جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
راههای ساده برای مدیریت خدمات به مشتری
نویسنده : باترا - پرومود
مترجم : یکتایی - طوبی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۰/۲۸
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۹۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/ب۲ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۷۵۷-۶۹-X
در این کتاب چند ایدهی ساده برای برقراری نحوهی ارتباط و عرضه خدمات مطلوب به مشتری بیان شده است. مباحث کتاب عبارتاند از: 'زمان آن رسیده که خود را ب جای مشتری بگذارید', 'ارایهی خدمات به مشتری بهترین ابزار فروش است', 'در سه دقیقه اول تمام مسائل روشن میشود', 'مشتری دنبال چه چیزی است', 'شخصیت خوبی داشته باشید', 'سخنگوی خوبی باشید', 'شنونده خوبی باشید', 'نویسنده و خواننده خوبی باشید', 'راههای بهتر برای ارتباط درست با مشتری', 'راههای بهتر برای داشتن مشتری راضی', 'راههای بهتر ارایههای خدمات', 'برخورد با همکاران در محیط کار', 'ایدههای برتر خدمات... یعنی مثالهای واقعی'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات عراق مجلس شورای اسلامی حسن روحانی دولت سیزدهم نیکا شاکرمی دولت چین مجلس رهبر انقلاب بابک زنجانی شهید مطهری
ایران تهران هواشناسی یسنا سیل هلال احمر روز معلم آتش سوزی پلیس معلم شهرداری تهران آموزش و پرورش
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا بازار خودرو حقوق بازنشستگان طلا خودرو قیمت دلار بانک مرکزی ایران خودرو سایپا ارز
عمو پورنگ موسیقی لیلا بلوکات سریال تلویزیون سینمای ایران عفاف و حجاب مسعود اسکویی سینما تئاتر
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه آمریکا جنگ غزه روسیه حماس ترکیه نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال تراکتور لیگ برتر جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
هوش مصنوعی ناسا تبلیغات اپل اینستاگرام گوگل تلفن همراه عکاسی
خواب فشار خون کبد چرب