VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
جمعه ۲۱ دی ۱۴۰۳ -
10 January 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
رضایت از کیفیت خدمات
ستار هاشمی
۲ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۱۹ / سایت رکنا
تغییر رویکرد شرکت های آب و فاضلاب در ارائه خدمات به مشترکان
رکنا اقتصادی: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت:کیفیت خدمات، موضوع مهم اقتصاد آب و رضایت مشترکان و ذینفعان سه رکن مهم و اساسی شرکتهای آب و فاضلاب است که باید برای ارتقای سطح آنها برنامهریزی مناسبی انجام شود و در آیندهای نزدیک شاهد تحول اساسی و بنیادین در ارائه خدمات باشیم.
وزارت نیرو
وزارت نیرو
۳ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۱۸ / سایت پول نیوز
مدیرعامل بیمه سینا به دیدار شرکتهای بنیادی رفت
به گزارش پول نیوز، مدیرعامل بیمه سینا گفت: هدف ما ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایت مشتریان است و طبق برنامهریزی های جدیدی که انجام شده، در صدد بهبود سطح و کیفیت خدمات بیمهای خود هستیم. صلاحینژاد در سفر خود به استان فارس و نشست مشترکی با مدیران شرکتهای بنیادی با تأکید بر اهمیت خدمترسانی [ ]
بیمه سینا
شرکتهای بنیادی
بیمه سینا
شرکتهای بنیادی
صلاحینژاد
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
/ خبرگزاری تسنیم
پست آذربایجانشرقی در مسیر هوشمندسازی - تسنیم
مدیرکل پست آذربایجانشرقی گفت: افزایش سرعت و کیفیت خدمات و در نتیجه جلب رضایت حداکثری شهروندان مهمترین هدفی است که با هوشمندسازی فرآیندهای پستی به دنبال تحقق آن هستیم.
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
/ خبرگزاری ایسنا
سرویسهای VIP فونیکس: محافظت از خودروهای لوکس در برابر هزینههای غیر ضروری
خدمات پس از فروش مطمئن و سریع فونیکس، شامل گارانتی طولانیمدت و سرویسهای دورهای، از ویژگیهای بارز این برند است که به مشتریان آرامش و اطمینان خاطر میدهد. دسترسی آسان به خدمات پس از فروش در هر زمان و مکان و تضمین کیفیت محصولات تحت پوشش گارانتی، از اهداف اصلی فونیکس در بازار ایران بوده و موجب جلب رضایت …
فونیکس
سرویس VIP فونیکس
فونیکس
سرویس VIP فونیکس
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
/ سایت تجارت نیوز
نحوه مدیریت مشتریان ناراضی آژانس مسافرتی
جلب رضایت مشتریان یکی از مهمترین بخشهایی است که آژانس مسافرتی باید برای موفقیت در آن تلاش کند. اما در بهترین شرایط نیز ممکن است مشتریان ناراضی شوند! این ناراحتی میتواند ناشی از مشکلاتی مانند تاخیر در پرواز، کیفیت پایین خدمات هتل یا عدم تطابق با انتظارات آنها از خدمات تور باشد.
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت اقتصاد ۲۴
تقویت دانش فنی کارکنان و شبکه فروش، راهکار ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت | اقتصاد24
رضا رزقی سرپرست مدیریت بیمههای خودرو بیمه سرمد در مصاحبهای با روابطعمومی شرکت با تاکید بر اهمیت تقویت دانش فنی کارکنان و شبکه فروش به منظور ارائه خدمات با کیفیت به بیمهشدگان گفت: بیمه سرمد در یکسال اخیر با برگزاری دورههای آموزشی در حوزههای مختلف بیمهای خصوصاً بیمههای اتومبیل (شخص ثالث و بدنه) …
بیمه سرمد
بیمه سرمد
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ خبرگزاری ایلنا
سایپا با چانگان وارد میشود
شرکت خودروسازی سایپا به عنوان واردکننده این خودروی خارجی، برنامهریزیهای دقیقی برای توزیع آن در بازار ایران انجام داده است. هماکنون، علاقهمندان به این خودرو منتظر عرضه مجدد آن هستند تا بتوانند از امکانات و کیفیت بالای چانگان CS55 بهرهمند شوند. سایپا با ارائه خدمات پس از فروش مناسب، قصد دارد تا رضایت …
سایپا
چانگان
سایپا
چانگان
سایپا نیوز
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
/ سایت سیتنا
باید سامانه های مخابراتی درخور شأن مردم باشد | سیتنا
وزیر ارتباطات از رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی خواست که بر ارائه کیفیت خدمات به مردم و رضایت آنها نظارت ویژه داشته باشد.
ستار هاشمی
وزیر ارتباطات
ستار هاشمی
وزیر ارتباطات
نمایشگاه
نمایشگاه تلکام
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
/ سایت فردای اقتصاد
تلاش کرمان موتور برای افزایش سهم بازار
شرکت کرمان موتور با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش، درصدد است با گسترش شبکه نمایندگی خود گستره جغرافیایی ارایه خدمات خود را برای جلب رضایت مشتریان افزایش دهد.
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
/ سایت روزگارخودرو
تلاش کرمان موتور برای افزایش سهم بازار / ۱۳۲ نمایندگی فعال در سراسر کشور
شرکت کرمان موتور با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش، همواره در تلاش است تا با گسترش شبکه نمایندگی خود بتواند گستره جغرافیایی ارائه خدمات خود را افزایش دهد و در جلب رضایت مشتریان بهترین عملکرد را داشته باشد.
بازار خودرو
کرمان موتور
بازار خودرو
کرمان موتور
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
/ سایت گسترش نیوز
آیین نامه جدید برای افزایش حقوق تدوین شد
مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه همه تلاش سازمان در جهت جلب رضایت بیمهشدگان و بازنشستگان است، اظهار داشت: طبق قانون مصوب درباره متناسبسازی حقوق و مستمری، حدود ۷۰ درصد بازنشستگان مشمول دریافتی جدید نبودند، اما بر اساس آرای جمعی به این نتیجه رسیدیم که این شرایط منصفانه نیست. …
سازمان تامین اجتماعی
افزایش حقوق
سازمان تامین اجتماعی
افزایش حقوق
حقوق بازنشستگان
بازنشستگان تامین اجتماعی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
/ سایت تحلیل بازار
ارتقای کیفیت خدمات در فرودگاههای کشور
به گفته مدیرکل دفتر برنامهریزی راهبردی شرکت فرودگاهها، این شرکت از آغاز شهریور امسال تاکنون به نسبت دوره قبل با کسب شاخص رضایت ۷۲.۷ درصدی و رشد ۲.۷ درصدی مواجه شده است.
خدمات فرودگاهی
شرکت فرودگاه های کشور
خدمات فرودگاهی
شرکت فرودگاه های کشور
محمدمهدی افشاری
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
/ سایت خبرآنلاین
ارتقا ایمنی راه های کردستان با نصب هزاران تابلو و خط کشی /افزایش چشمگیر ترانزیت کالا در کردستان
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای کردستان از پیشرفت قابل توجه در حوزه راهها و حملونقل این استان خبر داد و با اشاره به اجرای گسترده پروژههای عمرانی در راهها، افزایش ایمنی و کیفیت خدمات، و رشد قابل توجه ترانزیت کالا، از عملکرد مثبت این اداره در سال جاری ابراز رضایت کرد.
استان کردستان
جاده
استان کردستان
جاده
ترافیک جادهها
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
/ سایت عصرایران
استراتژیهای نوین برای افزایش بهرهوری پایدار در صنعت بیمه
افزایش بهرهوری در صنعت بیمه، نه تنها باعث بهبود عملکرد مالی شرکتها میشود، بلکه میتواند سطح رضایت مشتریان و کیفیت خدمات ارائهشده را نیز ارتقا دهد. در این میان، توجه ویژه به توانمندسازی کارکنان، توسعه فرهنگ سازمانی و افزایش رضایت شغلی، سه محور اصلی برای دستیابی به بهرهوری بالاتر است.
صنعت بیمه
داود شکری
صنعت بیمه
داود شکری
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
/ خبرگزاری تسنیم
تاثیر مجتمعهای اداری افزایش رضایتمندی مردم - تسنیم
معاون رئیسجمهور، گفت: ایجاد مجتمعهای اداری موجب افزایش کیفیت خدماتدهی دستگاهها و رضایتمندی مردم خواهد شد و هزینههای دولت را کاهش میدهد.
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
/ خبرگزاری ایسنا
بیش از ۷۰ میلیارد تومان تجهیزات به بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اضافه شد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امروز پنجشنبه در نشست با مدیران حوزه درمان دانشگاه اظهار کرد: یکی از اولویت های این دانشگاه افزایش کیفیت خدمات درمانی در جهت ارتقاء رضایت مندی مردم است.
سیستان و بلوچستان
تجهیزات پزشکی
سیستان و بلوچستان
تجهیزات پزشکی
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ سایت اقتصادآنلاین
رونمایی از نسخه سرآمدی ISQI با نام ISQI-NEXT/ ارتقای استانداردهای خدمات در صنعت خودرو
در یک رویداد بزرگ، نسخه سرآمدی ISQI بهنام ISQI-NEXT رونمایی شد؛ نسخهای که نشان استانداردی بالاتر از حد معمول را در ارزیابی خدمات ارائه میدهد و هدف آن علاوه بر ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان، توسعه پایداری را نیز دربر میگیرد.
خودرو
خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ سایت سیتنا
نظارت مستمر رگولاتوری بر خدمات پستی | سیتنا
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نظارت بر خدمات پستی را با شاخصهای رضایت مشتری، گستره فعالیت، سرعت سیر مرسولات و توزیع موفق به صورت مستمر انجام میدهد تا در چارچوب تعهدات دارندگان پروانه، خدمات پستی با کیفیت مناسب به مردم ارائه …
سازمان تنظیم مقررات
سازمان تنظیم
سازمان تنظیم مقررات
سازمان تنظیم
رگولاتوری
شهرام حی شاد
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ روزنامه صمت
نسخهای که نشان استانداردی بالاتر از حد معمول را در ارزیابی خدمات ارائه میدهد
هدف آن علاوه بر ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان، توسعه پایداری را نیز دربر می گیرد برگزاری همایش تجلیل از برترین های خدمات پس از فروش، بستر مناسبی شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - ارتقای استانداردهای خدمات در صنعت خودرو
عصر خودرو- تهران، 19 آذرماه – در یک رویداد بزرگ، نسخه سرآمدی ISQI بهنام ISQI-NEXT رونمایی شد؛ نسخهای که نشان استانداردی بالاتر از حد معمول را در ارزیابی خدمات ارائه میدهد و هدف آن علاوه بر ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان، توسعه پایداری را نیز دربر میگیرد.
عصر خودرو
قیمت
عصر خودرو
قیمت
مجله های خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
/ روزنامه دنیای اقتصاد
رفع فیلترینگ به جای افزایش تعرفه
مدیرعامل شرکت مخابرات در اظهارات اخیر خود از اینترنت ارزان در ایران انتقاد و تاکید کرده است که برای افزایش کیفیت سرویسهای اپراتورها ناچار به افزایش تعرفه هستیم. این در حالی است که اینترنت همراه به تازگی و در اواخر سال گذشته معادل 34 درصد گران شد و با این حال تغییر چشمگیری در سرعت و کیفیت خدمات اپراتورها …
شرکت مخابرات
فیلترینگ
شرکت مخابرات
فیلترینگ
تعرفه اینترنت
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
/ سایت اقتصاد ۲۴
درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه | اقتصاد24
مقاله «تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد» با تلاش همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه موفق به دریافت لوح و تندیش جشنواره شد.
بیمه پاسارگاد
بیمه پاسارگاد
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت عصر خبر
برتری ایساکو در شاخص رضایت مشتریان خدمات پس از فروش کشور - عصر خبر
ایکوپرس- شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در ارزیابی حاصل از نظرسنجی مشتریان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به نیابت از وزارت صمت و با معیارهای
ایران خودرو
ایساکو
ایران خودرو
ایساکو
خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ روزنامه عصر اقتصاد
سنجش سالانه رضایت از کیفیت خدمات ارائهشده به سرمایه انسانی شرکت فولاد مبارکه
رئیس تحقیقات و مطالعات راهبردی سرمایه انسانی فولاد مبارکه از انجام سنجش سالانه رضایت از کیفیت خدمات ارائهشده به سرمایه انسانی شرکت فولاد مبارکه خبر داد. محمد حسینی، با تأکید بر اینکه «مشتریان» رمز بقا و ماندگاری سازمانها محسوب میشوند و «مشتریان داخلی» بهمراتب با تأثیر مستقیم بر کیفیت و کمیت محصولات …
رضایت از کیفیت خدمات
فولاد مبارکه
رضایت از کیفیت خدمات
فولاد مبارکه
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ خبرگزاری ایرنا
شورای شهر یزد بر تامین ایمنی و امنیت بوستانها تاکید دارد
یزد- ایرنا- رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: اهمیت فضای سبز در بهبود کیفیت زندگی شهروندان و تأمین ایمنی در پارکها یکی از عوامل اصلی جذب شهروندان و افزایش رضایت آنها است.
یزد
شورای شهر
یزد
شورای شهر
پارک شهر
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
/ روزنامه عصر اقتصاد
شرکت بیمه اتکائی امین به جمع دارندگان استانداردهای جهانی پیوست!
شرکت بیمه اتکائی امین با هدف ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مشتریان، موفق به اخذ سه استاندارد بینالمللی معتبر شد.
بیمه اتکایی امین
بیمه اتکایی امین
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
/ سایت کاماپرس
بهترین آتلیه شیراز کدام است؟ - کاماپرس
در انتخاب بهترین آتلیه شیراز باید به کیفیت خدمات و سابقه کاری یا نمونه کارها و رضایت مشتریان توجه داشت. اغلب این آتلیهها خدماتی مانند عکاسی عروسی، عکاسی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت فرارو
ثبت رکورد جدیدِ مصرف بنزین
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی با بیان اینکه ارائه خدمات در جایگاهها باید بهنحو مطلوبی انجام شود و رضایت عموم مردم را بهدنبال داشته باشد، گفت: باید زیرساختهای روزآمدی در جایگاهها تدوین و خدمات با کیفیتتری به مردم عرضه شود.
وزارت نفت
بنزین
وزارت نفت
بنزین
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت نفت ما
مصرف بنزین به ۱۲۶ میلیون لیتر در روز رسید | نفت ما
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی با بیان اینکه ارائه خدمات در جایگاهها باید بهنحو مطلوبی انجام شود و رضایت عموم مردم را بهدنبال داشته باشد، گفت: باید زیرساختهای روزآمدی در جایگاهها تدوین و خدمات با کیفیتتری به مردم عرضه شود.
مصرف بنزین
محمدصادق عظیمیفر
مصرف بنزین
محمدصادق عظیمیفر
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت عصرایران
بیمه ملت، بیشترین رضایت مشتری و کمترین شکایت ثبت شده در صنعت بیمه
کسب رتبه 26 در میان 32 شرکت بیمه کشور و قرار گرفتن در بین 4 شرکت کم شکایت صنعت بیمه، نشاندهنده تلاشهای مستمر شرکت بیمه ملت در جهت بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان است.
بیمه ملت
آگهی
بیمه ملت
آگهی
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
/ خبرگزاری برنا
مادکو تندیس رضایت مشتری سال ۱۴۰۳ را دریافت کرد.
چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با همت سازمان متخصصین و مدیران ایران و با هدف تجلیل از شرکتهای ارائه دهنده خدمات و محصولات با کیفیت در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد.
تندیس
رضایت مشتری
تندیس
رضایت مشتری
اجلاس
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ خبرگزاری ایرنا
تعمیرات پیشگیرانه برای کاهش خاموشی ها در کهگیلویه با قوت ادامه دارد
یاسوج - ایرنا- مدیر اداره برق شهرستان کهگیلویه گفت: تعمیر شبکه های انتقال و توزیع و اقدام های لازم به منظور کاهش خاموشیها، افزایش پایداری شبکه، بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مردمی در این شهرستان با قوت و جدیت ادامه دارد.
انرژی برق
کهگیلویه و بویراحمد
انرژی برق
کهگیلویه و بویراحمد
دهدشت
دیشموک
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ خبرگزاری ایسکانیوز
رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر افزایش رضایتمندی شهروندان تاکید کرد
کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال گفت: نظارت و بازدید مستمر از دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال باعث افزایش کیفیت خدمات و رضایت مردم میشود.
ثبت احوال
ثبت احوال
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ روزنامه دنیای اقتصاد
حضور ایساکو در نمایشگاه قطعات
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) با هدف ارتقای سطح خدمات و ارتباط مستقیم با مشتریان، در بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در شهر مشهد حضور یافت. حضور ایساکو در این نمایشگاه با تاکید بر خدمات نوآورانه و خرید قطعات اصل صورت گرفت. بنابراین گزارش، کارشناسان متخصص و تیم پشتیبانی در غرفه …
ایساکو
نمایشگاه قطعات
ایساکو
نمایشگاه قطعات
نمایشگاه مشهد
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت رکنا
قیمت روز خودرو / نارضایتی مردم از افزایش قیمت خودروهای ایرانی
رکنا اقتصادی : کارشناس صنعت خودرو افزایش قیمت خودرو در حالی صورت میگیرد که مشتریان دو خودروساز بزرگ از کیفیت محصولات آنها راضی نیستند خودروسازان مدعی هستند بخشی از افزایش قیمتها صرف هزینه خدمات پس از فروش می شود اما آیا واقعا خدمات پس از فروش خودروسازان رضایت خریداران را جلب کرده است؟
قیمت خودروهای ایرانی
نارضایتی
قیمت خودروهای ایرانی
نارضایتی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت باشگاه خبرنگاران
ضرورت ارائه خدمات با کیفیت به مراجعان مراکز درمانی در فارس
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای خدمترسانی به مردم و بیماران، بر ضرورت تلاش و همدلی بیشتر در ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت مراجعان به مراکز درمانی استان تاکید کرد.
خدمات باکیفیت
مراجعان
خدمات باکیفیت
مراجعان
مراکز درمانی فارس
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ خبرگزاری ایسنا
تلاش برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات در حوزه درمان
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای خدمترسانی به مردم و بیماران، بر ضرورت تلاش و همدلی بیشتر در ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت مراجعان به مراکز درمانی استان تاکید کرد.
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
خدمات درمانی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
خدمات درمانی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
/ سایت باشگاه خبرنگاران
کیفیت کدام کالاها بیشترین و کمترین رضایت مردم را به همراه داشته است؟
مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در حوزه محصولات غذایی، شیمیایی و شویندهها بیشترین رضایت را داریم.
استاندارد کالا
کالای با کیفیت
استاندارد کالا
کالای با کیفیت
سازمان ملی استاندارد ایران
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
/ سایت اطلاعات آنلاین
قیمت خودروهای برقی در ترکیه چقدر است؟
در بازار خودروهای برقی ترکیه دست کم چهل برند حضور دارند که از میان آنها توگ، خودروی ملی برقی ترکیه به دلیل قیمت مناسب، خدمات پس از فروش در دسترس و البته رضایت مشتریان از کیفیت خودرو، در ماه گذشته میلادی با فروش ۳ هزار و ۹۱ دستگاه، بیشترین فروش را داشته است.
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
/ سایت اقتصادآنلاین
بهترین فروشگاه اینترنتی ایران از نظر کاربران
در دنیای امروز که خرید آنلاین به بخشی جداییناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده است، انتخاب یک فروشگاه اینترنتی مطمئن و به صرفه، دغدغه بسیاری از کاربران است. معیارهایی همچون کیفیت خدمات پس از فروش، تنوع محصولات، قیمت مناسب و سرعت ارسال، از جمله فاکتورهای کلیدی برای ارزیابی فروشگاههای اینترنتی به شمار …
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
/ سایت نبض بازار
اعلام رضایت آموزش و پرورش از خدمات بیمه معلم
مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزشوپرورش ضمن تقدیر از تلاشهای شرکت بیمه معلم برای ارائه خدمات ارزنده به فرهنگیان، از افزایش کیفیت ارائه خدمات بیمهای خبر داد.
بیمه معلم
بیمه معلم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
کاهش خرید ارزی ایرانخودرو
ایکوپرس: گروه صنعتی ایرانخودرو از کاهش بیش از ۴۵درصدی خرید ارزی خود در هفتماه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته خبر داد. در دوسال اخیر که نهضت کاهش هزینه در شبکه تامین ایرانخودرو آغاز شده، خرید ارزی برای تامین بخشی از نیازمندیهای خطوط تولید این شرکت کاهش قابل ملاحظهای داشته است. …
ایران خودرو
تولید خودرو
ایران خودرو
تولید خودرو
ارز خودرو
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
/ سایت صفحه اقتصاد
کاهش هزینههای ارزی ایرانخودرو نهضتی که رضایت مشتریان را جلب کرد
در دو سال اخیر، ایرانخودرو موفق شده با نهضت کاهش هزینه، خریدهای ارزی خود را به طور قابل توجهی کاهش دهد. این تغییرات موجب رضایت بیشتر مشتریان و بهبود کیفیت خدمات شده است.
ایرانخودرو
ایرانخودرو
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
/ سایت رکنا
نقش فناوریهای جدید در صنعت گردشگری
تأثیر فناوریهای نوین بر صنعت گردشگری بهطور فزایندهای در حال گسترش است و این تغییرات بهویژه در سالهای اخیر به وضوح قابل مشاهده است. از هوش مصنوعی گرفته تا بلاکچین، این فناوریها نهتنها به بهبود تجربه مسافران کمک کردهاند، بلکه فرآیندهای مختلف این صنعت را نیز دستخوش تحول کردهاند. در این مقاله، به …
گردشگری
گردشگری
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
/ سایت خبرآنلاین
ضرورت رسیگی به فرسودگی تاکسیهای کرج برای رضایت شهروندان
عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج، مریم قهرمانی صارم، در نشست کمیسیون تلفیق شورای اسلامی کرج از لزوم نوسازی ناوگان تاکسیرانی این شهر بهمنظور افزایش رضایتمندی شهروندان خبر داد. وی اعلام کرد که تاکسیرانی کرج به دلیل فرسودگی ناوگان نیازمند اقدامات جدی برای بهبود کیفیت خدمات است و انتظار میرود با پیگیری این …
استان البرز
شهرداری ها
استان البرز
شهرداری ها
مجلس شورای اسلامی
تاکسی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
/ خبرگزاری همشهریآنلاین
جلوگیری از هدررفت ۶ میلیارد یورو از بیتالمال با واردات اتوبوس
شهردار تهران با بیان اینکه در این سه سال تلاش کردیم به سمت ارتقا کیفیت خدمات به مردم تهران در راستای کسب رضایت آنها برویم، گفت: در مدیریت شهری هیچ چیز به اندازه رضایت مردم برای ما اهمیت ندارد.
علیرضا زاکانی
اتوبوس و مینیبوس
علیرضا زاکانی
اتوبوس و مینیبوس
تهران
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
/ سایت انصاف نیوز
آموزش قدرت تحلیل حجم و مدیریت ریسک فارکس با بروکر آمارکتس | انصاف نیوز
رپورتاژ آگهی نظرات کاربران درباره پشتیبانی و خدمات بروکر آمارکتس میتواند به درک بهتری از کیفیت خدمات این بروکر کمک کند. بسیاری از کاربران از سرعت و کیفیت پشتیبانی آن رضایت دارند و به ویژه به خدمات چت زنده اشاره میکنند که به آنها این امکان را میدهد که به سرعت به پاسخ سوالات خود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
/ 55 آنلاین
چالشهای نظام تأمین اجتماعی و بهداشت کشور
نظام تأمین اجتماعی و بهداشت کشور با چالشهای جدی و متعددی مواجه است که میتواند بر کیفیت خدمات درمانی و رضایت بیمهشدگان تأثیرگذار باشد.
تامین اجتماعی
تامین اجتماعی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
/ روزنامه آرمان
نقش حیاتی بخش خصوصی در تحول نظام سلامت
آرمان امروز- شکیبا مرادی آهنی: یکی از چالشهای جدی سیستم بهداشتی و درمانی کشور، کمبود زیرساختهای بیمارستانی به ویژه در مناطق با جمعیت بالا و مراکز صنعتی است. این کمبود به نوبه خود بر کیفیت خدمات درمانی و رضایت بیماران تاثیرگذار است. بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین به عنوان یکی از پروژههای بزرگ درمانی …
پزشکی
وزیر بهداشت
پزشکی
وزیر بهداشت
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
/ روزنامه مردم سالاری
رضایت مشتریان ایرانخودرو از خدمات پس از فروش رکورد جدیدی ثبت کرد - مردم سالاری آنلاین
براساس نتایج نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو)، در شهریورماه امسال رکورد جدیدی در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ثبت کرد.
