سه شنبه, ۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 21 May, 2024
مجله ویستا


تعلیم و تربیت استثنائی ـ شماره ۸۱ـ۸۰، مرداد و شهریور ۱۳۸۷


▪ تأثیر فعالیت‌های جسمی ویژه در سازگاری اجتماعی و عملکرد ادراکی ـ حرکتی دانش‌آموز کم‌توان ذهنی/مرتضی باقری، آذر شهسواری: ص ۳
▪ تصویرسازی ذهنی در نابینایان/سمیه سادات ساداتی: ص ۱۰
▪ اختلال در نوشتن(علایم ، تشخیص، کمک ها ، ترمیم و درمان)/مسعود سلیمی: ص ۲۲
▪ کودک ناشنوا چه انتظارهایی از والدین خود دارد؟/گیتا موللی: ص ۳۴
▪ بررسی استفاده از نظام‌های ارتباطی جایگزین و مکمل گفتار AAC۱ در دانش‌آموزان دارای نشانگان داون با آسیب شنوایی/لیلا فیاضی بارجینی: ص ۴۰
▪ نقش دست‌ها در بریل‌خوانی دانش‌آموزان نابینا/امظالبنین رودباری ، دکتر شعله امیری، دکتر مختار ملک‌پور، دکتر حسین مولوی: ص ۴۳
▪ اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی در نوجوانان و بزرگسالان/رابرت جی. رسنیک؛ مترجم: محسن سیفی: ص ۵۰
▪ استفاده از برنامهٔ رایانه ـ یار برای بهبود فراشناخت در اشخاص دارای ناتوانی‌های هوشی شدید/خاویر مورنو ، داوید سالدانا؛ مترجم: علیرضا باغبان پرشکوهی: ص ۵۵
▪ نکته‌های کاربردی برای والدین دارای فرزندان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی/ک. لسلی؛ مترجم: هایده بهبودی: ص ۶۸
▪ رفتارهای نامطلوب دانش‌آموزان و شیوه‌های مدیریت آنها (۱۵)کودک آزار رسان۱/مترجم: اسماعیل برقی: ص ۷۴
▪ عزت نفس در کودکان دارای نارسایی توجه و یا نارسایی در یادگیری/آذر متین: ص ۷۷
▪ آیا اختلال بیش‌فعالی با کمبود توجه در مبتلایان به وابستگی به مواد شایع‌تر است؟/دکتر شیوا عابدی، دکتر الهام شیرازی، دکتر احمد حاجبی: ص ۷۸
▪ معرفی کتاب/امیره امیری: ص ۸۴
تعلیم و تربیت استثنائی
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر علاء طلوعی
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
محل انتشار: تهران
تلفن: ۸۸۰۵۱۷۷۰-۲-۶۶۴۹۲۳۲۸ (۰۲۱)
فاکس: ۶۶۴۹۲۳۲۸ (۰۲۱)
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
نشانی الکترونیک: seo@magiran.com
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)