پنجشنبه, ۱۳ دی, ۱۴۰۳ / 2 January, 2025
مجله ویستا


مدیریت کیفیت فراگیر: ابزارهای استراتژیک و فرهنگی


مدیریت کیفیت فراگیر: ابزارهای استراتژیک و فرهنگی
نویسنده : جعفری - سیدمصطفی... [و دیگران] -
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۱۱/۱۷
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۱۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۱۷-۴۶۱-۱

نگارنده در کتاب حاضر جزئیات مربوط به شش مفهوم اصلی برای پیاده‌سازی مدیریت کیفیت فراگیر را شرح و توضیح می‌دهد .این مفاهیم عبارت‌اند از1 :ـ مدیریتی متعهد و شریک در کار برای فراهم آوردن حمایت‌های بلندمدت و از بالا به پایین در سازمان2 ;ـ تمرکز پایدار بر مشتریان داخلی و خارجی3 ;ـ استفاده موثر و فراگیر از نیروی کار4 ;ـ بهبود مستمر در کار و فرآیندهای تولید5 ;ـ رفتار با تامین کنندگان همانند رفتار با شرکا6 ;ـ استقرار سیستم سنجش عملکرد فعالیت‌ها .