VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۳ -
10 February 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
وفاداری مشتریان
۲ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۱/۲۰ / سایت برترینها
انتخابی ارزشمند برای عیدی کارمندان
در دنیای کسبوکار امروز، ایجاد انگیزه و افزایش وفاداری کارکنان و مشتریان یکی از اولویتهای اصلی سازمانها و شرکتها است. یکی از بهترین و کاربردیترین راهکارها برای قدردانی از زحمات آنها، کارت هدیه سازمانی جینوست و بانیمد است.
عیدی
کارت هدیه
عیدی
کارت هدیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ خبرگزاری ایلنا
لزوم بهبود تجربه مشتریان با تحول دیجیتال در خدمات بانکی
متقینیا گفت: قطعا پیشنهادات و بازخورد مشتریان برای بهبود مستمر ضروری است و ما تلاش میکنیم با اولویت دادن به نظرات مشتریان، نوآوری و شخصیسازی خدمات، در جهت افزایش اعتماد، وفاداری و رشد پایدار گام برداریم.
بانک کشاورزی
بانک کشاورزی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت اقتصادآنلاین
خرید ساک دستی آماده 50 عددی با ارسال 2 ساعته از کجا؟
ساکهای آماده نه تنها به بهبود تجربه خرید کلی مشتریان و افزایش وفاداری برند کمک میکنند، بلکه به ارتقای نام تجاری شرکت شما نیز یاری میرسانند. ساکهای کاغذی آماده با لوگوی کسب و کار شما دارای مزایای قابل توجهی هستند. با وجود اینکه بسیاری ممکن است تصور کنند که ساکهای کاغذی سفارشی هزینهای غیرضروری برای …
ساک دستی
برندسازی
ساک دستی
برندسازی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت اقتصادنیوز
افزایش وفاداری مشتریان با نرم افزار باشگاه مشتریان
امروزه کسب وکارها به طور فزاینده ای به اهمیت وفاداری مشتریان پی برده اند.
باشگاه مشتریان
نرم افزار باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان
نرم افزار باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان سجاک
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
/ خبرگزاری ایلنا
برندینگ کسب و کار در سال جدید با روشی ارزان و آسان
برندینگ کسب وکار حاصل فرایندها و اعمالی است که موجب می شود کسب و کار شما شناخته شده و هویت و تصویری قابل تشخیص و متمایز برای آن به وجود آید. برندینگ کسب و کار به جذب مشتریان جدید کمک می کند و در کنار آن وفاداری مشتریان فعلی کسب و کار را نیز افزایش میدهد. پس اگر در کسب و کاری فعالیت می کنید و می خواهید …
رافائل
خرید سررسید 1404
رافائل
خرید سررسید 1404
خرید تقویم رومیزی 1404
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
/ خبرگزاری ایلنا
وفاداری مشتری؛ کلید طلایی موفقیت پایدار کسبوکارها
یکی از ابزارهایی که به شما برای وفادارسازی مشتری کمک میکند، دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری است که در این مطلب با کاربردهای آن در بهبود وفاداری مشتری آشنا میشویم.
دستگاه باشگاه مشتریان
دستگاه ثبت شماره مشتری
دستگاه باشگاه مشتریان
دستگاه ثبت شماره مشتری
دستگاه ارسال پیامک
دستگاه ثبت شماره
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
/ سایت رکنا
کارت هدیه؛ انتخابی هوشمندانه برای هدایای سازمانی روز مرد و روز پدر
هر ساله با نزدیک شدن به روز مرد و روز پدر، بسیاری از سازمانها و کسبوکارها در جستجوی ایدههایی مناسب برای قدردانی از زحمات و تلاشهای کارکنان و مشتریان وفادار خود هستند. هدایای سازمانی روز مرد و روز پدر میتوانند تأثیر بسزایی در تقویت ارتباطات و ایجاد حس وفاداری داشته باشند. در این میان، کارت هدیه بهعنوان …
روز پدر
کارت هدیه
روز پدر
کارت هدیه
هدیه روز پدر
گیفت کارت
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
/ سایت گیمفا
هدایای تبلیغاتی تکی - گیمفا
هدایای تبلیغاتی از دیرباز به عنوان یکی از ابزارهای موثر بازاریابی شناخته شدهاند. این هدایا، که به صورت تکی و یا عمده تهیه میشوند، نقش مهمی در ایجاد ارتباط بین برند و مخاطب دارند. امروزه، کسبوکارها با استفاده از هدایای تبلیغاتی تکی میتوانند توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کرده و وفاداری مشتریان …
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
/ خبرگزاری ایسنا
هدایای تبلیغاتی ارزان راز موفقیت در افزایش فروش
هدایای تبلیغاتی از جمله ابزارهای مؤثر و مقرون به صرفه در استراتژیهای بازاریابی هستند که به جذب و حفظ مشتریان کمک میکنند. فلش مموری تبلیغاتی و انواع خودکار تبلیغاتی، با قابلیت شخصیسازی و طراحیهای متنوع، علاوه بر تقویت ارتباط با مخاطبان، برند شما را به صورت مداوم به یاد آنها میآورند. این محصولات …
فلش مموری تبلیغاتی
خودکارتبلیغاتی
فلش مموری تبلیغاتی
خودکارتبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی ارزان
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
/ سایت اقتصاد ۲۴
درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه | اقتصاد24
مقاله «تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد» با تلاش همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه موفق به دریافت لوح و تندیش جشنواره شد.
بیمه پاسارگاد
بیمه پاسارگاد
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
/ سایت دلگرم
۳ ایده جذاب برای تبلیغات آرایشگاه مردانه: مشتریان جدید، وفاداری بیشتر
در این مقاله، ۳ ایده جذاب برای تبلیغات آرایشگاه مردانه را به شما معرفی میکنیم که به شما کمک میکند مشتریان بیشتری جذب کرده و وفاداری بیشتری از مشتریان خود بهدست آورید.
آرایشگاه مردانه
آرایشگاه مردانه
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ خبرگزاری ایلنا
تأثیر بستهبندی در ساخت تجربهای خاص برای مشتری
در دنیای امروز، بستهبندی تنها یک پوشش برای محصول نیست، بلکه یک ابزار مهم برای ارتباط با مشتریان و ارتقاء تجربه آنها محسوب میشود. بستهبندی میتواند عاملی تاثیرگذار در ایجاد احساس رضایت و وفاداری در مشتریان باشد.
نایلون
نایلکس
نایلون
نایلکس
نایلکس دسته رکابی
نایلون دسته رکابی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت اقتصادآنلاین
رضایت مشتری، کلید وفاداری و سودآوری در شرکت فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسبوکار گفت: فولاد هرمزگان تلاشهای زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش میدهد، بلکه نقش مهمی …
فولاد
فولاد
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ سایت صفحه اقتصاد
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد: رضایت مشتری، کلید وفاداری و سودآوری در شرکت فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسبوکار گفت: فولاد هرمزگان تلاشهای زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش میدهد، بلکه نقش مهمی …
فولاد هرمزگان
فولاد هرمزگان
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
افشای راز استراتژیهای موفق مشتریآفرینی
کتاب «چه کسی مشتری مرا دزدید؟» با عنوان فرعی «استراتژیهای موفق مشتریآفرینی و حفظ وفاداری مشتریان» نوشته هاروی تامپسون با ترجمه فرشید عبدی منتشر شد. در توضیح این کتاب آمده است: هدف از کتاب «چه کسی مشتری مرا دزدید؟» معرفی روش ها و چارچوبهای جدید و قدرتمند برای جذب و حفظ مشتریان در دوران اوج رویگردانی …
انتشارات پویش
چه کسی مشتری را دزدید
انتشارات پویش
چه کسی مشتری را دزدید
نشر کتاب
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
/ سایت اقتصادنیوز
چه زمانی برای سفارش سررسید تبلیغاتی اقدام کنیم؟
اگر بهدنبال هدیه تبلیغاتی ماندگار و موثری هستید که نام برند شما را در ذهن مشتریان تثبیت کند، سررسید انتخابی ایدهآل است. این هدیه تبلیغاتی، نام و لوگوی برندتان را هرروز به مشتریان شما یادآوری میکند و در طولانیمدت، وفاداری و اعتماد آنها را افزایش میدهد؛ اما چه زمانی برای سفارش و تولید این محصول تبلیغاتی …
تقویم
سررسید
تقویم
سررسید
سالنامه
سررسید ۱۴۰۴
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
/ روزنامه عصر اقتصاد
کیفیت در هر ذره از فولاد
در دنیای امروز کیفیت محصولات نقش تعیینکنندهای در موفقیت کسبوکارها دارد. کیفیت محصولات نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده میسازد و موجب رضایت و وفاداری مشتریان میشود.
فولاد مبارکه
کیفیت محصولات
فولاد مبارکه
کیفیت محصولات
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
/ روزنامه صمت
کاهش هزینه های بازاریابی با راه اندازی باشگاه مشتریان
در دنیای رقابتی امروز، شرکت ها و کسب وکارها به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های بازاریابی و افزایش وفاداری مشتریان هستند. یکی از
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
/ سایت دنده ۶
فورد برای جلب نظر مشتریان تویوتا
به گزارش دنده 6 - وفاداری به یک برند در صنعت خودروسازی نمود زیادی دارد و برخی رانندگان تا چند ده سال خودروهای یک برن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
/ سایت عصرایران
قدرشناسی مشتریان، مفهومی مقدم بر وفاداری مشتریان
مدیران بازاریابی باید به دنبال ایجاد برنامههایی باشند که قدرشناسی مشتری را افزایش دهند. برنامههایی مانند برنامه های وفاداری، هدایای غیرمنتظره برای مشتریان یا پیشنهادهای شخصیسازی شده بر اساس داده های موجود از مشتریان.
