چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
جامعهشناسی تبلیغات
نویسنده : ترابی - علیاکبر
محل نشر : تبریز
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۱/۱۷
رده دیویی : ۳۰۳.۳۷۵
قطع : رقعی
جلد : سولفون
تعداد صفحه : ۸۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۷۰۴-۳۰-۱
نگارنده در این کتاب کوشیده است تا عوامل و عناصر اجتماعی, فرهنگی, سیاسی و اقتصادی تبلیغات و روابط تبلیغاتی را به گونهای بررسی نماید که با جامعه و مظاهر حیات اجتماعی پیوند دارد. وی هم چنین واکنشهای متقابل تبلیغات و جامعه را با روش علمی مطرح نموده است. فصل نخست کتاب شامل تعاریف اصطلاحاتی در باب جامعه شناسی تبلیغات است که به ترتیب حروف الفبا درج گردیده است پس از آن, این مباحث, بررسی و ارزیابی شده است: 'جامعه شناسی تبلیغات', 'روشها و شیوهها و انواع تبلیغات', 'تبلیغات از دیدگاه جامعه شناسی', 'نقش رسانههای گروهی در زمینه تبلیغات و افکار عمومی', 'تبلیغات و رسانههای دیداری و شنیداری ـ نظامهای ارتباطی'.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست