چهارشنبه, ۱۴ آذر, ۱۴۰۳ / 4 December, 2024
مجله ویستا
مشخصات کتابشناسی
نویسندگان کتاب در مقدمه کتاب حاضر یادآور میشوند که این کتاب مکمل کتاب قبلی است که با همکاری ویراستاران کتاب حاضر، با عنوان ”مدیریت نوین خدمات عمومی“ (چاپ شده در سال ۱۹۹۳ و در دست چاپ ۱۹۹۶) تدوین شده است. به زعم نویسندگان، نقطه شروع این کتاب مانند کتاب قبلی است و آن ایجاد تغییرات چشمگیر سیاسی، سازمانی و مدیریتی در خدمات عمومی بریتانیا از اواخر دهه ۱۹۷۰ است. کتاب قبلی به ارزیابی اثر این تغییرات بر اصلاحات در بخش خدمات امور پرداخته است. همچنین به تشریح چگونگی مدیریت خدمات عمومی در وضع موجود پرداخته است و تحلیل و نقدی از آن با توجه به سبک مدیریت نوین ارائه شده است.
دیوید فارتهام David Farnham
سیلویا هورتن Sylvia Horton
سیلویا هورتن Sylvia Horton
منبع : شهرداری اصفهان
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست