امان از مسلمانی ما/دشمن را وانهادیم یقه خودیها را گرفتیم!
این روزها باید گفت امان از مسلمانی ما. دشمنیهای آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه خودمان را وانهاده و دستمان در یقه یکدیگر است. فضای مجازی هم با دست به دست گرداندن جعلیات گواهی میدهد ما به حقیقتها چندان باور عملی نداریم. پیش از این هم گفتهایم که باید غبار از ایمانمان بتکانیم اگر ادعاهایمان بگذارد....