رفع نیاز …
تولید خودرو
صنعت خودرو
تولید خودرو
صنعت خودرو
وزیر صمت
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
/ خبرگزاری ایلنا
شرکت آلومینای ایران؛ تحولآفرین در صنعت آلومینیوم
شرکت آلومینای ایران به عنوان تنها تولیدکننده پودر آلومینا در کشور، سهم بزرگی از اعتلای صنعت آلومینیوم ایران را به خود اختصاص داده است. این شرکت با انجام اقدامات مختلفی در زمینههای تولید و فروش از جمله افزایش آمادهبهکاری تجهیزات خطوط تولید، بومیسازی و تامین به موقع قطعات و تجهیزات، تولید پایدار و …
آلومینا
شرکت آلومینای ایران
آلومینا
شرکت آلومینای ایران
صنعت آلومینیوم
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
/ سایت عصر خبر
رشد 91 درصدی عرضه محصولات سایپا طی فروردین ماه - عصر خبر
به گزارش سایپا نیوز، گروه خودروسازی سایپا در راستای برنامه رشد تولید همگام با شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و همچنین افزایش سطح رضایتمندی مشتریان در
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
/ سایت تجارت نیوز
آیا مشتریان از امداد جادهای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
برگزاری کمپینهای امداد جادهای در ایام نوروز که میزان تردد و مسافرتهای جادهای به شکل قابل توجهی افزایش مییابد، یک چالش بزرگ برای شرکتهای خودروسازی ایرانی محسوب میشود.
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
/ سایت خبرنامه
کدام تجهیزات دیجیتال برای فروشگاه و رستوران لازم است؟ - خبرنامه
برای راه اندازی یک کسب کار مانند فروشگاه و یا رستوران اولین و مهمترین مرحله تهیه سرمایه برای خرید تجهیزات مورد نیاز است. وجود تجهیزات لازم در بخشهای مختلف باعث میشود که شما خدمات رسانی بهتری داشته باشید و از این رو مشتریان شما نیز رضایت بیشتری داشته باشند. وجود این تجهیزات و رضایت مشتریان باعث جذب …
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
/ روزنامه دنیای اقتصاد
تست رضایت نوروزی از مدیرانخودرو
برگزاری کمپینهای امداد جادهای در ایام نوروز که میزان تردد و مسافرتهای جادهای به شکل قابلتوجهی افزایش مییابد، یک چالش بزرگ برای شرکتهای خودروسازی ایرانی محسوب میشود. در این میان شرکتهایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش بزرگتری مواجه خواهند بود.
مدیران خودرو
امداد جاده ای
مدیران خودرو
امداد جاده ای
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی
جمعه ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ -
31 January 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی