VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
جمعه ۳۰ خرداد ۱۴۰۴ -
20 June 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
رضایتمندی مشتریان
ایران خودرو
سایپا
کرمان موتور
بانک صادرات
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
خودرو
مدیران خودرو
ایساکو
خدمات پس از فروش
وبصادر
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
/ سایت پول نیوز
کوثر من، نقطه اوج رضایت مشتریان از بیمه کوثر
یکی از موثرترین بخشها که انجام هر فعالیتی را توجیه می کند، بیمه است. بیمه باعث مدیریت ریسک می شود و این امکان را فراهم می آورد که افراد با جسارت و شهامت بیشتری به سوی سرمایه گذاری در یک بخش بروند. بدلیل اهمیتی که بیمه برای مردم دارد و استقبالی که از آن صورت [ ]
بیمه درمانی
بیمه کوثر
بیمه درمانی
بیمه کوثر
بیمه نامه
کوثر من
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
/ سایت اندیشه قرن
مشتریان چه میگویند؟ مقایسهی واقعی شهر لوازم خانگی و سرای ایرانی
به گزارش اقتصادآنلاین، مقایسهی دو فروشگاه «شهر لوازم خانگی» (واقع در محدودهی میدان آزادی) و «سرای ایرانی» (واقع در افسریه) طبق نظرات خریداران و کاربران در فضای مجازی میتواند تصویر روشنی از رقابت میان فروشگاههای بزرگ ارائه دهد. تمرکز تخصصی و قیمتگذاری اقتصادی خریداران معتقد هستند هر دو مجموعه تلاش …
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
/ سایت روزنو
خرید محصولات پاشا باغچه ترکیه با ضمانت اصالت کالا و تنوع بالا
در دنیای امروز که کیفیت، طراحی زیبا و اطمینان از اصالت کالا برای خریداران اهمیت زیادی دارد، برند ترکیهای پاشاباغچه (Paşabahçe ) توانسته با سابقهای درخشان و تولید محصولاتی متنوع و چشمنواز، جایگاه ویژهای در میان علاقهمندان به لوازم خانگی و دکوراسیون پیدا کند. این برند با بهرهگیری از تکنولوژی روز …
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
/ سایت اقتصاد پویا
امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین بیمه آرمان و بانک رفاه کارگران - سایت خبری اقتصاد پویا
این توافق با هدف گسترش پوشش بیمهای برای مشتریان بانک رفاه، تسهیل در ارائه خدمات مالی وطرح های بیمه ای، و ارتقای سطح رضایت مشتریان به امضا رسید. بر اساس این تفاهمنامه، بانک رفاه کارگران بهعنوان یکی از مهمترین نهادهای مالی کشور، از ظرفیتهای بیمهای بیمه آرمان بهرهمند خواهد شد تا خدمات بانکی خود را …
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
/ سایت اندیشه قرن
ارزش خرید یا قیمت پایین؟ مقایسهای میان دو فروشگاه بزرگ
به گزارش اقتصادآنلاین، مقایسهی دو فروشگاه «شهر لوازم خانگی» (واقع در محدودهی میدان آزادی) و «سرای ایرانی» (واقع در افسریه) طبق نظرات خریداران و کاربران در فضای مجازی میتواند تصویر روشنی از رقابت میان فروشگاههای بزرگ ارائه دهد. تمرکز تخصصی و قیمتگذاری اقتصادی خریداران معتقد هستند هر دو مجموعه تلاش …
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
/ خبرگزاری برنا
قیمت رضایت نامه مهدی قایدی فاش شد!
برنا – گروه ورزشی: شباب الاهلی سنگ بزرگی را مقابل پای مشتریان ستاره ایرانی اش انداخته است.
مهدی قایدی
لژیونر
مهدی قایدی
لژیونر
رضایت نامه
شباب الاهلی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
/ خبرگزاری ایلنا
با نظرات خود، ما را در بهبود طرح مهربانی ملی یاری کنید
بانک ملی ایران به منظور ارزیابی میزان رضایت مشتریان و بهبود مستمر خدمات، اقدام به اجرای نظرسنجی درباره طرح مهربانی ملی کرده است.
بانک ملی ایران
بانک ملی ایران
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - حضور کارشناسان در محل مشتری، جایگزین مراجعه حضوری مشتریان به ایرانخودرو
عصر خودرو- در راستای ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به مشتریان، گروه صنعتی ایرانخودرو پس از راهاندازی مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ، از حذف مراجعه فیزیکی مشتریان برای ثبت یا پیگیری درخواستها و شکایات احتمالی به مرکز مدیریت ارتباط با مشتری خبر داد.
ایران خودرو (۷۰۷۱)
عصر خودرو
ایران خودرو (۷۰۷۱)
عصر خودرو
قیمت
مجله های خودرو
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
/ روزنامه دنیای اقتصاد
نشان زرین رضایتمندی مشتری برای فولاد کاوه جنوب کیش
در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با حضور صدها برند معتبر کشور برگزار شد، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش موفق به دریافت نشان زرین رضایتمندی مشتری شد و جایگاه خود را در ردیف برندهای معتبر و مشتریمدار کشور تثبیت کرد. اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری سالانه به عنوان بستری معتبر برای تقدیر از شرکتهایی که …
شرکت فولاد
فولاد
شرکت فولاد
فولاد
مشتری
رضایتمندی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
/ خبرگزاری ایلنا
امکان ثبت دستور پرداخت گروهی در بانک ملی ایران / با سامانه پایا آشنا شوید
در راستای تکمیل و توسعه سبد محصولات و خدمات مبتنی بر بانکداری شرکتی و جلب رضایت مشتریان، بانک ملی ایران امکان انجام دستور پرداخت گروهی پایا را برای تمامی مشتریان این بانک در سراسر کشور در سامانه بام سازمانی و حقیقی فراهم کرده است.
سود سهام
بانک ملی ایران
سود سهام
بانک ملی ایران
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
/ سایت سیتنا
تسریع در اجرای طرح برگردان خطوط مخابرات با مدل فیبر داخلی
مدیر مخابرات منطقه تهران، گفت: برای افزایش سرعت اجرای برگردان و رضایت مشتریان، مدل فیبر داخلی را طراحی کردهایم که برای سرویسهایی که فقط نیاز به بازگرداندن تلفن ثابت دارند، بدون هزینه اجرایی در نظر گرفته شده است.
علی ملک جعفریان
شرکت مخابرات
علی ملک جعفریان
شرکت مخابرات
فیبرنوری
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
/ خبرگزاری برنا
بهترین شرکت طراحی سایت کجاست و چه ویژگی هایی دارد؟
در جست وجوی پاسخ به این پرسش که بهترین شرکت طراحی سایت کدام است، ابتدا باید به این نکته توجه کرد که چنین عنوانی تنها با در نظر گرفتن مجموعه ای از شاخص های حرفه ای قابل تعریف است. تجربه، تنوع خدمات، رضایت مشتریان و انطباق با نیازهای خاص هر کسب وکار، تعیین کننده اعتبار و کیفیت واقعی یک شرکت طراحی سایت …
دیجیتال مارکتینگ
طراحی سایت
دیجیتال مارکتینگ
طراحی سایت
وب سایت
رپورتاژآگهی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
/ سایت اندیشه قرن
آغاز فروش ویژه سایپا از ۱۹ خرداد / شرایط جدید و متفاوت ثبتنام خودرو / فرصت محدود برای خریداران آماده!
گروه خودروسازی سایپا از دور جدید فروش محصولات خود با شرایط تازه خبر داد که از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ آغاز میشود. این طرح با هدف پاسخ به تقاضای بالای بازار و افزایش رضایت مشتریان راهاندازی شده است.
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - اجرای طرح ویژه خدمات تابستانی بهمن موتور از ۲۷ خرداد تا ۵ تیر ۱۴۰۴
عصر خودرو- شرکت بهمن موتور در راستای ارتقاء رضایت مشتریان و افزایش ایمنی سفرهای تابستانی، طرح ویژه خدمات پس از فروش تحت عنوان طرح تابستان 1404 را از تاریخ 27 خردادماه تا 5 تیرماه 1404 در سراسر کشور برگزار میکند. این طرح با هدف انجام بازدیدهای فنی، سرویسهای پیشگیرانه و کنترل عملکرد سیستم کولر، ویژه …
بهمن موتور (۴۳۹)
رضایت مشتریان (۱۶)
بهمن موتور (۴۳۹)
رضایت مشتریان (۱۶)
عصر خودرو
قیمت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
/ سایت سلامت نیوز
قبل از خرید دستگاه لیزر مو، این 5 نکته حیاتی را بررسی کنید
تقاضا برای لیزر موهای زائد روزبهروز در حال افزایش است و این روش به یکی از محبوبترین و پرسودترین خدمات در کلینیکهای زیبایی تبدیل شده است. اما آیا هر دستگاه لیزری میتواند موفقیت و رضایت مشتریان شما را تضمین کند؟
لیزر
لیزر
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
/ خبرگزاری ایلنا
کالای خونه؛ انتخابی مطمئن برای خرید لوازم خانگی
لوازم خانگی، نیروی محرک زندگیهای مدرن هستند که با سادهتر کردن کارهای روزمره و افزایش سرعت انجام امور، آرامش بیشتری را برای خانوادهها به ارمغان میآورند. در این میان، انتخاب فروشگاهی که بتواند محصولات باکیفیت، قیمت مناسب و خدماتی مطمئن ارائه دهد، اهمیت بسیاری دارد. فروشگاه لوازم خانگی کالای خونه، با …
فروشگاه لوازم خانگی
کالای خونه
فروشگاه لوازم خانگی
کالای خونه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
/ سایت نورنیوز
محصولات سایپا با شرایط جدید به متقاضیان عرضه می شود + زمان و لینک ثبت نام
گروه خودروسازی سایپا از آغاز دور جدید فروش محصولات خود از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 19 خرداد 1404 خبر داد. این طرح با هدف پاسخگویی به تقاضای بازار و افزایش رضایت مشتریان اجرا میشود و ثبتنام از طریق لینک اختصاصی امکانپذیر خواهد بود.
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
/ روزنامه شرق
آغاز دور جدید فروش محصولات سایپا + جزئیات و لینک ثبتنام
گروه خودروسازی سایپا از آغاز دور جدید فروش محصولات خود از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 19 خرداد 1404 خبر داد. این طرح با هدف پاسخگویی به تقاضای بازار و افزایش رضایت مشتریان اجرا میشود و ثبتنام از طریق لینک اختصاصی امکانپذیر خواهد بود.
سایپا
محصولات سایپا
سایپا
محصولات سایپا
لینک ثبت نام
لینک ثبت نام محصولات سایپا
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
/ سایت نورنیوز
مرحله جدید فروش محصولات سایپا آغاز می شود + زمان و لینک ثبت نام
گروه خودروسازی سایپا از آغاز دور جدید فروش محصولات خود از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 19 خرداد 1404 خبر داد. این طرح با هدف پاسخگویی به تقاضای بازار و افزایش رضایت مشتریان اجرا میشود و ثبتنام از طریق لینک اختصاصی امکانپذیر خواهد بود.
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
/ سایت اندیشه قرن
ثبت نام ایران خودرو امروز پنجشنبه 15 خرداد 1404+ لینک ثبت نام ایران خودرو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه قرن، مدیرعامل ایرانخودرو امروز در جریان بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بورس کالای ایران با اشاره به وضعیت مالی نامناسب ایرانخودرو گفت: با توجه به شرایط سخت و زیاندهی ایرانخودرو به دلیل قیمتگذاری دستوری و چشمپوشی از واقعیتهای اقتصادی و تعلل طولانی مدت سازمان حمایت …
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
/ سایت آخرین خبر
زمان آغاز مرحله جدید فروش محصولات سایپا
نورنیوز/گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که مرحله جدید فروش محصولات این شرکت از روز دوشنبه 19 خردادماه 1404 آغاز خواهد شد. این مرحله از فروش با هدف پاسخگویی به نیاز بازار و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، از ساعت 10 صبح آغاز میشود. بر اساس اطلاعیه سایپا، متقاضیان میتوانند با مراجعه به سامانه فروش این
سایپا
محصولات سایپا
سایپا
محصولات سایپا
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
/ روزنامه عصر اقتصاد
اعطای «تندیس زرین رضایتمندی مشتریان» به شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر
تندیس زرین رضایتمندی مشتریان به انتخاب هیئت داوران نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر اعطا شد. آیین اختتامیه نهمین اجلاس سراسری «رضایتمندی مشتریان» با حضور رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، مشاور رییسجمهور در همکاریهای اقتصادی، رییس خانه صنعت و معدن، دبیرکل …
تندیس زرین رضایتمندی مشتریان
توسعه آهن و فولاد گل گهر
تندیس زرین رضایتمندی مشتریان
توسعه آهن و فولاد گل گهر
رضایتمندی مشتریان
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ سایت آخرین خبر
آغاز مذاکرات نهایی پرسپولیس - گلگهر
ورزش 3/محمد مهدی زارع یکی از اهداف نقل و انتقالات تابستانی این فصل محسوب میشود که مدعیان بالانشین جدول را در حال مذاکره با گلگهر سیرجان در مسیر صدور رضایتنامه میبیند. باشگاه پرسپولیس یکی از اولین مشتریان این بازیکن بود که مذاکرات خود را با باشگاه گل گهر استارت زد. این مذاکرات با توجه به ارقام و
پرسپولیس
گلگهر سیرجان
پرسپولیس
گلگهر سیرجان
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ سایت اندیشه قرن
هفت خودرویی که با 400 میلیون بودجه میتوان خرید
تریبون اقتصاد_ ۴۰۰ میلیون تومان امروزه جزو ردههای قیمتی نسبتاً پایین در بازار خودروهای اقتصادی کشورمان محسوب میشود. البته گزینههای کارکرده نسبتاً متنوعی در این بازه قیمتی وجود دارد و ممکن است بسیاری از مشتریان در این رنج قیمت نتوانند خودروی مناسب خود را بهراحتی انتخاب کنند. به گزارش آخرین خودرو، …
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ سایت پرشین خودرو
اعلام زمان اجرای طرح ویژه خدمات تابستانی خودروهای بهمن موتور
شرکت بهمن موتور در راستای ارتقای رضایت مشتریان و افزایش ایمنی سفرهای تابستانی، طرح ویژه خدمات پس از فروش تحت عنوان «طرح تابستان ۱۴۰۴» را اجرا می کند.
بهمن موتور
بهمن موتور
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ سایت هم میهن
اعطای تندیس زرین نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به «سپینو» بانک صادرات ایران
تندیس زرین نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به انتخاب هیئت داوران و به دلیل ارائه خدمات متنوع و آنلاین بانکی به مشتریان به «سپینو» بانک صادرات ایران اعطا شد.
بانکداری
بانک صادرات ایران
بانکداری
بانک صادرات ایران
سپینو
رضایت مشتری
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ روزنامه دنیای اقتصاد
خیز ایکستریم برای اعتمادسازی
در بازار رقابتی و پویای صنعت خودرو، تنها تولید محصول باکیفیت کافی نیست؛ بلکه تداوم رابطه سازنده با مشتریان از طریق خدمات پس از فروش، به یکی از ارکان اصلی موفقیت برندها تبدیل شده است. برند لوکس ایکستریم، بهعنوان یکی از برندهای تازهنفس اما در عین حال لاکچری در بازار ایران، طی یک سال اخیر با تمرکز بر …
ایران
خدمات پس از فروش
ایران
خدمات پس از فروش
خودرو
ذهن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - تعیین تکلیف بیش از ۷۵ درصد از مشتریان و آمادگی برای ایجاد رضایت مابقی مشتریان با پیشنهادات منطقی
عصر خودرو- در پی انتشار اخبار و تحلیلهای رسانهای درباره وضعیت پرونده شرکت رامک خودرو، این شرکت با انتشار بیانیهای، جزئیاتی از روند پیشفروش خودرو، تحولات ناشی از تحریمها، توقیف خودروها و پیگیریهای حقوقی و قضایی انجامشده طی سالهای اخیر را ارائه کرده است.
رامک خودرو (۱۰۹)
عصر خودرو
رامک خودرو (۱۰۹)
عصر خودرو
قیمت
مجله های خودرو
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ خبرگزاری مهر
رتبهبندی تأمینکنندگان تجهیزات پزشکی با دادههای واقعی بازار
تحلیل دادههای فروش، شکایات و رضایت مشتریان با کمک هوش مصنوعی میتواند سطح ریسک تأمینکنندگان را مشخص کرده و مانع بروز کمبود یا احتکار شود.
سعیدرضا شاهمرادی
تجهیزات پزشکی
سعیدرضا شاهمرادی
تجهیزات پزشکی
سازمان غذا و دارو
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ سایت اکونگار
اهدای نشان ملی «رضایتمندی مشتری» در بخش صنعت لوازم خانگی به هلدینگ دیجیتال انتخاب
نشان ملی «رضایتمندی» مشتری در صنعت لوازم خانگی در مراسمی رسمی و با حضور جمعی از مدیران عالی رتبه، چهره های اقتصادی و سیاستگذاران ملی، به هلدینگ «انتخاب دیجیتال» اعطا شد. این هلدینگ به عنوان زیر مجموعهای از گروه توسعه سرمایهگذاری انتخاب با بیش از ۲۰ هزار نفر اشتغال، مجموعهای است که با پشتوانه …
لوازم خانگی
صنعت لوازم خانگی
لوازم خانگی
صنعت لوازم خانگی
هلدینگ دیجیتال انتخاب
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ سایت اینتیتر
قیمتگذاری دستوری ایران خودرو را زیانده کرده است
مدیرعامل ایرانخودرو از عدم سرمایهگذاری جدی این شرکت در دو دهه گذشته گلایه کرد و افزود: ۲۰ سال است سرمایهگذاری واقعی در تولید انجام ندادهایم و این ضربه بزرگی به صنعت خودرو و رضایت مشتریان وارد کرده است.
ایران خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ سایت صدای بورس
از ظرفیت قانونی و شفاف بورس کالا برای عرضه خودرو استفاده می کنیم
مدیرعامل ایران خودرو از عدم سرمایهگذاری جدی ایرانخودرو در دو دهه گذشته گلایه کرد و افزود: ۲۰ سال است سرمایهگذاری واقعی در تولید انجام ندادهایم و این ضربه بزرگی به صنعت خودرو و رضایت مشتریان وارد کرده است.
بورس کالایی
بورس کالایی
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ سایت اندیشه قرن
فیات ۵۰۰؛ بازگشت قهرمانانه با موتور بنزینی!
تریبون اقتصاد نسل جدید فیات ۵۰۰ که تاکنون تنها بهصورت برقی در بازار حضور داشت، حالا با اضافهشدن نسخه هیبریدی و بازگشت پیشرانه بنزینی به خط تولید میرآفیوری تورین، بازگشته است؛ تصمیمی که پس از استقبال پایین از نسخه تمامبرقی و در پاسخ به تقاضای بازار اتخاذ شده است. به گزارش تریبون اقتصاد؛ فیات ۵۰۰ …
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
/ سایت نبض بازار
بیمه ملت، پیشرو در توانگری مالی، نوآوری دیجیتال و رضایت مشتریان
بیمه ملت، یکی از باسابقهترین شرکتهای بیمه ایران با بیش از ۲ دهه فعالیت، در گزارش اخیر خود برای دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴، عملکرد مالی و عملیاتی قابلتوجهی را به ثبت رساند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
/ سایت اقتصادآنلاین
نقش خدمات پس از فروش در تجربه مشتری خودروهای اکستریم
در بازار رقابتی و پویای صنعت خودروسازی، تنها تولید محصول باکیفیت کافی نیست؛ بلکه تداوم رابطهی سازنده با مشتریان از طریق خدمات پس از فروش، به یکی از ارکان اصلی موفقیت برندها تبدیل شده است. برند لوکس XTRIM، بهعنوان یکی از برندهای تازهنفس اما در عین حال لاکچری در بازار ایران، طی یک سال اخیر با تمرکز …
اکستریم
XTRIM VX
اکستریم
XTRIM VX
خدمات پس از فروش
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
/ سایت ۹ صبح
شرایط تازه از تسهیلات 200 میلیونی اعلام شد
بانک گردشگری با هدف افزایش رضایت مشتریان و تشویق به سپردهگذاری در حسابهای جاری، طرح ویژهای تحت عنوان “طرح تسهیلاتی پارسا” را راهاندازی کرده است. این طرح امکان دریافت وام ارزان قیمت با نرخ ۲ یا ۴ درصد را برای مشتریان حقیقی و حقوقی فراهم میکند.
وام
وام
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
/ سایت اندیشه قرن
وام جدید بانک گردشگری؛ شرایط تازه از تسهیلات 200 میلیونی اعلام شد
تریبون اقتصاد_بانک گردشگری با هدف افزایش رضایت مشتریان و تشویق به سپردهگذاری در حسابهای جاری، طرح ویژهای تحت عنوان “طرح تسهیلاتی پارسا” را راهاندازی کرده است. این طرح امکان دریافت وام ارزان قیمت با نرخ ۲ یا ۴ درصد را برای مشتریان حقیقی و حقوقی فراهم میکند. شرایط دریافت وام پارسا چیست؟ به گزارش بنکر، …
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
/ سایت اندیشه قرن
مقایسه آریزو ۸ با گک امپو؛ نبرد لوکسترین سدانهای چینی در ایران
تریبون اقتصاد_سدانهای خانوادگی جایگاه خاصی در سبد مشتریان بازار ایران دارند و نمونههای متعددی از این کلاس را میتوان در کشورمان یافت. از جمله محصولات چینی جذاب در شرایط فعلی بازار ایران، فونیکس آریزو ۸ و جیایسی امپو هستند که به دلیل طراحی ظاهری جذاب، قوای فنی هیجانانگیز و امکانات متعدد، توجهات زیادی …
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
/ سایت بنکر
با بانکداری ویدیویی بانک ملت، پنجشنبهها هم بانک باز است!
بانک ملت بهمنظور افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات نوین بانکی، ساعات کاری بانکداری ویدیویی خود را تا پایان شهریورماه
بانک ملت
بانکداری
بانک ملت
بانکداری
بانکداری انلاین
بانکداری ویدیویی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
/ سایت اقتصادآنلاین
کمترین «نسبت شکایات وارده به کل شکایات» به بیمه پاسارگاد رسید
بررسی آمار شکایات بیمه گزاران از بیمه گران نشان می دهد که در فروردین ماه سال جاری، کمترین میزان شکایات وارد به کل شکایات رسیدگی شده متعلق به شرکت بیمه پاسارگاد بوده است.
بانک پاسارگاد
رضایت مشتریان
بانک پاسارگاد
رضایت مشتریان
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
/ سایت صفحه اقتصاد
حرکت سایپایدک در مسیر تحقق فروش ۲۷ همت خدمات و قطعات در سال جاری
شرکت سایپایدک با هدف ارتقای خدمات پس از فروش و تحقق فروش ۲۷ همت در سال جاری، برنامه گستردهای برای تأمین قطعات اصلی و جلب رضایت مشتریان اجرا میکند.
سایپا
سایپایدک
سایپا
سایپایدک
شرکت سایپایدک
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
/ سایت اندیشه قرن
هشدار پلیس فتا؛ فریب وام فوری را نخورید!
تریبون اقتصاد_ سردار حسین امیرلی روز شنبه با اعلام این مطلب، افزود: در این خصوص، متقاضیان وامهای آنلاین موظف به ارائه مشخصات هویتی و بانکی خود شامل تصویر کارت ملی، شناسنامه و شماره حساب میشوند که امکان سوءاستفاده از این مدارک وجود دارد، اما روش اصلی این افراد برای کلاهبرداری، دریافت تدریجی مبالغی از …
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
/ سایت اندیشه قرن
کلاهبرداریهای اینترنتی با ترفند «وام فوری»
جانشین رئیس پلیس فتا فراجا با هشدار نسبت به افزایش کلاهبرداریهای اینترنتی با ترفند «وام فوری» گفت: این روزها شبکههای اجتماعی و کانالهای تلگرامی به بستری برای سوءاستفاده کلاهبرداران سایبری تبدیل شدهاند و با وعده اعطای وام فوری، کمبهره و بدون نیاز به ضامن یا چک، شهروندان را فریب میدهند. به گزارش …
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
/ روزنامه دنیای اقتصاد
روش نوین بانک «ناتوست» برای بهبود کیفیت کار
رهبران سازمانی هوشمند میدانند که تجربه مثبت کارکنان به پیشبرد استراتژی کسبوکار کمک میکند. به همین دلیل، حدود دو سال پیش، «جن تیپین»، مدیر ارشد عملیات بانک ناتوست (NatWest) بریتانیا، تصمیم گرفت شرایطی ایجاد کند که همانقدر که مشتریان از این بانک رضایت داشتند، کارکنان هم داشته باشند.
بریتانیا
پشت صحنه
بریتانیا
پشت صحنه
فناوری
مصاحبه
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
/ سایت نبض بازار
رضایت ۹۰ درصدی مشتریان از پاسخگویی سامانه ۴۳۲۲ بانک قرضالحسنه مهر ایران
مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران در سال گذشته نیز با ارائه خدمات گسترده و پاسخگویی ۲۴ ساعته، موفق شده سطح بالایی از رضایت مشتریان را حفظ کند و ارتباطی دوسویه، مؤثر و حرفهای با تماسگیرندگان برقرار سازد.
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
/ خبرگزاری همشهریآنلاین
چگونه آرایشگاهها با اپلیکیشنهای نوبتدهی هوشمند، تجربه مشتری را متحول میکنند؟
سالنهای زیبایی با اپلیکیشنهای نوبتدهی هوشمند، تجربهای سریع، منظم و بدون دردسر برای مشتریان رقم میزنند. ابزارهایی مانند پلنوین، تحولی در مدیریت خدمات و رضایت مشتری ایجاد کردهاند.
رپرتاژ آگهی
آرایشگاه
رپرتاژ آگهی
آرایشگاه
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
/ سایت پرشین خودرو
هدف گذاری ریالی فروش قطعات و خدمات سایپایدک برای سال ۱۴۰۴
شرکت سایپایدک با هدف ارتقای خدمات پس از فروش و تحقق فروش ۲۷ همت در سال جاری، برنامه گستردهای برای تأمین قطعات اصلی و جلب رضایت مشتریان اجرا میکند.
سایپا یدک
سایپا یدک
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
/ سایت پرشین خودرو
مدیرعامل سایپایدک: اعلام هدف گذاری ریالی فروش خدمات و قطعات در سال ۱۴۰۴
شرکت سایپایدک با هدف ارتقای خدمات پس از فروش و تحقق فروش ۲۷ همت در سال جاری، برنامه گستردهای برای تأمین قطعات اصلی و جلب رضایت مشتریان اجرا میکند.
سایپا یدک
سایپا یدک
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
/ سایت بورس 24
داستان خصوصیسازیِ دوباره سایپا در بورس ؛ آیا درسهای هپکو و آزمایش فراموش میشود؟
خصوصی سازی با یک هدف انجام می شود؛ بهتر شدن وضعیت که در قالب افزایش سطح بهره وری عملیات، بهبود کیفیت محصولات، تقویت برندینگ با افزایش رضایت مشتریان، رشد سهم از...
سایپا
خساپا
سایپا
خساپا
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
/ سایت اندیشه قرن
مقایسه کیامسی eJ7 پلاس و ریسپکت پرایم تیپ ۲؛ رقابت سدانهای خانوادگی در ایران
تریبون اقتصاد امروزه بازار سدانهای خانوادگی شاهد رقابتی نزدیک میان خودروهای جدید و پرامکانات است. در این میان، دو گزینه مطرح کیامسی eJ7 پلاس با قوای محرکه تمام برقی و ریسپکت پرایم تیپ ۲ با موتور توربوشارژ بنزینی و تجهیزات کامل رفاهی، توجه بسیاری را جلب کردهاند. هر دو مدل با قیمتی تقریبا برابر (حدود …
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
/ سایت اندیشه قرن
ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی بدون اجازه ممنوع است
تریبون اقتصاد_مهدی قلیچ خانی-معاون طرح ریزی و پایش عملکرد اداره کل حفاظت از حقوق مصرف کننده- درباره راهکارهای فعال سازی و غیرفعال سازی دریافت پیامک های تبلیغاتی گفت: پیش از این به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامکهای انبوه تبلیغاتی از تمام …
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
/ سایت صفحه اقتصاد
جزئیات دقیق ۶ شاخصه اصلی سهم بازار وردپرس ایران 1404 توسط راست چین منتشر شد
برعکس تمامی حوزههای دیگر، در مارکتهای وردپرسی تمامی دادههای فروش به مشتریان نمایش داده میشود. در صفحه تمام محصولات تعداد فروش، تاریخ انتشار، میزان رضایت و… درج گردیده است و هیچ پیچیدگی خاصی در کار نیست.
راست چین
وردپرس ایران
راست چین
وردپرس ایران
بازار وردپرس
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
/ روزنامه صمت
ایرانخودرو رکورددار رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) گزارشی از وضعیت و عملکرد شبکه خدمات پس از فروش خود ارایه داد که نشاندهنده رشد چشمگیر، توسعه زیرساختها و افزایش رضایت مشتریان در سالهای اخیر است.
ایساکو
ایساکو
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
/ منابع متفرقه
چگونه ایرانخودرو با توسعه ایساکو اعتماد مشتریان را بازیابی می کند ؟ - آخرین خودرو
صنعت خودروی ایران طی سالهای اخیر با وجود چالشهای گوناگون، روندی رو به رشد را در حوزه تولید، تنوع محصولات، خدماترسانی و ارتقای رضایت مشتریان تجربه کرده است.
ایران خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
/ سایت اقتصاد پویا
ارتباط موثر روابط عمومی با رسانهها بازی برد- برد نام های تجاری - سایت خبری اقتصاد پویا
موضوعی با اهمیت در پیشبرد اهداف تجاری سازمانها که در بسیاری موارد از سوی کارشناسان روابط عمومی مغفول مانده و گاها باعث ایجاد برخی اختلافات میان رسانه ها و سازمانها نیز شده است. این در شرایطی است که ارتباط کارآمد و هدفگذاری شده در میزان رضایت مشتریان و ایجاد تصویری خوشایند از نام تجاری در [ ]
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
/ سایت طلا
آغاز طرح جدید فروش ۷ محصول سایپا+ قیمت
شرکت سایپا با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتریان و پاسخگویی به تقاضای بازار، طرح جدید پیشفروش محصولات خود را ویژه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرد.
د فروش ۷ محصول سایپا
خودرو
د فروش ۷ محصول سایپا
خودرو
کوییک
سایپا
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
/ خبرگزاری ایلنا
یک انقلابی رنگی با طعمی جسورانه
در سارنگ تجارت بینالملل ، جلب رضایت مشتریان در راس اولویت قرار دارد. این شرکت مفتخر است که با ارائهی مواد اولیه باکیفیت و خدمات متمایز، به کسب اعتماد و رضایت طیف گستردهای از مشتریان در طول بیش از دو دهه فعالیت خود دست یافته است.
سارنگ تجارت بینالملل
سارنگ تجارت بینالملل
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
/ سایت پیام اقتصاد
تمرکز اروند بر ارتقای رضایت و توسعه بازارهای پاییندستی
هفتمین همایش ارتباط با مشتریان شرکت پتروشیمی اروند، برای نخستینبار با محوریت مشتریان حوزه کاستیک، در بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
/ سایت تحلیل بازار
مدیرعامل بانک کشاورزی خبر داد: تحول در فرآیند پرداخت تسهیلات
مدیرعامل بانک کشاورزی اعلام کرد: توسعه و گسترش خدمات غیرحضوری، نقشه راه بانک کشاورزی برای رفاه و رضایت مشتریان است.
بانک کشاورزی
وهب متقینیا
بانک کشاورزی
وهب متقینیا
پرداخت تسهیلات بانکی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
/ سایت صنعت مالی
خدمات غیرحضوری نقشه راه بانک کشاورزی برای رفاه و رضایت مشتریان - صنعت مالی
به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، متقی نیا با بیان این که بیش از ۹۰ درصد تسهیلات بخش کشاورزی دارای مبالغ کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان است،
بانک کشاورزی
بانک کشاورزی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
/ سایت پارسینه
ماهی تازه جنوب؛ انتخابی مطمئن برای رستورانها، هتلها و صادرات
در دنیای امروز، کیفیت و تازگی مواد غذایی نقش بسزایی در رضایت مشتریان ایفا می کند. در این میان، ماهی تازه به عنوان یکی از منابع پروتئینی سالم و
ماهی
ماهی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
/ خبرگزاری ایلنا
تحول در فرآیند پرداخت تسهیلات/ توسعه خدمات غیرحضوری، نقشه راه بانک کشاورزی
مدیرعامل بانک کشاورزی اعلام کرد: توسعه و گسترش خدمات غیرحضوری، نقشه راه بانک کشاورزی برای رفاه و رضایت مشتریان است و در این راستا، تکمیل فرآیند پرداخت غیرحضوری تسهیلات و تعمیم این خدمت به تسهیلات خرد کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان در دستور کار قرار دارد.
بانک کشاورزی
بانک کشاورزی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
/ سایت خبرفوری
با کاردون، سرویس دوره ای یخچال رایگان شد
در دنیای رقابتیِ امروز، ارائهی خدمات پس از فروشِ باکیفیت، بهعنوان یک عامل کلیدی در جلب رضایت و حفظ مشتریان شناخته میشود.
یخچال
سرویس و تعمیرات
یخچال
سرویس و تعمیرات
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
/ روزنامه عصر اقتصاد
تشکیل کارگروه مشترک با مشتریان و حرکت به سمت نوآوری؛ راهکار افزایش رضایت از محصولات ماست
کارخانههای فولادسازی ریختهگری مداوم در کشور به بهرهبرداری رسیده و تعدادی هم در آستانه بهرهبرداری هستند که این موضوع رقابتپذیری را سخت کرده است.
فولاد هرمزگان
فولادسازی ریختهگری مداوم
فولاد هرمزگان
فولادسازی ریختهگری مداوم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
/ خبرگزاری ایرنا
روابط عمومی بانکها در جلب رضایت مشتریان نقش محوری دارند
تهران- ایرنا- عضو هیئتمدیره و معاون برنامهریزی و توسعه کسبوکار بانک سینا، روابطعمومی را چشم و گوش سازمان و ابزاری کارآمد در اطلاعرسانی و ایجاد رضایت در مشتریان دانست.
بانک سینا
مشتریان
بانک سینا
مشتریان
کسب و کار
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
/ روزنامه عصر اقتصاد
آغاز جشنواره وصال بیمه کوثر
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات و اعلام مدیر مطالعات بازار و امور مشتریان بیمه کوثر، این شرکت به منظور تکریم و کسب رضایت بیمهگزاران از تاریخ ۱۹ اردیبهشت لغایت ۱۹ شهریور ماه سال جاری در جشنواره وصال مختص شاغلین، بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران معزز نیروهای مسلح به قید قرعه ۸۸۸ سفر زیارتی
بیمه کوثر
جشنواره وصال
بیمه کوثر
جشنواره وصال
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
/ سایت جعبه
آغاز پیش فروش محصولات سایپا؛ با ۲۰۴ میلیون بدون قرعه کشی خودرو بخرید + لینک
گروه خودروسازی سایپا در راستای پاسخ به نیاز بازار و افزایش رضایت مشتریان، طرح جدید پیش فروش دو محصول خود را با شرایط ویژه برای متقاضیان عادی و جایگزینی خودروهای فرسوده آغاز میکند. این طرح ویژه اردیبهشت ۱۴۰۴ بوده و تنها از طریق سامانه اینترنتی فروش سایپا قابل اجراست. به گزارش بلاگ جعبه؛ در پیش فروش
خودرو
سایپا
خودرو
سایپا
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
/ سایت اندیشه قرن
آغاز پیش فروش سایپا بدون محدودیت
شرایط پیش فروش دو محصول سایپا اعلام شد. به گزارش اقتصادآنلاین، گروه خودروسازی سایپا در راستای پاسخ به نیاز بازار و افزایش رضایت مشتریان، طرح جدید پیش فروش دو محصول خود را با شرایط ویژه برای متقاضیان عادی و جایگزینی خودروهای فرسوده آغاز میکند. این طرح ویژه اردیبهشت ۱۴۰۴ بوده و تنها از طریق سامانه اینترنتی …
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
/ سایت اقتصادآنلاین
بازدید رایگان و تخفیف خرید قطعات مصرفی محصولات لاماری
در راستای ارتقای رضایت مشتریان، شرکت آرین پارس طرح ویژهای با عنوان «سرویس کلینیک بهاره خودروهای لاماری» را در بهار ۱۴۰۴ به اجرا میگذارد.
لاماری
لاماری ایما
لاماری
لاماری ایما
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
/ سایت صفحه اقتصاد
درخشانترین سال بیمه کوثر؛ اتحاد تیمی و رضایت مشتریان، موتور محرک رشد کوثر
مدیرعامل بیمه کوثر در همایش تجلیل از نمایندگان برتر، با اشاره به عملکرد درخشان شرکت از ابتدای سال جاری، رضایت مشتریان و همدلی درونسازمانی را دو عامل کلیدی موفقیت این مجموعه معرفی کرد و از حرکت بهسوی تحول و رشد پایدار خبر داد.
بیمه کوثر
مدیرعامل بیمه کوثر
بیمه کوثر
مدیرعامل بیمه کوثر
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
/ سایت پرشین خودرو
آغاز طرح سرویس کلینیک بهاره خودروهای لاماری (+شرایط استفاده)
در راستای ارتقای رضایت مشتریان، شرکت آرین پارس طرح ویژهای با عنوان «سرویس کلینیک بهاره خودروهای لاماری» را در بهار ۱۴۰۴ به اجرا میگذارد.
خودرو لاماری
خودرو لاماری
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
/ سایت خبرآنلاین
سپرده سبا؛ محصولی متمایز برای قدردانی از اعتماد مشتریان بانک پارسیان
یکی از مزایای جذاب سپرده سبا، امکان انتخاب کارتبانکی (سبا کارت) از میان ۵ طرح زیبا و متنوع است که حس تمایز و رضایت بصری را برای مشتریان به همراه دارد.
