استرالیا جریمه نقض ممنوعیت حضور کودکان در شبکههای اجتماعی را دو برابر میکند
دولت استرالیا اعلام کرد که حداکثر جریمه شرکتهای شبکههای اجتماعی که نتوانستهاند از ورود کودکان به این پلتفرمها جلوگیری کنند، دو برابر خواهد شد. این تصمیم درحالی اتخاذ شده که شواهد نشان میدهد این ممنوعیت تاکنون تأثیر چندانی بر میزان استفاده نوجوانان از شبکههای اجتماعی نداشته است. به گزارش رویترز، …