چهارشنبه, ۱۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 5 February, 2025
مجله ویستا
اصول بازاریابی
نویسنده : کاتلر - فیلیپآرمسترانگ - گری
مترجم : پارساییان - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۸/۱۸
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : گالینگر
تعداد صفحه : ۴۹۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۶۷۳-۳۷-۶
در این نوشتار, اصول بازاریابی ذیل مباحث مختلف بررسی و تبیین شده است .بهزعم مولف هدف اصلی بازاریابی ایجاد رابطهای ارزشمند با مشتریان است به نحوی که خواستها و نیازهای آنان به شیوهای سودآور تامین شود .عناوین مباحث کتاب به این قرار است' :بازاریابی در دنیای در حال تغییر', 'برنامهریزی استراتژیک و فرآیند بازاریابی', 'محیط جهانی بازاریابی', 'تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعاتی', 'بازار مصرف و رفتار خریدار', 'بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری', 'تقسیمبندی بازار, تعیین بازار مورد هدف و جایگاه شرکت در بازار از نظر مزیتهای رقابتی 'و 'استراتژی کالاها و خدمات', 'استراتژی تولید و عرضه محصول و چرخه زندگی محصول 'و 'قیمتگذاری محصول .'
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست