یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
مهمانی - PARTY
سال تولید : ۱۹۹۶
کشور تولیدکننده : پرتغال و فرانسه
محصول : پائولو برانکو
کارگردان : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمنامهنویس : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمبردار : رناتو برتا
هنرپیشگان : میشل پیکولی، ایرنه پاپاس، لئونور سیلویرا، روگریو سامورا و سوفیا آلوس
نوع فیلم : رنگی، ۹۵ دقیقه
بندر آزورس، پرتغال. ̎رویگریو̎ (سامورا) و ̎لئونور̎ (سیلویرا) به افتخار ̎میشل̎ (پیکولی) که مردی میانسال است، و محبوبهاش، ̎ایرنه̎ (پاپاس) که یک ستارهٔ سرشناس سینمای یونان است، در ویلایشان یک مهمانی ترتیب دادهاند. مدت زمان زیادی از حضور مهمانان نمیگذرد که علاقهای آشکار میان ̎لئونور̎ و ̎میشل̎ به وجود میآید و ایندو را وادار میسازد به سمت مکانی خلوت حرکت کنند. پنج سال بعد، این چهار نفر بار دیگر در یک مهمانی دور هم جمع میشوند و پس از ساعتها گفتوگو و مباحثه در مورد تفاوتهای مردان و زنان، احساسات، بینشهای اجتماعی و اظهارنظرهای قابل توجه، هر کدام به راهی میروند.
● کمدی رمانتیکی فرانسوی زبان از فیلمساز هشتاد و هشت سالهٔ پرتغالی (د اولیویرا از سال ۲۰۰۱ مسنترین فیلمساز تاریخ سینمای جهان شد). د اولیویرا برای پاسخگوئی به سئوالاتی که دربارهٔ عشق مطرح میکند، به جاذبهٔ نظریههای روشنفکری متوسل میشود، در حالیکه خود، جاذبهٔ لازم برای طرح چنین سئوالاتی را فراهم نکرده است. فیلم پُر حرف است و شخصیتها بیشتر نماد به نظر میآیند تا انسان. با این همه، پیکولی و پاپاس بسیار تأثیرگذار هستند.
کشور تولیدکننده : پرتغال و فرانسه
محصول : پائولو برانکو
کارگردان : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمنامهنویس : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمبردار : رناتو برتا
هنرپیشگان : میشل پیکولی، ایرنه پاپاس، لئونور سیلویرا، روگریو سامورا و سوفیا آلوس
نوع فیلم : رنگی، ۹۵ دقیقه
بندر آزورس، پرتغال. ̎رویگریو̎ (سامورا) و ̎لئونور̎ (سیلویرا) به افتخار ̎میشل̎ (پیکولی) که مردی میانسال است، و محبوبهاش، ̎ایرنه̎ (پاپاس) که یک ستارهٔ سرشناس سینمای یونان است، در ویلایشان یک مهمانی ترتیب دادهاند. مدت زمان زیادی از حضور مهمانان نمیگذرد که علاقهای آشکار میان ̎لئونور̎ و ̎میشل̎ به وجود میآید و ایندو را وادار میسازد به سمت مکانی خلوت حرکت کنند. پنج سال بعد، این چهار نفر بار دیگر در یک مهمانی دور هم جمع میشوند و پس از ساعتها گفتوگو و مباحثه در مورد تفاوتهای مردان و زنان، احساسات، بینشهای اجتماعی و اظهارنظرهای قابل توجه، هر کدام به راهی میروند.
● کمدی رمانتیکی فرانسوی زبان از فیلمساز هشتاد و هشت سالهٔ پرتغالی (د اولیویرا از سال ۲۰۰۱ مسنترین فیلمساز تاریخ سینمای جهان شد). د اولیویرا برای پاسخگوئی به سئوالاتی که دربارهٔ عشق مطرح میکند، به جاذبهٔ نظریههای روشنفکری متوسل میشود، در حالیکه خود، جاذبهٔ لازم برای طرح چنین سئوالاتی را فراهم نکرده است. فیلم پُر حرف است و شخصیتها بیشتر نماد به نظر میآیند تا انسان. با این همه، پیکولی و پاپاس بسیار تأثیرگذار هستند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
امیرعبداللهیان حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه دولت سیستان و بلوچستان جنگ انتخابات مجلس شورای اسلامی حجاب دولت سیزدهم مجلس حسن روحانی
سیل یسنا تهران هواشناسی شهرداری تهران بارندگی سازمان هواشناسی باران فضای مجازی آتش سوزی هلال احمر آموزش و پرورش
هوش مصنوعی خودرو بانک مرکزی قیمت خودرو قیمت دلار مسکن قیمت طلا تورم دلار بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو
تلویزیون جهان صدا و سیما مهران غفوریان موسیقی صداوسیما سریال سینمای ایران سازمان صدا و سیما
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل جنگ غزه روسیه آمریکا ترکیه انگلیس اوکراین نوار غزه ایالات متحده آمریکا یمن
فوتبال پرسپولیس رئال مادرید استقلال سپاهان لیگ برتر باشگاه استقلال بازی باشگاه پرسپولیس علی خطیر جواد نکونام بایرن مونیخ
آیفون اینستاگرام دیابت اپل ناسا عکاسی تبلیغات موبایل گوگل
کبد چرب فشار خون