«اعتماد» از وضعیت توزیع آب در سیریک پس از حمله به دو مخزن ذخیره منطقه گزارش میدهد؛ بیآبی۲۰ هزار نفری بازگشت به بشکهها
به علت شبکه فرسوده آب هیچگاه فشار آب در شهرستان سیریک و بخش بمانی قابل قبول نبوده است و حالا هم اگر فشار آب پایین باشد مردم چندان گلایهای نسبت به آن ندارند، اما اینکه دو تا سه روز بهطور کامل آب قطع باشد آن هم در هوای گرم و شرجی جنوب، غیر قابل تحمل است هر قدر هم که نبود آب در گذشته برای مردم عادی …