دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
مبانی اقناع و تبلی غ
نویسنده : حسینیپاکدهی - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۲۵
رده دیویی : ۳۰۲.۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۷۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۲۱۱-۷۰-۸
نگارنده پس از کلیاتی درباره تبلی غ و ارتباط آن با هنر, تبلیغات را چنین تعریف میکند' :برقراری ارتباط از طریق وسایل تبلیغاتی, به منظور اقناع دیگران و تغییر آرای آنان در مورد مسائل معین, تبلیغات نامیده میشود .'وی سپس پیام و اهمیت آن را در اقناع و تبلی غ مطرح نموده مباحث بعدی کتاب را با این عناوین پی میگیرد' :افکار عمومی', 'ارتباط چیست', 'روان شناسی اجتماعی و ارتباط جمعی', 'دشواریها و مسائل در اقناع و تبلی غ', 'آموزش و انگیزش 'و 'روشهای تبلی غ .'
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران حج رافائل گروسی آمریکا رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی دولت شورای نگهبان انتخابات حجاب دولت سیزدهم رسانه
هواشناسی تهران شهرداری تهران فضای مجازی قتل وزارت بهداشت آموزش و پرورش سلامت شهرداری سازمان هواشناسی باران پلیس
قیمت دلار ایران خودرو بانک مرکزی خودرو قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان مسکن تورم بورس
تئاتر زنان محمدعلی علومی تلویزیون خانواده سریال دفاع مقدس نمایشگاه کتاب سینمای ایران صدا و سیما سینما کتاب
مغز دانش بنیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه حماس فلسطین جنگ غزه روسیه اوکراین طالبان طوفان الاقصی نوار غزه نتانیاهو
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر نساجی بازی رئال مادرید لیگ برتر ایران سپاهان جواد نکونام بارسلونا باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی اینترنت فناوری اپل مایکروسافت سامسونگ آیفون باتری گوگل ناسا ویندوز ماهواره
رژیم غذایی زیبایی چای بیمه کاهش وزن آلرژی افسردگی