ایساکو
ایران خودرو
ایساکو
ایران خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
/ خبرگزاری ایرنا
گلدیران؛ پرچمدار خدمات پس از فروش
تهران- ایرنا- گلدیران با قدمتی بیش از سه دهه در حوزه ارائه محصولات و خدمات پس از فروش، همواره به عنوان الگویی بیبدیل در صنعت لوازم خانگی و محصولات الترونیکی ایران شناخته میشود. این مجموعه با ارتقای مداوم کیفیت محصولات و خدمات خود، نشان داده که مشتریان و مصرف کنندگان در اولویت اول قرار دارند و تلاشهای …
گلدیران
برندهای محبوب ایرانی
گلدیران
برندهای محبوب ایرانی
کالا و خدمات
مشارکت گسترده مصرفکنندگان
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
/ خبرگزاری برنا
«گلدیران» برند برتر و محبوب ایران
گلدیران با قدمتی بیش از سه دهه در حوزه ارائه محصولات و خدمات پس از فروش، همواره به عنوان الگویی بیبدیل در صنعت لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی ایران شناخته میشود. این مجموعه با ارتقای مداوم کیفیت محصولات و خدمات خود، نشان داده که مشتریان و مصرف کنندگان در اولویت اول قرار دارند و تلاشهای بیوقفه در …
هیئت فوتبال قزوین
شمس آذر
هیئت فوتبال قزوین
شمس آذر
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
/ سایت هم میهن
پزشکیان: دولت وفاق ملی، کسب رضایت مردم را یک اصل محوری میداند
رئیس جمهور با صدور پیامی به مناسب روز جهانی استاندارد گفت که دولت وفاق ملی از نظام استاندارد انتظار دارد با نقشآفرینی فعالانه در بهبود کیفیت کالاها و خدمات، بتواند در ارتقای سطح زندگی آحاد جامعه نقش متمایز و واقعی خود را ایفا کند.
مسعود پزشکیان
مسعود پزشکیان
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
/ خبرگزاری برنا
پزشکیان: روز استاندارد فرصتی برای درک اهمیت نظام استاندارد در افزایش کیفیت محصولات و کسب رضایت مردم است
رئیس جمهور با صدور پیامی به مناسب روز جهانی استاندارد گفت که دولت وفاق ملی از نظام استاندارد انتظار دارد با نقشآفرینی فعالانه در بهبود کیفیت کالاها و خدمات، بتواند در ارتقای سطح زندگی آحاد جامعه نقش متمایز و واقعی خود را ایفا کند.
پزشکیان
پزشکیان
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
/ خبرگزاری ایلنا
گارانتی خودروهای هیوندای به صورت نقد و اقساط تمدید شد
هیوندای به عنوان یکی از برندهای معتبر و پرطرفدار در جهان، با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش گسترده، همواره تلاش کرده است تا رضایت مشتریان را جلب کند.
هیوندای
هیوندای
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
/ خبرگزاری ایلنا
رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد:
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از غرفه شرکت زامیاد در بیستمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، از تنوع و کیفیت محصولات این شرکت ابراز رضایت کرد.
سایپا
زامیاد
سایپا
زامیاد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
/ سایت صنعت ماشین
توانمندی زامیاد در حل مشکلات حمل و نقل عمومی کشور
صنعت ماشین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از غرفه شرکت زامیاد در بیستمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، از تنوع و کیفیت محصولات این شرکت ابراز رضایت کرد.
زامیاد
حمل و نقل عمومی کشور
زامیاد
حمل و نقل عمومی کشور
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
/ سایت گسترش نیوز
معرفی برترین فرودگاه کشور از نظر رضایت مسافران
مدیرکل دفتر برنامهریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و مجری طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد که با اجرای طرح پایش هوشمند کیفیت خدمات فرودگاهی، فرودگاههای برتر کشور شناسایی شدند.
فرودگاه
فرودگاه بین المللی
فرودگاه
فرودگاه بین المللی
خدمات فرودگاهی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
/ خبرگزاری ایلنا
نیسان در ایران با جهان نوین آریا
امروزه، خودروهای نیسان در ۲۰ کشور تولید میشوند و خدمات پس از فروش این برند در بیش از ۱۶۰ کشور به مشتریان ارائه میشود، که نشاندهنده تعهد نیسان به کیفیت و رضایت مشتریان است.
نیسان
نیسان
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
/ خبرگزاری ایلنا
رایتل همچنان پرسرعتترین سیمکارت کشور
هر سه اپراتور در تلاش هستند تا با بهبود کیفیت خدماتشان، رضایت کاربران را جلب کنند و سهم بیشتری از بازار ارتباطات کشور را به خود اختصاص دهند.
رایتل
رایتل
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
/ سایت تجارت نیوز
رقابت نفسگیر ایرانسل و همراه اول در نیمه دوم شهریور؛ سرعت بالاتر یا پوشش گستردهتر؟
به نظر میرسد ایرانسل و همراه اول به خوبی دریافتهاند که برای جلب رضایت کاربران و کسب اعتماد آنها، افزایش کیفیت خدمات امری ضروری است. این موضوع بهویژه در حوزههایی مانند سرعت اینترنت و گسترش شبکه 5G اهمیت بیشتری پیدا میکند، چرا که نیازهای کاربران در این زمینهها بهطور مستمر در حال افزایش است.
همراه اول
ایرانسل
همراه اول
ایرانسل
اپراتور تلفن همراه
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ سایت صدای بورس
ماجرای گرانی نان
گذشته نان با چاشنی وعدههایی مثل افزایش کیفیت، تشدید نظارت و بهبود ارائه خدمات به مردم گران شد، اما بررسیهای میدانی حاکی از این است که فعلا فقط تغییر قیمت نان محقق شده و کیفیت نان و رضایت مردم در نانواییها همان شرایط سابق را دارد.
قیمت نان
نانوایی
قیمت نان
نانوایی
قیمت نان سنتی تافتون
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ سایت اقتصادنیوز
نان گران شد اما ...
