پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۴ / 15 May, 2025
مجله ویستا
تعلیم و تربیت استثنائی ـ شماره ۸۱ـ۸۰، مرداد و شهریور ۱۳۸۷
▪ تأثیر فعالیتهای جسمی ویژه در سازگاری اجتماعی و عملکرد ادراکی ـ حرکتی دانشآموز کمتوان ذهنی/مرتضی باقری، آذر شهسواری: ص ۳
▪ تصویرسازی ذهنی در نابینایان/سمیه سادات ساداتی: ص ۱۰
▪ اختلال در نوشتن(علایم ، تشخیص، کمک ها ، ترمیم و درمان)/مسعود سلیمی: ص ۲۲
▪ کودک ناشنوا چه انتظارهایی از والدین خود دارد؟/گیتا موللی: ص ۳۴
▪ بررسی استفاده از نظامهای ارتباطی جایگزین و مکمل گفتار AAC۱ در دانشآموزان دارای نشانگان داون با آسیب شنوایی/لیلا فیاضی بارجینی: ص ۴۰
▪ نقش دستها در بریلخوانی دانشآموزان نابینا/امظالبنین رودباری ، دکتر شعله امیری، دکتر مختار ملکپور، دکتر حسین مولوی: ص ۴۳
▪ اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی در نوجوانان و بزرگسالان/رابرت جی. رسنیک؛ مترجم: محسن سیفی: ص ۵۰
▪ استفاده از برنامهٔ رایانه ـ یار برای بهبود فراشناخت در اشخاص دارای ناتوانیهای هوشی شدید/خاویر مورنو ، داوید سالدانا؛ مترجم: علیرضا باغبان پرشکوهی: ص ۵۵
▪ نکتههای کاربردی برای والدین دارای فرزندان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی/ک. لسلی؛ مترجم: هایده بهبودی: ص ۶۸
▪ رفتارهای نامطلوب دانشآموزان و شیوههای مدیریت آنها (۱۵)کودک آزار رسان۱/مترجم: اسماعیل برقی: ص ۷۴
▪ عزت نفس در کودکان دارای نارسایی توجه و یا نارسایی در یادگیری/آذر متین: ص ۷۷
▪ آیا اختلال بیشفعالی با کمبود توجه در مبتلایان به وابستگی به مواد شایعتر است؟/دکتر شیوا عابدی، دکتر الهام شیرازی، دکتر احمد حاجبی: ص ۷۸
▪ معرفی کتاب/امیره امیری: ص ۸۴
▪ تصویرسازی ذهنی در نابینایان/سمیه سادات ساداتی: ص ۱۰
▪ اختلال در نوشتن(علایم ، تشخیص، کمک ها ، ترمیم و درمان)/مسعود سلیمی: ص ۲۲
▪ کودک ناشنوا چه انتظارهایی از والدین خود دارد؟/گیتا موللی: ص ۳۴
▪ بررسی استفاده از نظامهای ارتباطی جایگزین و مکمل گفتار AAC۱ در دانشآموزان دارای نشانگان داون با آسیب شنوایی/لیلا فیاضی بارجینی: ص ۴۰
▪ نقش دستها در بریلخوانی دانشآموزان نابینا/امظالبنین رودباری ، دکتر شعله امیری، دکتر مختار ملکپور، دکتر حسین مولوی: ص ۴۳
▪ اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی در نوجوانان و بزرگسالان/رابرت جی. رسنیک؛ مترجم: محسن سیفی: ص ۵۰
▪ استفاده از برنامهٔ رایانه ـ یار برای بهبود فراشناخت در اشخاص دارای ناتوانیهای هوشی شدید/خاویر مورنو ، داوید سالدانا؛ مترجم: علیرضا باغبان پرشکوهی: ص ۵۵
▪ نکتههای کاربردی برای والدین دارای فرزندان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی/ک. لسلی؛ مترجم: هایده بهبودی: ص ۶۸
▪ رفتارهای نامطلوب دانشآموزان و شیوههای مدیریت آنها (۱۵)کودک آزار رسان۱/مترجم: اسماعیل برقی: ص ۷۴
▪ عزت نفس در کودکان دارای نارسایی توجه و یا نارسایی در یادگیری/آذر متین: ص ۷۷
▪ آیا اختلال بیشفعالی با کمبود توجه در مبتلایان به وابستگی به مواد شایعتر است؟/دکتر شیوا عابدی، دکتر الهام شیرازی، دکتر احمد حاجبی: ص ۷۸
▪ معرفی کتاب/امیره امیری: ص ۸۴
تعلیم و تربیت استثنائی
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر علاء طلوعی
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
محل انتشار: تهران
تلفن: ۸۸۰۵۱۷۷۰-۲-۶۶۴۹۲۳۲۸ (۰۲۱)
فاکس: ۶۶۴۹۲۳۲۸ (۰۲۱)
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
نشانی الکترونیک: seo@magiran.com
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر علاء طلوعی
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
محل انتشار: تهران
تلفن: ۸۸۰۵۱۷۷۰-۲-۶۶۴۹۲۳۲۸ (۰۲۱)
فاکس: ۶۶۴۹۲۳۲۸ (۰۲۱)
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
نشانی الکترونیک: seo@magiran.com
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست