سه شنبه, ۶ اسفند, ۱۳۹۸ / 25 February, 2020
سامانه 1888
روزنامه آفتاب یزد / ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ / ...
پاسخ اتوبوسرانی به یک پیام مردمی
احتراما، با عنایت به مطلب مندرج در آن روزنامه به تاریخ 21/11/1398 با موضوع «بی نظمی در چهارراه مصطفی خمینی تهران» ضمن تشکر از شهروند گرامی، اعلام می‌دارد: تمامی اتوبوسرانان شرکت واحد موظف به ارائه خدمات حمل و نقلی در مسیر تعیین شده و توقف در ایستگاه‌های مصوب می‌باشند.از شهروند گرامی تقاضا می‌شود جهت بررسی دقیق‌تر، مراتب را با ذکر اطلاعات شامل زمان، خط و شماره اتوبوس موردنظر به سامانه 1888 اعلام تا پیگیری لازم صورت پذیرید.
آمار ۱۰ میلیونی گزارش‌های شهروندان درباره مدیریت شهری | شکایت‌ها در دوره حناچی چندروزه رسیدگی می‌شوند؟
همشهری‌آنلاین / ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ / اجتماعی
آمار ۱۰ میلیونی گزارش‌های شهروندان درباره مدیریت شهری | شکایت‌ها در دوره حناچی چندروزه رسیدگی می‌شوند؟
۱۰ میلیون گزارش شهروندی تا کنون توسط سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران ثبت شده است.
۵ شکایت پرشمار تهرانی‌ها که به ۱۸۸۸ اعلام کردند
همشهری‌آنلاین / ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ / اجتماعی
۵ شکایت پرشمار تهرانی‌ها که به ۱۸۸۸ اعلام کردند
سرپرست سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران، پنج موضوع مبتلابه مناطق ۲۲گانه تهران که شهروندان در ۱۰ ماهه نخست امسال به سامانه ۱۸۸۸ گزارش کرده‌اند را اعلام کرد.
پاسخگویی معاون خدمات شهری شهرداری تهران به ۲۳۵ پیام مردمی سامانه ۱۸۸۸
ایسنا / ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ / اجتماعی
پاسخگویی معاون خدمات شهری شهرداری تهران به ۲۳۵ پیام مردمی سامانه ۱۸۸۸
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با حضور در جلسه ارتباط مستقیم حوزه خدمات شهری با شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸ به ۲۳۵ پیام و درخواست مردمی پاسخ دهد.
  شهرداری تهران  سامانه 1888  سامانه 137
تلاش برای پیمایشی کردن سهمیه بنزین تاکسی‌ها
مهر / ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ / اجتماعی
تلاش برای پیمایشی کردن سهمیه بنزین تاکسی‌ها
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به گلایه مندی تاکسیرانان از سهمیه در نظر گرفته برای آنها گفت: سهمیه بنزین تاکسی ها در تهران بر اساس میزان کارکرد آنها خواهد بود.
  سامانه 1888  محسن پورسیدآقایی  شهریار افندی زاده  شهرداری تهران  ایستگاه مترو
راه کاهش ترافیک و آلودگی هوا، توسعه حمل‌ونقل عمومی با کمک دولت است
ایسنا / ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ / اجتماعی
راه کاهش ترافیک و آلودگی هوا، توسعه حمل‌ونقل عمومی با کمک دولت است
جلسه نظارت همگانی ۱۸۸۸ صبح امروز با حضور محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تحت مدیریت وی در ساختمان مرکزی شهرداری تهران برگزار شد.
  شهرداری تهران  معاونت حمل و نقل شهرداری تهران  سامانه 1888
الف / ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ / اجتماعی
تاکسی‌های غیرفعال در روز‌های بارانی را معرفی کنید
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تاکسی غیرفعال در روزهای بارانی، پلاک خودرو را به سامانه ۱۸۸۸ اطلاع دهند.
  تاکسیرانی
پیگیری مشکلات مطرح شده شهروندان با سامانه‌ نظارتی شهرداری تهران
ایسنا / ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ / اجتماعی
پیگیری مشکلات مطرح شده شهروندان با سامانه‌ نظارتی شهرداری تهران
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر پیگیری جدی تمامی پیام‌های شهروندان با سامانه‌ نظارتی شهرداری تهران گفت: امروز در جلسه پاسخگویی مسئولین با تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۸۸۸ به ۲۱۶ تماس شهروندان پاسخ داده شد و قطعا مشکلات آن‌ها پیگیری خواهد شد.
  نظارت  شهرداری تهران
حناچی: مناسب‌سازی فضاهای عمومی از مصادیق شعار تهران شهری برای همه است
همشهری‌آنلاین / ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ / اجتماعی
حناچی: مناسب‌سازی فضاهای عمومی از مصادیق شعار تهران شهری برای همه است
همشهری‌آنلاین: شهردار تهران با اشاره به شعار تهران شهری برای همه گفت: وقتی شهری برای همه است، فضاهای عمومی باید برای تمام اقشار جامعه قابل استفاده باشد. اگر مواردی رعایت نشده، شهروندان حتما از طریق سامانه ۱۸۸۸ گزارش دهند.  
۳ عضو شورای شهر تهران از طریق تلفن ۱۸۸۸ پاسخگوی مردم بودند
همشهری‌آنلاین / ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ / اجتماعی
۳ عضو شورای شهر تهران از طریق تلفن ۱۸۸۸ پاسخگوی مردم بودند
در جلسه ارتباط مستقیم سامانه ۱۸۸۸ رؤسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی، عمران، حمل‌ونقل ترافیک و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به درخواست ۴۷۰ شهروند رسیدگی کردند.
بیشترین شکایت تهرانی‌ها مربوط به شهرسازی و معماری است
ایرنا / ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ / اجتماعی
بیشترین شکایت تهرانی‌ها مربوط به شهرسازی و معماری است
تهران- ایرنا- «محمد سالاری» رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی تهران گفت: بیشترین شکایت‌ها و اعتراض شهروندان تهرانی به سامانه ۱۸۸۸ مربوط به حوزه شهرسازی و معماری است.
  شورای شهر  تهران
انتقاد از افزایش تخلفات ساختمانی
مهر / ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ / اجتماعی
انتقاد از افزایش تخلفات ساختمانی
عضو شورای شهر تهران در خصوص اعتراض هایی که از طریق سامانه ۱۸۸۸ مطرح شد، گفت: بیشتر تماس ها مربوط به شهرسازی و معماری است و نشان می دهد این حوزه وضعیت مناسبی ندارد.
  مجید فراهانی  محمد سالاری  محمد علیخانی  سامانه 1888
معاون شهرسازی شهرداری: مردم از ما راضی هستند/سالاری: دروغ است
تسنیم / ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ / اجتماعی
معاون شهرسازی شهرداری: مردم از ما راضی هستند/سالاری: دروغ است
معاون شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: شهروندان طی تماس از طریق سامانه 1888 و 137 نسبت به نظافت و نگهداشت شهر تهران منتقد هستند.
راه برخورد با تاکسیران‌هایی که از کولر استفاده نمی‌کنند چیست؟
تسنیم / ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ / اجتماعی
راه برخورد با تاکسیران‌هایی که از کولر استفاده نمی‌کنند چیست؟
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: راه برخورد با رانندگانی که علی رغم فرسوده نبودن خودرو، از کولر استفاده نمی‌کنند شکایت از طریق سامانه ۱۸۸۸ است.
عرضه دستچین محصولات میادین میوه و تره بار/اعلام تخلف به ۱۸۸۸
فارس / ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ / اجتماعی
عرضه دستچین محصولات میادین میوه و تره بار/اعلام تخلف به ۱۸۸۸
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: مشتریان در میادین میوه و تره بار حق دستچین کردن میوه را داشته و در صورت مخالفت غرفه داران می توانند تخلف را به سامانه ۱۸۸۸ اعلام کنند.
کشف استخدام‌های رابطه‌ای در شهرداری به راحتی امکان‌پذیر نیست/ با کسانی که در گذشته با روابط فامیلی استخدام شده‌اند، برخورد نمی‌شود/ "ارتقای مدیریتی بستگان شورایی‌ها و مدیران شهرداری" فقط با اطلاع شورا شدنی است
ایلنا / ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ / اجتماعی
کشف استخدام‌های رابطه‌ای در شهرداری به راحتی امکان‌پذیر نیست/ با کسانی که در گذشته با روابط فامیلی استخدام شده‌اند، برخورد نمی‌شود/ "ارتقای مدیریتی بستگان شورایی‌ها و مدیران شهرداری" فقط با اطلاع …
ایلنا: رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران گفت: کشف استخدام‌های رابطه‌ای و فامیلی در شهرداری ممکن است به راحتی امکانپذیر نباشد، از همین رو این گونه استخدام‌ها باید به سامانه ۱۸۸۸ اطلاع داده شود.
دریافت وجه از دستفروشان توسط عوامل شهرداری تخلف محسوب می‌شود/ مردم تخلفات را گزارش دهند
ایلنا / ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ / اجتماعی
دریافت وجه از دستفروشان توسط عوامل شهرداری تخلف محسوب می‌شود/ مردم تخلفات را گزارش دهند
ایلنا: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: دریافت وجه از دستفروشان از سوی عوامل شهرداری تخلف محسوب می‌شود و مردم می‌توانند چنین تخلفاتی را جهت پیگیری به سامانه ۱۸۸۸ یا ۱۳۷ اطلاع دهند.
فرایند سامانه پاسخگویی شهرداری اصلاح می شود/با خاطیان برخورد می شود
فارس / ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ / اجتماعی
فرایند سامانه پاسخگویی شهرداری اصلاح می شود/با خاطیان برخورد می شود
رئیس سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ گفت: روزانه سامانه پاسخگویی شهرداری ۶ هزار پیام دریافت می کند، برخی از آنها در کوتاه مدت قابل اجراست؛ اگر پیامی پاسخ داده نشود با خاطیان برخورد و امتیاز منفی برای آنها ثبت می شود.