دوشنبه, ۸ بهمن, ۱۴۰۳ / 27 January, 2025
بررسی عوامل آمیخته بازاریابی در صنعت گردشگری استان اصفهان
در سالهای اخیر، صنعت گردشگری یکی از بخشهای پر رونق اقتصادی دنیا گردیده و کشورهائی که توانستهاند با تجهیز خود به درجاتی از این صنعت بهره برند به همان میزان نیز از رشد اقتصادی و افزایش درآمد شهروندان خود برخوردار شدهاند. گردشگری فعالیت گسترده و فرابخشی است که به اشکال گوناگون در سطوح داخلی، ملی و بینالمللی صورت میگیرد. گردشگری داخلی و ملی دارای آثار و پیامدهای مهمی در عرصههای فرهنگی و اقتصادی است اما با توجه به نقش قابل توجه گردشگری بینالمللی در تأمین منابع ارزی، این نوع از گردشگری در دهههای اخیر مورد توجه مضاعف دولتها و سازمانهای دستاندرکار گردشگری در بخش عمومی و خصوصی قرار گرفته است.
برآوردهای سازمان جهانی گردشگری براساس اطلاعات گذشته و پیشبینی آینده، میانگین سالیانه نرخ رشد گردشگری جهانی برای دوره ۲۰۱۰ ـ ۱۹۹۰ را در حدود ۱/۴ درصد نشان میدهد.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
بررسی عوامل آمیخته بازاریابی در صنعت گردشگری استان اصفهان | application/pdf barasi avamele amikhte bazaryabi.pdf 235 KB |
دانلود |
حمیدرضا پورخلیلی
حسین استادی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست