دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
بانک و اقتصاد ـ شماره ۹۲، خرداد ۱۳۸۷
▪ درباره رابطه بانک مرکزی با دولت: ص ۶
▪ چند خبر: ص ۸
▪ تأسیس بانک قرضالحسنه/ بازخوانی گفتهها و نوشتهها/ اکبر پیروزفر: ص ۱۶
▪ مواظب خلط مبحثها باشیم!/ بحثی در مورد دغدغههای بیپایان بانک مرکزی در مورد صندوقهای قرضالحسنه/ دکتر مصطفی مهاجرانی: ص ۲۷
▪ قرضالحسنه در قانون و چشماندازهای آینده/ گفتگو با غلامحسین بزرگمنش: ص ۲۹
▪ عرضه کارتهای اعتباری گسترش مییابد: ص ۳۶
▪ بانکداری اسلامی، از ظهور تاکنون/ ترجمه محمدرضا شعبانزاد: ص ۳۸
▪ مشتری مداری یا مشتریستیزی؟/ ژیلا علیزاده: ص ۴۲
▪ مدیریت ریسک نقدینگی در بانکداری اسلامی/ ترجمه علیرضا صالحی: ص ۴۵
▪ توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند؟/ مقالهای در مورد علل عدم گسترش بانکداری اسلامی در مصر: ص ۴۶
▪ آینده شگفتانگیز بانکها/ میر محمد حسینینژاد نمین: ص ۴۸
▪ روشها و ابزارهای مکانیزاسیون بانکها/ اعظم هوشمند: ص ۴۹
▪ تازههای بانکداری/ تهیه و تنظیم: سیدحسین علوی لنگرودی: ص ۵۰
▪ اخلاق اقتصادی یا اقتصاد اخلاقی؟/ مبارزه با جرایم سازمان یافته/ دکترغلامحسن عبیری: ص ۵۴
▪ آشفتگی مالی و پیشبینیهای مخدوش/ ترجمه خسرو عزیزی: ص ۶۰
▪ مدیریت تجربه مشتری، گامی فراتر از مدیریت ارتباطات با مشتری/ تهیهکننده: ف. جانفرسا: ص ۶۲
▪ بحران بعدی/ سرمایهگذاری مستقیم و سرمایهگذاری در سهام در کشورهای در حال توسعه/ مترجمان: مهرشید متولی و شکوه سادات علیاکبری/ بخش یازدهم: ص ۶۶
▪ چند خبر: ص ۸
▪ تأسیس بانک قرضالحسنه/ بازخوانی گفتهها و نوشتهها/ اکبر پیروزفر: ص ۱۶
▪ مواظب خلط مبحثها باشیم!/ بحثی در مورد دغدغههای بیپایان بانک مرکزی در مورد صندوقهای قرضالحسنه/ دکتر مصطفی مهاجرانی: ص ۲۷
▪ قرضالحسنه در قانون و چشماندازهای آینده/ گفتگو با غلامحسین بزرگمنش: ص ۲۹
▪ عرضه کارتهای اعتباری گسترش مییابد: ص ۳۶
▪ بانکداری اسلامی، از ظهور تاکنون/ ترجمه محمدرضا شعبانزاد: ص ۳۸
▪ مشتری مداری یا مشتریستیزی؟/ ژیلا علیزاده: ص ۴۲
▪ مدیریت ریسک نقدینگی در بانکداری اسلامی/ ترجمه علیرضا صالحی: ص ۴۵
▪ توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند؟/ مقالهای در مورد علل عدم گسترش بانکداری اسلامی در مصر: ص ۴۶
▪ آینده شگفتانگیز بانکها/ میر محمد حسینینژاد نمین: ص ۴۸
▪ روشها و ابزارهای مکانیزاسیون بانکها/ اعظم هوشمند: ص ۴۹
▪ تازههای بانکداری/ تهیه و تنظیم: سیدحسین علوی لنگرودی: ص ۵۰
▪ اخلاق اقتصادی یا اقتصاد اخلاقی؟/ مبارزه با جرایم سازمان یافته/ دکترغلامحسن عبیری: ص ۵۴
▪ آشفتگی مالی و پیشبینیهای مخدوش/ ترجمه خسرو عزیزی: ص ۶۰
▪ مدیریت تجربه مشتری، گامی فراتر از مدیریت ارتباطات با مشتری/ تهیهکننده: ف. جانفرسا: ص ۶۲
▪ بحران بعدی/ سرمایهگذاری مستقیم و سرمایهگذاری در سهام در کشورهای در حال توسعه/ مترجمان: مهرشید متولی و شکوه سادات علیاکبری/ بخش یازدهم: ص ۶۶
ماهنامه بانک و اقتصاد
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: مجتبی کردنوری
سردبیر: محمدحسین دانائی
نشانی مجله: تهران/ خیابان حجاب/ کوچه سوم/ شماره ۱۳
صندوق پستی: تهران/ ۵۵۴۸ ـ ۱۴۱۵۵
پست الکترونیکی: bankvaeghtesad@yahoo.com
تلفن: ۸۸۹۵۱۳۲۹
نمابر: ۸۸۹۵۱۳۲۹
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: مجتبی کردنوری
سردبیر: محمدحسین دانائی
نشانی مجله: تهران/ خیابان حجاب/ کوچه سوم/ شماره ۱۳
صندوق پستی: تهران/ ۵۵۴۸ ـ ۱۴۱۵۵
پست الکترونیکی: bankvaeghtesad@yahoo.com
تلفن: ۸۸۹۵۱۳۲۹
نمابر: ۸۸۹۵۱۳۲۹
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
غزه ایران چین شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت حسین امیرعبداللهیان حجاب جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی
اصفهان قتل سلامت شهرداری تهران تهران هواشناسی فضای مجازی سیلاب سامانه بارشی آموزش و پرورش سازمان هواشناسی باران
خودرو بانک مرکزی بازار خودرو قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا دلار یارانه مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان تورم
تلویزیون نمایشگاه کتاب سینمای ایران صدا و سیما دفاع مقدس مسعود اسکویی موسیقی سریال مهران غفوریان
معماری
اسرائیل رژیم صهیونیستی حماس فلسطین جنگ غزه روسیه اوکراین امیرعبداللهیان طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا جنگ اوکراین نوار غزه
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر جواد نکونام رئال مادرید سپاهان بازی بارسلونا لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس
اپل گوگل اینستاگرام آیفون مایکروسافت باتری ناسا عکاسی
کاهش وزن توت فرنگی سیگار فشار خون اعتماد به نفس کبد چرب