جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
تصادف - CRASH
سال تولید : ۱۹۹۶
کشور تولیدکننده : کانادا و آمریکا
محصول : آلیانس اینترناسیونال
کارگردان : دیوید کراننبرگ، برمبنای رمانی نوشته ج.گ.بالارد
فیلمنامهنویس : دیوید کراننبرگ، برمبنای رمانی نوشته ج.گ.بالارد
فیلمبردار : پیت سوشیتسکی
آهنگساز(موسیقی متن) : هوارد شور
هنرپیشگان : جیمز اسپیدر، هالی هانتر، الیاس کوتئاس، دبورا اونگر، رزانا آرکت، ژیتر مکنیل و یولاند جولیان.
نوع فیلم : رنگی، ۱۰۰ دقیقه.
آیندهای نزدیک در کانادا. ̎جیمز بالارد̎ (اسپیدر)، مدیر یک سازمان تبلیغاتی و همسرش، ̎کاترین̎ (اونگر) ـ که فکر و ذکرش اتوموبیل است ـ رابطه پیچیده و غیر متعارفی دارند. ̎بالارد̎ پس از تصادف مرگباری با ̎دکتر هلن رمینگتن̎ (هانتر)، ذهنش مشغول کند و کاو در باب ارتباط میان خطر، جنسیت و مرگ جلب میشود. با عمیقتر شدن رابطه ̎بالارد̎ و ̎کاترین̎ با ̎وان̎ (کوتئاس)، دانشمندی عکاس و ̎گابریل̎ (آرکت) ـ یک قربانی دیگر تصادفات اتوموبیل ـ روشهای تازه و غریبی نیز برای ابراز عواطف و احساساتشان کشف کنند...
● غریب و حیرتانگیز صفاتی هستند که بیش از هر فیلمسازی در مورد کراننبرگ و آثارش مصداق دارند. تصادف، مایه ̎عشق و لذت̎ را که بارها به اشکال گوناگون بر پرده سینما دیدهایم، به شکلی عجیب آشنائیزدائی میکند. شخصیتهای فیلم با در هم کوبیدن لایههای فولادی اتومبیلهایشا، حجابی را که میان رابطه آنان پدید آمدهاست، از بین میبرند، تا به رابطهای عاطفی دست یابند. حیرتانگیزتر اینکه، کراننبرگ فضای افسانه ـ علمی رمان بالارد را به جهان معاصر میآورد تا هولناکی این ̎میل خود و دیگر ویرانگری̎ را مضاعف کند.
کشور تولیدکننده : کانادا و آمریکا
محصول : آلیانس اینترناسیونال
کارگردان : دیوید کراننبرگ، برمبنای رمانی نوشته ج.گ.بالارد
فیلمنامهنویس : دیوید کراننبرگ، برمبنای رمانی نوشته ج.گ.بالارد
فیلمبردار : پیت سوشیتسکی
آهنگساز(موسیقی متن) : هوارد شور
هنرپیشگان : جیمز اسپیدر، هالی هانتر، الیاس کوتئاس، دبورا اونگر، رزانا آرکت، ژیتر مکنیل و یولاند جولیان.
نوع فیلم : رنگی، ۱۰۰ دقیقه.
آیندهای نزدیک در کانادا. ̎جیمز بالارد̎ (اسپیدر)، مدیر یک سازمان تبلیغاتی و همسرش، ̎کاترین̎ (اونگر) ـ که فکر و ذکرش اتوموبیل است ـ رابطه پیچیده و غیر متعارفی دارند. ̎بالارد̎ پس از تصادف مرگباری با ̎دکتر هلن رمینگتن̎ (هانتر)، ذهنش مشغول کند و کاو در باب ارتباط میان خطر، جنسیت و مرگ جلب میشود. با عمیقتر شدن رابطه ̎بالارد̎ و ̎کاترین̎ با ̎وان̎ (کوتئاس)، دانشمندی عکاس و ̎گابریل̎ (آرکت) ـ یک قربانی دیگر تصادفات اتوموبیل ـ روشهای تازه و غریبی نیز برای ابراز عواطف و احساساتشان کشف کنند...
● غریب و حیرتانگیز صفاتی هستند که بیش از هر فیلمسازی در مورد کراننبرگ و آثارش مصداق دارند. تصادف، مایه ̎عشق و لذت̎ را که بارها به اشکال گوناگون بر پرده سینما دیدهایم، به شکلی عجیب آشنائیزدائی میکند. شخصیتهای فیلم با در هم کوبیدن لایههای فولادی اتومبیلهایشا، حجابی را که میان رابطه آنان پدید آمدهاست، از بین میبرند، تا به رابطهای عاطفی دست یابند. حیرتانگیزتر اینکه، کراننبرگ فضای افسانه ـ علمی رمان بالارد را به جهان معاصر میآورد تا هولناکی این ̎میل خود و دیگر ویرانگری̎ را مضاعف کند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات عراق احمد وحیدی حسن روحانی حجاب مجلس شورای اسلامی دولت نیکا شاکرمی مجلس رهبر انقلاب شهید مطهری رسانه
ایران هواشناسی سیل آتش سوزی یسنا تهران روز معلم قوه قضاییه پلیس معلم شهرداری تهران آموزش و پرورش
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا دولت سیزدهم مالیات طلا بازار خودرو قیمت دلار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ایران خودرو
مهران غفوریان موسیقی تلویزیون سریال عمو پورنگ ساواک سینمای ایران عفاف و حجاب تبلیغات مسعود اسکویی سینما دفاع مقدس
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه جنگ غزه آمریکا روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر تراکتور جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
ناسا هوش مصنوعی فناوری اپل گوگل اینستاگرام تلفن همراه کولر
طب سنتی خواب فشار خون کبد چرب دیابت