یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
گل راز من - La Fleur De Mon Secret
سال تولید : ۱۹۹۵
کشور تولیدکننده : اسپانیا و فرانسه
محصول : استر گارسیا
کارگردان : پدرو آلمودووار
فیلمنامهنویس : پدرو آلمودووار
فیلمبردار : آلفونسو بئائو
آهنگساز(موسیقی متن) : آلبرتو ایگلسیاس
هنرپیشگان : ماریزا پاردس، خوان اچانووه، ایمانول آریس، کارمن الیاس، روسی د پالما، چوس لامپریو، خوآکین کورتس و مانوئلا وارگاس.
نوع فیلم : رنگی.
صدا : ۱۰۰ دقیقه.
زندگیزناشوئی "لئو ماسیاس" (پاردس) ـ که با نام مستعار "آماندا گریس" رمان مینویسد ـ در حال فروپاشی است و حال و روزش آنقدر بد است که دیگر نمیتواند به نوشتن داستانهای رمانتیک احساساتیاش ادامه دهد. در حالی که بیش از پیش به الکل پناه برده، از دوستش، "الیاس" کمک میطلبد. "بتی" پیشنهاد میکند که با پنهان نگاه داشتن هویت نویسندگی خود، به روزنامهنگاری بپردازد، "لئو" شروع میکند برای "آنخل" (اچانووه) کار کردن. اما تعادل شکنندهای که در زندگی او به وجوه آمده، به واسطه تلفنی که منجر به چرخش تازهای در روابط او میشود، برهم میخورد...
٭ اثر "زنانه" دیگری از آلمودووار درباره بحرانهای میانسالی جنس دوم. فیلم با آنکه از هر جهت جانب زنان را میگیرد، در پرداخت شخصیت زنی که حس همدلی را برمیانگیزد و نه ترحم، ناموفق است. "لئو" آنقدر منفعل است که شایسته موقعیتی که در آن قرار گرفته به نظر میرسد. اما آنچه که فیلم را دیدنی کرده، طرحهای داستانی فرعی متعددی است که جملگی از داستان اصلی جذابترند. طرحهائی که اتفاقاً هیچ ارتباطی نیز به "مظلومیت" زنان ندارند.
کشور تولیدکننده : اسپانیا و فرانسه
محصول : استر گارسیا
کارگردان : پدرو آلمودووار
فیلمنامهنویس : پدرو آلمودووار
فیلمبردار : آلفونسو بئائو
آهنگساز(موسیقی متن) : آلبرتو ایگلسیاس
هنرپیشگان : ماریزا پاردس، خوان اچانووه، ایمانول آریس، کارمن الیاس، روسی د پالما، چوس لامپریو، خوآکین کورتس و مانوئلا وارگاس.
نوع فیلم : رنگی.
صدا : ۱۰۰ دقیقه.
زندگیزناشوئی "لئو ماسیاس" (پاردس) ـ که با نام مستعار "آماندا گریس" رمان مینویسد ـ در حال فروپاشی است و حال و روزش آنقدر بد است که دیگر نمیتواند به نوشتن داستانهای رمانتیک احساساتیاش ادامه دهد. در حالی که بیش از پیش به الکل پناه برده، از دوستش، "الیاس" کمک میطلبد. "بتی" پیشنهاد میکند که با پنهان نگاه داشتن هویت نویسندگی خود، به روزنامهنگاری بپردازد، "لئو" شروع میکند برای "آنخل" (اچانووه) کار کردن. اما تعادل شکنندهای که در زندگی او به وجوه آمده، به واسطه تلفنی که منجر به چرخش تازهای در روابط او میشود، برهم میخورد...
٭ اثر "زنانه" دیگری از آلمودووار درباره بحرانهای میانسالی جنس دوم. فیلم با آنکه از هر جهت جانب زنان را میگیرد، در پرداخت شخصیت زنی که حس همدلی را برمیانگیزد و نه ترحم، ناموفق است. "لئو" آنقدر منفعل است که شایسته موقعیتی که در آن قرار گرفته به نظر میرسد. اما آنچه که فیلم را دیدنی کرده، طرحهای داستانی فرعی متعددی است که جملگی از داستان اصلی جذابترند. طرحهائی که اتفاقاً هیچ ارتباطی نیز به "مظلومیت" زنان ندارند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
حسین امیرعبداللهیان مصر سازمان همکاری اسلامی دولت سیستان و بلوچستان جنگ انتخابات مجلس شورای اسلامی حجاب دولت سیزدهم مجلس حسن روحانی
تهران شهرداری تهران یسنا سیل هواشناسی بارندگی سازمان هواشناسی باران فضای مجازی آتش سوزی هلال احمر آموزش و پرورش
هوش مصنوعی سلامت تورم خودرو قیمت خودرو قیمت دلار قیمت طلا مسکن دلار بازار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان
تلویزیون صدا و سیما مسعود اسکویی مهران غفوریان موسیقی صداوسیما سریال سینمای ایران سازمان صدا و سیما
غزه رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین جنگ غزه آمریکا امیرعبداللهیان انگلیس اوکراین نوار غزه ایالات متحده آمریکا یمن
فوتبال رئال مادرید پرسپولیس استقلال سپاهان لیگ برتر بازی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس علی خطیر جواد نکونام بایرن مونیخ
اینستاگرام اپل ناسا عکاسی تبلیغات گوگل کولر
کبد چرب فشار خون