اقتصادنیوز: گذشته نان با چاشنی وعدههایی مثل افزایش کیفیت، تشدید نظارت و بهبود ارائه خدمات به مردم گران شد، اما بررسیهای میدانی حاکی از این است که فعلا فقط تغییر قیمت نان محقق شده و کیفیت نان و رضایت مردم در نانواییها همان شرایط سابق را دارد.
قیمت نان در تهران
نان تافتون
قیمت نان در تهران
نان تافتون
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
/ روزنامه صمت
تاثیر تحولات اقتصادی جهان بر زنجیره تامین
تحولات اقتصادی منجر به افزایش کارایی در زنجیرههای تامین شده است. با استفاده از فناوریهای نوین و روشهای بهینهسازی، شرکتها قادر به کاهش هزینهها، افزایش سرعت تحویل کالاها، بهبود کیفیت محصولات و خدمات و افزایش رضایت مشتریان هستند. تحولات اقتصادی جهانی به عنوان بخشی جداییناپذیر از فرآیند جهانیسازی، …
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
/ سایت الف
وزیر ارتباطات: حمایت از سکوها و پیامرسانهای بومی را ادامه میدهیم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رشد و توسعه سکوها و پیامرسانهای داخلی را قابل تقدیر توصیف و در عین حال تاکید کرد: پیامرسانهای داخلی باید با بهبود و ارتقای کیفیت خدمات، به افزایش رضایتمندی مردم به عنوان اصلی ترین مولفه ارتقای سرمایه اجتماعی کشور کمک کنند.
وزیر ارتباطات
وزیر ارتباطات
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
/ سایت صنعت ماشین
کسب مقام نخست رضایتمندی مشتریان توسط شعب نیرو موتور گودرزی
صنعت ماشین: کسری شیروانی مدیر بازاریابی شهرک اتومبیل گودرزی خبر از کسب مقام نخست رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش محصولات نیرو موتور توسط مجموعه شعب نیرو موتور گودرزی داد. بازرسیهای سالانه که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نشان میدهد که نمایندگی ۸۲۲ نیرو موتور (سامان گودرزی) …
نیرو موتور گودرزی
شهرک اتومبیل گودرزی
نیرو موتور گودرزی
شهرک اتومبیل گودرزی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
/ خبرگزاری ایسنا
رضایتسنجی مشتریان هتل جاوید مشهد
همانطور که میدانید یکی از مهمترین ابزارهای بهبود کیفیت خدمات برای هر هتلی مانند هتل دو ستاره جاوید مشهد، رضایت سنجی مشتریان است و بسیاری از افراد برای رزرو اتاق نگاهی به رضایت مشتریان میاندازند و با توجه به سابقه و کیفیت هتلها، اتاق موردنظر خود را رزرو و هماهنگ میکنند.
هتل جاوید مشهد
هتل جاوید مشهد
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
/ خبرگزاری شفقنا
وزیر ارتباطات مطرح کرد؛ پیگیری قانون دوام برای توسعه خدمات بر بستر سکوهای بومی | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا رسانه- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رشد و توسعه سکوها و پیامرسانهای داخلی را قابل تقدیر توصیف و در عین حال تاکید کرد: پیامرسانهای داخلی باید با بهبود و ارتقای کیفیت خدمات، به افزایش رضایتمندی مردم به عنوان اصلی ترین مولفه ارتقای سرمایه اجتماعی کشور کمک کنند. به گزارش شفقنا رسانه از ایسنا، …
بستر سکوهای بومی
توسعه خدمات
بستر سکوهای بومی
توسعه خدمات
ستار هاشمی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
/ سایت خبرآنلاین
اظهارنظر جدید وزیر ارتباطات درباره پیامرسانهای داخلی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رشد و توسعه سکوها و پیامرسانهای داخلی را قابل تقدیر توصیف و در عین حال تاکید کرد: پیامرسانهای داخلی باید با بهبود و ارتقای کیفیت خدمات، به افزایش رضایتمندی مردم به عنوان اصلی ترین مولفه ارتقای سرمایه اجتماعی کشور کمک کنند.
نرم افزار پیام رسان
پیام رسانهای داخلی
نرم افزار پیام رسان
پیام رسانهای داخلی
ستار هاشمی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
/ سایت تحلیل بازار
پیگیری قانون دوام برای توسعه خدمات بر بستر سکوهای بومی
وزیر ارتباطات، رشد و توسعه سکوها و پیامرسانهای داخلی را قابل تقدیر توصیف و تاکید کرد: پیامرسانهای داخلی باید با بهبود و ارتقای کیفیت خدمات، به افزایش رضایتمندی مردم کمک کنند.
ستار هاشمی
پیام رسانهای داخلی
ستار هاشمی
پیام رسانهای داخلی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
/ خبرگزاری برنا
ضرورت بهبود کیفیت خدمات پیامرسانهای داخلی در راستای رضایت مردم
وزیر ارتباطات گفت: پیامرسانهای داخلی باید با بهبود و ارتقای کیفیت خدمات، به افزایش رضایتمندی مردم به عنوان اصلیترین مولفه ارتقای سرمایه اجتماعی کشور کمک کنند.
ستار هاشمی
پیامرسان داخلی
ستار هاشمی
پیامرسان داخلی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
/ سایت باشگاه خبرنگاران
تأکید وزیر ارتباطات بر بهبود کیفیت خدمات پیامرسانهای داخلی
وزیر ارتباطات تأکید کرد: پیامرسانهای داخلی باید با بهبود و ارتقای کیفیت خدمات، به افزایش رضایتمندی مردم کمک کنند.
سکوهای داخلی
پیامرسان
سکوهای داخلی
پیامرسان
رضایت مردم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
/ سایت میگنا
میگنا - فرسودگی شغلی و کاهش کیفیت خدمات
رضایت شغلی در روانشناسان و مشاوران و یا مددکاران اجتماعی باعث کاهش احتمال استعفا، غیبت از کار، تصادفات و سوانح کاری و افزایش کارایی میشود.
فرسودگی شغلی روانشناسان
فرسودگی شغلی مشاوران
فرسودگی شغلی روانشناسان
فرسودگی شغلی مشاوران
فرسودگی شغلی مددکاران
سمیرا زارعی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
/ سایت اقتصاد ۲۴
بازدید اعضای هیات مدیره از برخی شعب استان خراسان رضوی | اقتصاد24
ارتقاء کیفیت ارائه خدمات، علاوه بر رضایت مشتریان، رضایتمندی و بهره وری در منابع انسانی را درپی دارد.
بانک ملی
بانک ملی ایران
بانک ملی
بانک ملی ایران
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
/ روزنامه تجارت
چگونه با اخذ گواهینامه ایزو 9001 اعتبار کسبوکار خود را تقویت کنید؟
آیا تا به حال به این فکر کردهاید که چطور میتوانید اعتبار کسبوکار خود را در نگاه مشتریان و شرکا افزایش دهید؟ گواهینامه ایزو یکی از راهکارهای اثباتشده برای افزایش اعتماد مشتریان و بهبود کیفیت خدمات است. اما اخذ گواهینامه ایزو تنها یک مدرک نیست، بلکه نشاندهنده تعهد شما به کیفیت، بهبود مستمر و رضایت …
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
/ سایت منیبان
پزشکیان: اگر شرکتی به هر دلیل سودآور نیست، باید تعیین تکلیف یا تعطیل شود/ مبانی اصلی پرداخت حقوق و مزایای مدیران و کارکنان باید میزان رضایت مردم باشد
رئیس جمهور از مدیران جدید شرکت راهآهن و بیمه مرکزی ایران خواست تا با یافتن راهکارهای خلاقانه و نوآورانه بر مشکلات موجود در مسیر ارتقای کارآمدی، بهرهوری، کیفیت خدماترسانی و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات مجموعههای تحت مدیریت خود بکوشند.
مسعود پزشکیان
هیات دولت
مسعود پزشکیان
هیات دولت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
/ سایت سیتنا
آیا ارزان بودن یک سامانه پیامکی مزیت است؟ | سیتنا
یک پنل پیامکی مناسب، پنلی است که انتظارات شما را در حد رضایتبخشی فراهم کند و کیفیت خدمات ارائهشده از سوی آن در مقایسه با هزینهای که کردهاید، معقول باشد.
سامانه پیامکی
سامانه پیامکی
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
/ سایت جهان صنعت نیوز
خیابان ولیعصر تغییر چهره میدهد
شهردار منطقه ۳ تهران اعلام کرد که طرح محور الگوی خدمت در خیابان ولیعصر (عج) با هدف بهبود کیفیت خدمات شهری، افزایش رضایت عمومی و ایجاد فضای امن و دلپذیر برای شهروندان در حال اجراست.
خیابان ولیعصر
شهرداری تهران
خیابان ولیعصر
شهرداری تهران
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
/ سایت تجارت نیوز
چهره خیابان ولیعصر تهران دلنشین می شود
پحمید جوانی؛ شهردار منطقه ۳، یکی از اهداف اجرای طرح محور الگوی خدمت در خیابان ولیعصر(عج) را بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت عمومی از فضای شهری و ایجاد فضایی امن و دلپذیر برای تردد و فعالیتهای اجتماعی عنوان کرد.
شهرداری تهران
شهرداری تهران
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
/ سایت فرتاک
خیابان ولیعصر تهران تغییر میکند؟
حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3، یکی از اهداف اجرای طرح محور الگوی خدمت در خیابان ولیعصر(عج) را بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت عمومی از فضای شهری و ایجاد فضایی امن و دلپذیر برای تردد و فعالیتهای اجتماعی عنوان کرد.
خیابان ولیعصر تهران
خیابان ولیعصر تهران
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
/ سایت سیتنا
پیاده سازی نظرسنجی در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند | سیتنا
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با توجه به هدف رضایت سنجی مردمی در راستای بهبود کیفیت خدمات دولتی، در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، نظرسنجی ویژه ای پیاده سازی شده است که به کاربران، اعم از حقیقی و حقوقی، امکان می دهد تا نظرات و امتیازات خود را درباره خدمات ارائه شده در پنجره واحدها و سامانه …
محمد خوانساری
سازمان فناوری اطلاعات
محمد خوانساری
سازمان فناوری اطلاعات
پنجره ملی خدمات دولت هوشمند
دولت هوشمند
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۳:۱۰
نیسابا
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
جمعه ۲۱ دی ۱۴۰۳ -
10 January 2025
دریافت اخبار بیشتر
نیسابا
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج