دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا


مبانی اقناع و تبلی‌ غ


مبانی اقناع و تبلی‌ غ
نویسنده : حسینی‌پاکدهی - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۲۵
رده دیویی : ۳۰۲.۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۷۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۲۱۱-۷۰-۸

نگارنده پس از کلیاتی درباره تبلی‌ غ و ارتباط آن با هنر, تبلیغات را چنین تعریف می‌کند' :برقراری ارتباط از طریق وسایل تبلیغاتی, به منظور اقناع دیگران و تغییر آرای آنان در مورد مسائل معین, تبلیغات نامیده می‌شود .'وی سپس پیام و اهمیت آن را در اقناع و تبلی‌ غ مطرح نموده مباحث بعدی کتاب را با این عناوین پی می‌گیرد' :افکار عمومی', 'ارتباط چیست', 'روان شناسی اجتماعی و ارتباط جمعی', 'دشواری‌ها و مسائل در اقناع و تبلی‌ غ', 'آموزش و انگیزش 'و 'روش‌های تبلی‌ غ .'