گزارش آگهی
رپرتاژ آگهی
گزارش آگهی
رپرتاژ آگهی
تبلیغ
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
/ سایت دنیای خودرو
برند فونیکس، پیشرو در ارائه خدمات پس از فروش نوین
در دنیای پرشتاب و پرهیاهوی امروز، صرفهجویی در زمان و دریافت خدمات باکیفیت بدون نیاز به خروج از منزل، به یکی از مهمترین نیازهای مشتریان تبدیل شده است. شرکتهای پیشرو در صنعت خودرو نیز با درک این نیاز، در مسیر ارائه خدمات نوین و کاربرمحور گام برمیدارند. در همین راستا، برند فونیکس، زیرمجموعه شرکت مدیران …
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
/ سایت صنعت ماشین
سرویس کلینیک بهاره خودروهای لاماری آغاز شد +جزئیات
صنعت ماشین: در راستای ارتقای رضایت مشتریان، شرکت آرین پارس طرح ویژهای با عنوان «سرویس کلینیک بهاره خودروهای لاماری» را در بهار ۱۴۰۴ به اجرا میگذارد. این طرح با هدف کنترل سلامت خودرو پیش از آغاز تعطیلات تابستانی و ترغیب مالکان به انجام بهموقع سرویسهای دورهای طراحی شده و شامل بازدید رایگان خودروهای …
آرین پارس موتور
خودروهای لاماری
آرین پارس موتور
خودروهای لاماری
سرویس کلینیک بهاره
لاماری
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
/ روزنامه آرمان امروز
افزایش کیفیت محصولات چوب و کاغذ مازندران در دستور کار
آرمان امروز : سرپرست شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: ضمن حفظ بالاترین سهم خود در کشور، میکوشیم در جهت توسعه و افزایش کیفیت محصولات و در نتیجه رضایت مشتریان و مصرف کنندگان نهایی گام برداریم. به مناسبت روز جهانی کار و کارگر مراسم گرامیداشتی با حضور دکتر بابایی کارنامی نماینده مردم شریف ساری [ ]
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
/ خبرگزاری ایرنا
ایرانخودرو به سمت رویکردهای نوین تعامل با مشتری میرود
تهران- ایرنا- با معرفی مدیر جدید ارتباط با مشتریان ایرانخودرو، این گروه صنعتی با تعریف راهبردها و رویکردهای جدید، از روشهای سنتی تعامل با مشتریان فاصله میگیرد تا با برقراری ارتباط موثر، در مسیر افزایش رضایت و تعامل دوطرفه، ارزیابی مداوم تجربه مشتریان و شناسایی مشکلات، بهبود مستمر خدمات و بهینهسازی …
ایکوپرس
ایران خودرو
ایکوپرس
ایران خودرو
گروه صنعتی ایران خودرو
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
/ خبرگزاری ایلنا
هر لقمهای گاززدنی میشود!
شرکت صنایع غذایی بهروز، نامی آشنا در سفرههای ایرانی، با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت، رضایت مشتریان را در اولویت خود قرار داده است. از سسهای سرد و گرم گرفته تا کنسروها، رب گوجهفرنگی، ترشیها، شورها و زیتون، همگی با بهترین مواد اولیه و تحت نظارت دقیق تولید میشوند.
بهروز نیک
صنایع بهروز
بهروز نیک
صنایع بهروز
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
/ سایت رکنا
دیاکو سورن ؛ تولیدکننده و پخشکننده تخصصی جعبه پیتزا و جعبههای فستفودی با کیفیت بالا
اگر در صنعت غذا و فستفود فعالیت دارید، حتماً میدانید که بستهبندی مناسب یکی از اصلیترین عوامل حفظ کیفیت، افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان است.
جعبه پیتزا
دیاکو سورن
جعبه پیتزا
دیاکو سورن
خرید جعبه پیتزا
جعبه پیتزا دیاکو سورن
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
/ سایت تحلیل بازار
مسیر موفقیت و تحول فروش خودروهای تجاری با تایید رضایتمندی مشتریان
مارکلایی، مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن گفت: مشتریان گروه بهمن با رضایت خود، این افتخار را به ما بخشیدند که در ۶ سال متوالی صدر نشین خدمات فروش خودروهای تجاری باشیم.
گروه بهمن
بهمن دیزل
گروه بهمن
بهمن دیزل
کامیون
کامیون کشنده امپاور
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
/ سایت اقتصاد ۲۴
گسترش شبکه فروش با تکیه بر توانمندسازی و ایجاد وفاداری در بیمه معلم | اقتصاد24
بیمه معلم در سال ۱۴۰۳ با افزایش جذب نماینده جنرال و کاهش چشمگیر ابطال کد نمایندگی، گامهای بلندی در راستای توانمندسازی شبکه فروش، افزایش رضایت مشتریان و بهینهسازی فرآیندهای داخلی برداشت.
بیمه معلم
بیمه معلم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
/ سایت دنیای خودرو
تحول در فروش خودروهای تجاری با کسب رضایتمندی مشتریان
مشتریان گروه بهمن با رضایت خود، این افتخار را به ما دادهاند که در ۶ سال متوالی در «صدر جدول خدمات فروش خودروهای تجاری کشور» قرار داشته باشیم
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۴:۲۱
خرید فالوور واقعی
صندوق اهرمی
فالوور اینستاگرام
رتبه بندی شرکت با هلدینگ پارسه
جمعه ۳۰ خرداد ۱۴۰۴ -
20 June 2025
دریافت اخبار بیشتر
خرید فالوور واقعی
صندوق اهرمی
فالوور اینستاگرام
رتبه بندی شرکت با هلدینگ پارسه