جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
پستچی همیشه دوبار زنگ میزند - The Postman Always Rings Twice
سال تولید : ۱۹۴۶
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : مترو ـ گلدوین ـ مایر.
کارگردان : تی گارنت.
فیلمنامهنویس : هاری راسکین و نیون بوش، برمبنای رمانی نوشته جیمز م. کین.
فیلمبردار : سیدنی واگنر.
آهنگساز(موسیقی متن) : جرج باسمن.
هنرپیشگان : لاناترنر، جان گارفیلد، سسیل کلاوی، هیوم کرانین، لیون ایمز، آلن رید، جف یورک و چارلز ویلیامز.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۱۱۳ دقیقه.
"فرانک چمبرز" (گارفیلد)، غریبه سرگردان، در یک کافه کنار جاده با صاحب آن "نیک اسمیت" (کلاوی) و همسرش "کورا" (ترنر) آشنا میشود، آنجا بهعنوان کارگر استخدام میشود و پنهانی با "کورا" رابطه برقرار میکند. آن دو با اجرای نقشهای "نیک" را از سر راه برمیدارند اما اختلافات میانشان و پیگیری پلیس و قانون، فرجام تلخی را رقم میزند...
٭ بهترین اقتباس از رمان پرآوازه کین و از بهترین کارهای گارنت. از نمونههای مهم و اولیه فیلم "نوآر" و برخوردار از جاذبه "حضور" خام و دم دست ترنر تازه کار که کشف تصادفی مسئولان کمپانی بود و با این نقش، هالیوود را فریفته خود کرد. او در نقش زن کافهدار موطلائی و اغلب سفیدپوشی که وسوسه انگیزیاش لحظهای متوقف نمیشود، تمام سرگشتگی گارفیلد و پیچشهای ماجرا را موجه و باورپذیر جلوه میدهد تا جائی که خود کین او را تجسم ایدهآلی برای مخلوق داستانیاش مییابد. فیلم سانسور وقت را برانگیخت، هرچند در پایان با تصریح عذاب وجدان گارفیلد و مایههای تقدیری / مذهبی، قراردادهای اخلاقی را تا حدی مراعات میکند. در سال ۱۹۸۱ (باب رافلسن) بازسازی میشود.
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : مترو ـ گلدوین ـ مایر.
کارگردان : تی گارنت.
فیلمنامهنویس : هاری راسکین و نیون بوش، برمبنای رمانی نوشته جیمز م. کین.
فیلمبردار : سیدنی واگنر.
آهنگساز(موسیقی متن) : جرج باسمن.
هنرپیشگان : لاناترنر، جان گارفیلد، سسیل کلاوی، هیوم کرانین، لیون ایمز، آلن رید، جف یورک و چارلز ویلیامز.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۱۱۳ دقیقه.
"فرانک چمبرز" (گارفیلد)، غریبه سرگردان، در یک کافه کنار جاده با صاحب آن "نیک اسمیت" (کلاوی) و همسرش "کورا" (ترنر) آشنا میشود، آنجا بهعنوان کارگر استخدام میشود و پنهانی با "کورا" رابطه برقرار میکند. آن دو با اجرای نقشهای "نیک" را از سر راه برمیدارند اما اختلافات میانشان و پیگیری پلیس و قانون، فرجام تلخی را رقم میزند...
٭ بهترین اقتباس از رمان پرآوازه کین و از بهترین کارهای گارنت. از نمونههای مهم و اولیه فیلم "نوآر" و برخوردار از جاذبه "حضور" خام و دم دست ترنر تازه کار که کشف تصادفی مسئولان کمپانی بود و با این نقش، هالیوود را فریفته خود کرد. او در نقش زن کافهدار موطلائی و اغلب سفیدپوشی که وسوسه انگیزیاش لحظهای متوقف نمیشود، تمام سرگشتگی گارفیلد و پیچشهای ماجرا را موجه و باورپذیر جلوه میدهد تا جائی که خود کین او را تجسم ایدهآلی برای مخلوق داستانیاش مییابد. فیلم سانسور وقت را برانگیخت، هرچند در پایان با تصریح عذاب وجدان گارفیلد و مایههای تقدیری / مذهبی، قراردادهای اخلاقی را تا حدی مراعات میکند. در سال ۱۹۸۱ (باب رافلسن) بازسازی میشود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات عراق مجلس شورای اسلامی حسن روحانی دولت سیزدهم نیکا شاکرمی دولت چین مجلس رهبر انقلاب بابک زنجانی شهید مطهری
ایران تهران هواشناسی یسنا سیل هلال احمر روز معلم آتش سوزی پلیس معلم شهرداری تهران آموزش و پرورش
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا بازار خودرو حقوق بازنشستگان طلا خودرو قیمت دلار بانک مرکزی ایران خودرو سایپا ارز
عمو پورنگ موسیقی لیلا بلوکات سریال تلویزیون سینمای ایران عفاف و حجاب مسعود اسکویی سینما تئاتر
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه آمریکا جنگ غزه روسیه حماس ترکیه نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال تراکتور لیگ برتر جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
هوش مصنوعی ناسا تبلیغات اپل اینستاگرام گوگل تلفن همراه عکاسی
خواب فشار خون کبد چرب