چهارشنبه, ۲ خرداد, ۱۴۰۳ / 22 May, 2024
مجله ویستا
راهنمای عملی بکارگیری بازاریابی در خدمات بانکی
نویسنده : اسماعیلپور - مجید
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۲/۲۳
رده دیویی : ۳۳۲.۱۰۹۵۵
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۸۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۸۹۳-۱۵-۹
نوشتار حاضر با تعاریف و کلیاتی درباره بازاریابی, ویژگیهای خدمات بانکی و ارتباط بحث بازاریابی با خدمات بانکی آغاز شده در پی آن نقش تاثیر مشتری گرایی در عملیات بانکداری تشریح میشود .در ادامه نه پیشنهاد برای خدمات بهتر به مشتریان مطرح شده و چهار مرحله اساسی برای موفقیت در عملیات بانکداری معرفی گردیده که عبارتاند از' :شناخت نیاز مشتریان', 'سرمایهگذاری در نیروی انسانی', 'نوآوری در ارائه خدمات بانکی 'و 'ایجاد زمینههای اعتماد عمومی به بانک .'
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سقوط بالگرد رئیسی سیدابراهیم رئیسی شهدای خدمت شهید جمهور ابراهیم رئیسی رئیسی شهادت ایران سقوط بالگرد بالگرد
هواشناسی شهید رئیسی امتحانات نهایی تهران کنکور شهرداری تهران سانحه بالگرد رئیسی هلال احمر بارش باران سیل قوه قضاییه پلیس
قیمت دلار خودرو بازار خودرو قیمت خودرو بورس قیمت طلا یارانه دلار یارانه نقدی حقوق بازنشستگان سایپا ایران خودرو
سینما سینمای ایران تلویزیون جشنواره کن سریال آیت الله سید ابراهیم رئیسی هنرمندان شعر رسانه ملی لیلا حاتمی قرآن کریم
کنکور ۱۴۰۳ دانش بنیان
اسرائیل رژیم صهیونیستی روسیه غزه امیرعبداللهیان جنگ غزه ترکیه فلسطین آمریکا چین ولادیمیر پوتین عربستان
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید باشگاه پرسپولیس لیگ برتر لیگ برتر ایران فدراسیون فوتبال والیبال لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال لیورپول
اپل هوش مصنوعی مایکروسافت گوگل سامسونگ ناسا انسان تبلیغات موبایل آیفون
سلامت مغز کاهش وزن سلامت روان سرطان آلزایمر طول عمر مغز انسان افسردگی فشار خون