جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
تاثیرات مثبت وبلاگ برای شرکت ها
بیش از سه چهارم (۷۶٪) شرکت هایی که دارای وبلاگ هستند معتقدند که وبلاگ آن ها باعث شده وب سایتشان بیننده بیشتری داشته باشد و شرکتشان در رسانه ها بیشتر مطرح شود. حدود ۴۲ درصد نیز گفته اند که حداقل یکی از پست های وبلاگ بر روی شرکت یا نام تجاری محصولات تاثیر داشته است که این تاثیر در اکثر مواقع مثبت ارزیابی شده است.
این در حالی است که ۵۷٪ شرکت ها اعتراف کرده اند که راهنماهایی برای وبلاگ نویسی ندارند و ۶۳٪ گفتند که وبلاگ نویسی شرکتی را تنها برای حضور در جمع وبلاگ ها شروع کرده اند و نه با هدفی خاص.
پاسخگویان تفاوت های بسیاری در میزان ارسال مطلب به وبلاگ هایشان داشته اند: ۳۷٪ وبلاگ ها در طول روز یک یا چندبار به روز می شدند، ۳۹٪ در هفته حداقل دوبار به روز می شدند و ۲۴٪ نهایی نیز در هفته یک بار یا کمتر به روز می شدند.
با وجود تاثیر موفقیت آمیز وبلاگ نویسی برای شرکت ها، اکثریت پاسخگویان (۷۱٪) گفته اند که از میزان تعامل وبلاگهایشان راضی نیستند.
منبع : کیبرد آزاد
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران غزه حسن روحانی مجلس شورای اسلامی نیکا شاکرمی دولت سیزدهم روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس بابک زنجانی دولت
یسنا هلال احمر قوه قضاییه آتش سوزی پلیس تهران بارش باران سیل شهرداری تهران آموزش و پرورش فضای مجازی سازمان هواشناسی
بانک مرکزی حراج سکه قیمت طلا قیمت دلار بازار خودرو خودرو دلار سایپا ایران خودرو کارگران حقوق بازنشستگان
سریال نمایشگاه کتاب کتاب مسعود اسکویی تلویزیون عفاف و حجاب سینمای ایران سینما دفاع مقدس
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین جنگ غزه نوار غزه اوکراین چین ترکیه انگلیس نتانیاهو ایالات متحده آمریکا یمن
فوتبال استقلال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر ایران تراکتور لیگ برتر رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ
هوش مصنوعی گوگل کولر اپل آیفون همراه اول تبلیغات اینستاگرام ناسا
خواب بیمه فشار خون کبد چرب کاهش وزن دیابت