یکشنبه, ۲۳ دی, ۱۴۰۳ / 12 January, 2025
مجله ویستا
ایجاد فرهنگ تجاری راهبردی جهت رقابت
نمایشگاهها بهعنوان یکی از مهمترین عوامل ارتباطی، تجاری و بازرگانی و آشنائی با نوآوریهای هر رشته قلمداد میشوند اطلاعرسانی دقیق، ارائه خدمات مناسب رفاهی و فنی در محوطه نمایشگاه، برقراری ارتباط و جلب اعتماد غرفهداران و بازدیدکنندگان میتواند از دلایل موفقیت نمایشگاهها باشد. برای اطلاعرسانی بهعنوان مثال میتوان در محلهای خاصی در فرودگاههای شهرهای بزرگ و معتبر مانند تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و... بروشورهائی درباره نمایشگاههائی که طی سال برگزار خواهد شد، بهطور رایگان ارائه کرد، در این میان فعالیت دفاتر نمایندگی و اتاقهای بازرگانی مشترک در سایر کشورها را نیز نباید نادیده گرفت، سعی در معرفی این نمایشگاهها از طرق مختلف بهخصوص توسط نشریات تخصصی و برقراری ارتباط مستقیم با شرکتها نیز جزء روشهای موفق است.
باید پذیرفت که نمایشگاه تنها محلی برای گردهمآوردن چند مؤسسه در غالب غرفهدار و یا بازدیدکننده نیست، بلکه در واقع یک حادثه است که تأثیرات بسیاری در پی خواهد داشت.
محمد عبدیها
منبع : جامعه مديران و متخصصين صنعت کفش ايران
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست