پنجشنبه, ۱۱ بهمن, ۱۴۰۳ / 30 January, 2025
استفاده از تکنیک داده کاوی برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری ایران
با توجه به افزایش روزافزون نیازهای ما حجم داده های نظام تجاری رشد سریعی دارد. از آنجا که هزینه ذخیره داده به طور پیوسته در حال نزول است، کاربران تمایل دارند که تمام اطلاعات موجود را در پایگاه داده ذخیره کنند، تا از اطلاعاتی که ممکن است در آینده مفید واقع شود، نگهداری کنند، حتی اگر ارزش مستقیمی نداشته باشند.
بخش بانکداری طبق الگوی پورتر، برای فعالیت در محیط رقابتی امروزه با پنج نیروی رقابتی مواجه است که یکی از آن اجزا قدرت چانه زنی مشتری است. افزایش رقابت بین بانکها (به دلیل زیاد شدن تعداد آنها)، تغییر قوانین و معرفی فن آوری های جدید و خصوصا زیرساخت اینترنتی، که سبب افزایش آگاهی مشتریان به همه امور شده است، قدرت چانه زنی مشتری را بیشتر کرده است؛ به طوری که مشتری قادر است در یک چشم به هم زدن با بانک دیگری رجوع کند.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
استفاده از تکنیک داده کاوی برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری ایران | application/pdf bank_iran.pdf 580 KB |
دانلود |
امیر البدوی (دکترای فناوری اطلاعات، دانشگاه شهید مدرس)
مهدی فسفری، امیر حسین قپانچی (فوق لیسانس فناوری اطلاعات)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست