دوشنبه, ۶ اسفند, ۱۴۰۳ / 24 February, 2025
مجله ویستا

روابط‌ عمومی و رسانه؛ محورهای اصلی اطلاع‌رسانی


روابط‌ عمومی و رسانه؛ محورهای اصلی اطلاع‌رسانی

روابط عمومی‌ها باید ویژگی‌های خبر را شناخته و توانایی تشخیص رویداد خبری را از غیر خبری داشته باشند.
روابط عمومی و رسانه، محورهای اصلی اطلاع‌رسانی هستند، اگر اطلاع‌رسانی …

روابط عمومی‌ها باید ویژگی‌های خبر را شناخته و توانایی تشخیص رویداد خبری را از غیر خبری داشته باشند.

روابط عمومی و رسانه، محورهای اصلی اطلاع‌رسانی هستند، اگر اطلاع‌رسانی این دو نهاد در جامعه شفاف و گویا و کامل نباشد، طبیعی است که مخاطبان به سوی رسانه‌های غیررسمی خواهند رفت و این امر سبب سلب اعتماد افکار عمومی خواهد شد.

روابط عمومی‌ها باید بدانند که افزایش حجم اخبار غیرموثق و اخباری که نیاز به جوابیه ( تاییدیه و تکذیبیه و...) دارند ناشی از عملکرد ناقص روابط عمومی در زمینه اطلاع‌رسانی است.