یکشنبه, ۵ اسفند, ۱۴۰۳ / 23 February, 2025
مجله ویستا
رتبهبندی فروشگاههای زنجیرهای شهروند: با تأکید بر معیارهای آموزش و خلاقیت

برای دستیابی به این امر، در این مقاله که برگرفته از تحقیقی است، ابتدا با انجام مطالعات کتابخانهای و میدانی، معیارها و عوامل کیفی و کمی در ارزیابی عملکرد مدیریت فروشگاههای زنجیرهای شهروند را شناسائی نموده و سپس با استفاده از ابزارهائی چون مصاحبه، پرسشنامه و برگزاری جلسات آزاد این عوامل غربال شده و عوامل مؤثر بهطور عامل مشخص و با در نظر گرفتن سه معیار اصلی (عملکرد مالی، رضایت مشتریان، رضایت کارکنان) ابتدا وزن معیارها و زیرمعیارها با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی، یا روش AHP بهدست آمده و در مرحله نهائی نیز با استفاده از روش راهحل ایدهآل TOPSIS، رتبهبندی فروشگاهها انجام گرفته است.
دکتر علی دیواندری
محمد رضا طبیبی
محمد رضا طبیبی
منبع : معاونت برنامهریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست