شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا


مدل اندازه‌گیری آمادگی الکترونیکی برای پذیرش تجارت الکترونیکی در صنایع پتروشیمی ایران


مدل اندازه‌گیری آمادگی الکترونیکی برای پذیرش تجارت الکترونیکی در صنایع پتروشیمی ایران
با گسترش ارتباط جهانی اینترنت و بین‌المللی شدن بازارها، تجارت الکترونیکی زمینهٔ حضور فعال، کارا و رقابت عادلانه را در این عرصه امکان‌پذیر می‌سازد. در این راستا، شناسائی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه ضروری است.
این پژوهش عوامل مؤثر بر ایجاد آمادگی الکترونیکی برای پذیرش تجارت الکترونیکی را از نظر عوامل سازمانی و محیطی پذیرش اولیه و نهادینه‌سازی در صنعت پتروشیمی ایران به‌عنوان یکی از پیشگامان تجارت الکترونیکی بررسی می‌کند.
دکتر منیژه حقیقی‌نسب
مهری حسنی ‌ماسوله
منبع : معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی