نکته فنی؛ طارمی هر چه نزدیکتر به دروازه حریف، بهتر!
پایگاه خبری فوتبالی- یکی از مشکلات تیم ملی ایران در تقابل با نیوزیلند فاصله زیاد مهدی طارمی از دروازه این تیم بود. به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی در بازی با نیوزیلند به عنوان مهاجم نوک بازی نکرد و با دستور کادرفنی بیشتر به مرکز میدان میآمد، توپگیری میکرد و حتی خودش برای خودش موقعیت میساخت. دقیقا …