ذخایر خونی استان تهران مطلوب است
ایرنا/ مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: در حال حاضر ذخایر خونی ما در استان تهران وضعیت بسیار خوبی دارد. اکنون نزدیک به ۱۰ روز مصرف مراکز درمانی استان تهران ذخیره خون داریم. حدود ۱۷۰ مرکز درمانی در استان تهران از این ذخایر استفاده میکنند. محمدرضا مهدیزاده افزود: معمولا در این فصل که هوا رو به گرم