یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا


آموزه‌هایی برای استقرار مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی


آموزه‌هایی برای استقرار مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی
نویسنده : الوانی - سیدمهدیریاحی - بهروز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۳/۲۵
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۹۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۳۰۰-۲۵-۵

در این کتاب پس از تعاریف و کلیاتی درباره 'مدیریت کیفیت جامع 'و تاریخچه شکل‌گیری این شیوه مدیریت, شرحی از مفاهیم رایج مربوط به آن فراهم آمده سپس دیدگاه‌های رایج در 'مدیریت کیفیت جامع 'با دیدگاه‌های سنتی مدیریت مقایسه شده است .در ادامه, چالش‌ها, مشکلات و تنگناهای کاربرد مدیریت کیفیت جامع بیان شده و آموزه‌هایی برای استقرار مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی فراهم آمده است .همچنین شش الگوی کارساز برای موفقیت مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی معرفی شده در پایان چارچوبی برای ارزیابی کیفیت خدمات در بخش عمومی به طبع رسیده است .