چهارشنبه, ۹ خرداد, ۱۴۰۳ / 29 May, 2024
مجله ویستا
دیدگاه نظام سرمایه داری و اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی
فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنان تأکید دارد تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می باشد. این فلسفه خواهان آن است که بین ارضاء منافع مشتریان، ارضاء منافع بلند مدت جامعه، ارضاء اهداف سازمان ها و بنگاه های اقتصادی توازن ایجاد نماید. در این مقاله دیدگاه نظام سرمایه داری غرب و مکتب مقدس اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی بیان شده است.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
دیدگاه نظام سرمایه داری و اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی | application/pdf falsafe bazar yabi ejtemaee.pdf 455 KB |
دانلود |
نویسنده: جمال خانی جزنی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
انتخابات ریاست جمهوری ایران انتخابات مجلس دوازدهم مجلس شورای اسلامی مجلس سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری 1403 ریاست جمهوری دولت
قوه قضاییه تهران پلیس هواشناسی قتل شهرداری تهران سرقت سازمان هواشناسی افزایش حقوق بازنشستگان فضای مجازی وزارت بهداشت شورای شهر تهران
خودرو قیمت دلار قیمت خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو بورس قیمت طلا بازار خودرو قیمت دولت سیزدهم مسکن تورم
تلویزیون ازدواج سریال سینمای ایران سینما هنرمندان بازیگر رسانه ملی موسیقی تئاتر کتاب تالار وحدت
دانشگاه تهران دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم دانش بنیان
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه رفح جنگ غزه روسیه حماس نوار غزه ترکیه طوفان الاقصی اتحادیه اروپا
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر شمس آذر قزوین لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران بازی جواد نکونام تیم ملی والیبال ایران رئال مادرید باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی اپل خودروهای وارداتی تبلیغات هواپیما سامسونگ ایلان ماسک ماهواره گوگل ناسا مغز انسان
رژیم غذایی طب سنتی چاقی افسردگی سازمان غذا و دارو آلزایمر تجهیزات پزشکی نمک