قدرشناسی مشتریان
وفاداری مشتریان
قدرشناسی مشتریان
وفاداری مشتریان
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
/ سایت پدال
پرداخت 2 هزار دلار توسط فورد برای جلب نظر مشتریان تویوتا! | مجله پدال
فورد آمریکا با پرداخت 2 هزار دلار نقد برای خرید برانکو به دنبال جلب نظر مشتریان محصولات تویوتا است. وفاداری به یک برند در صنعت خودروسازی نمود زیادی دارد و
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
/ سایت شهر بورس
پک اقتصادی و با هزینه کم برای هدایای سازمانی چی بخریم؟
خرید پک اقتصادی برای هدیه سازمانی یکی از بهترین اقداماتی است که میتوانید در دنیای پر از تجارت و رقابت و ارتباطات امروزی انجام دهید. چراکه این نوع هدایا به تقویت روابط مجموعه شما با مشتریان، همکاران و شرکای تجاری دست میزنند و به افزایش وفاداری مشتریان، بهبود تصویر برند، افزایش انگیزه کارکنان و رضایت …
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
استراتژیهای مدیریت پروژه برای توسعه خدمات مرکز تماس
در دنیای رقابتی امروز، اهمیت ارائه خدمات با کیفیت و پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان در صنایع مختلف، بهویژه در صنعت مخابرات، بسیار حیاتی است. شرکتهای مخابراتی باید در ارائه خدمات مشتریان، بهویژه خدمات مرکز تماس، به بهترین شکل ممکن عمل کنند تا بتوانند رضایت و وفاداری مشتریان را حفظ کنند. این مقاله …
خدمات
مدیریت
خدمات
مدیریت
استراتژی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
/ سایت گسترش نیوز
بازگشت آنی وجه تراکنش به حساب مشتری در نوین پال
یکی از چالش های اساسی کسب و کارهای اینترنتی، بازگشت وجه تراکنش به حساب مشتری است. بازگشت فوری وجه به مشتریان نه تنها رضایت آن ها را افزایش می دهد بلکه وفاداری
نوین پال
نوین پال
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
/ سایت کاماپرس
ماپرا ؛ نسل بعدی رستوران داری - کاماپرس
گزارش عملکرد ماپرا برای سال 1402، در 8 بخش سخنی با خوانندگان، سرمایه انسانی ماپرا، نرمافزار ابری و یکپارچه ماپرا، باشگاه وفاداری ماپرا، توسعه بازار ماپرا، حمایت از همایشها و جشنوارههای صنعت غذا، پشتیبانی و آموزش و همچنین به روایت مشتریان منتشر شد. به گزارش کاماپرس، گزارش عملکرد 1402 ماپرا با سخن مریم …
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
/ سایت اندیشه معاصر
اندیشه معاصر - چطور حس وفاداری را در مشتریان تقویت کنیم؟ اندیشه معاصر
جذب مشتری جدیدی همیشه برای سازمانها و شرکتها میتواند فرایندهای سخت، پیچیده و گاه هزینهبری داشته باشد.
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
/ روزنامه تجارت
چگونه میتوان با پیامک مشتری را درگیر کرد؟
آیا تا به حال به این فکر کردهاید که چگونه میتوانید مشتریان خود را به طور مداوم به خرید دوباره تشویق کنید؟ آیا به دنبال راهکارهایی هستید که باعث افزایش وفاداری مشتریان شما و افزایش فروش باشند؟ حتما پاسخ شما بله است، پس از طریق استفاده از راهکارهای مبتکرانه و موثری میتوانید این هدف را دستیابی کنید.
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
/ خبرگزاری مهر
اهدای ۲ خودرو به مشتریان ایرانمال در شب عید غدیر
در شب عید غدیر قرعه کشی باشگاه وفاداری ایرانمال برای مشخص شدن برندگان دو خودرو صورت خواهد گرفت.
قرعه کشی خودرو
قرعه کشی مسابقات
قرعه کشی خودرو
قرعه کشی مسابقات
کسب و کار
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
/ سایت فردا نیوز
هدایای تبلیغاتی: ابزاری قدرتمند برای تقویت برند و جذب مشتریان
هدایای تبلیغاتی راهکاری فوق العاده عالی و بی نقص برای موفقیت کسب و کارها هستند. در دنیای پر رقابت امروز، بیشتر کسب و کارها به دنبال راههای جدید و خلاقانهای هستند تا بتوانند خود را از رقبا متمایز کنند و به مشتریان خود نزدیکتر شوند. یکی از این راهها استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی به …
هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
/ سایت جماران
انواع هدایا تبلیغاتی، 10 هدیه تبلیغاتی پرفروش
هدایا تبلیغاتی ابزاری مؤثر برای جلب توجه مشتریان و ایجاد ارتباط مثبت با آنها هستند. انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که هرکدام میتوانند برای اهداف خاصی مفید باشند. انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب میتواند به افزایش شناخت برند، ایجاد وفاداری مشتریان و تقویت روابط با مشتریان کمک کند. با توجه به نیازها …
هدایا تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
هدایا تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی دیجیتال
۱۴۰۳/۰۳/۱۱
/ روزنامه شرق
شناسایی مشتریان با تحلیل دادهها
در عصر دادهها زندگی میکنیم. هرچقدر کسبوکارها اطلاعات کاملی از کاربران خود داشته باشند و این دادهها را به درستی تحلیل کنند، میتوانند روابط خود را با کاربرانشان بهبود ببخشند. در نتیجه مشتریان وفاداری خواهند داشت.
داده
استارتاپ
داده
استارتاپ
مشتریان
فنبیز
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
/ خبرگزاری شفقنا
اعلام وفاداری دی زربی به برایتون | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا- سرمربی ایتالیایی برایتون تاکید کرد که می خواهد به حضورش در این تیم ادامه دهد. به گزارش شفقنا ورزشی، دی زربی یکی از باکیفیت ترین مربیان حال حاضر فوتبال جهان است که با برایتون نتایج درخشانی کسب کرده است. عملکرد بسیار خوب دی زربی در برایتون باعث شده است تا مشتریان زیادی داشته باشد. [ ]
برایتون
دی زربی
برایتون
دی زربی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
7 گام طراحی باشگاه مشتریان
در روزگاری که نسلهای جوانتر مشتریان به اندازه نسلهای پیشین وفادار به برندها نیستند و برحسب اتفاق، جذب مشتریان جدید نیز پرهزینهتر از همیشه شده است، طرحهای وفاداری مشتریان (باشگاه مشتریان) میتواند یکی از بهترین راهکارها برای تضمین یک جریان درآمدی پایدار باشد. در شماره پیشین این مقاله که …
وفاداری مشتریان
باشگاه مشتریان
وفاداری مشتریان
باشگاه مشتریان
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
/ روزنامه دنیای اقتصاد
باشگاه مشتریان وفادار چه مزیتهایی دارد؟
بیشتر مدیران برند امروزی، فضای زیادی برای بهبود نرخ بازگشت مشتریان خود مشاهده میکنند؛ بهویژه که نسل جدید مشتریان موسوم به نسل زِد (متولدین 2000 تا 2010) به اندازه نسلهای قبلی مشتریان وفادار نیستند. در این میان، جذب مشتریان جدید نیز دشوارتر از پیش شده و به این دلیل، بهترین راهکار برای حفظ درآمدهای …
مدیران
روانشناسی مشتری
مدیران
روانشناسی مشتری
وفاداری مشتریان
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
/ روزنامه آرمان
تقدیر از بیمهگزاران خوش حساب بیمه پارسیان
آرمان امروز : به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ به منظور قدردانی از وفاداری و همراهی بیمهگزاران، تکریم مشتریان و همچنین با هدف تشویق بیشتر به خرید بیمههای زندگی، این شرکت اقدام به برگزاری جشنواره بهاران زندگی پارسیان، ویژه دارندگان بیمههای زندگی کرده است. این جشنواره از ۱ تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری …
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
/ سایت خبرآنلاین
باشگاه مشتریان چیست و چرا برای کسب و کار شما ضروری است؟
باشگاه مشتریان که گاهی اوقات به عنوان برنامه وفاداری شناخته میشود، یک استراتژی بازاریابی است که بر ایجاد و حفظ رابطه پایدار با مشتریان تمرکز دارد.
تبلیغ
گزارش آگهی
تبلیغ
گزارش آگهی
رپرتاژ آگهی
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
/ سایت عصرایران
روش های ایجاد رابطه مؤثر با مشتری
مشتریان راضی به دلیل وفاداری به برند، احتمالاً خریدهای مکرر انجام میدهند و ممکن است حتی به خدمات و محصولات جدید شرکت نیز علاقهمند شوند. این تأثیر مستقیم بر رشد و توسعه کسب و کارها دارد.
رابطه موثر با مشتری
ارتباط با مشتریان
رابطه موثر با مشتری
ارتباط با مشتریان
ارتباط با مشتری
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۸:۲۹
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۳ -
10 February 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی