یکشنبه, ۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 26 January, 2025
مجله ویستا
راهنمای کامل دروس سال سوم راهنمایی: پاسخ به کلیهی پرسشها، حل تمرینهای کتاب و ارائهی پرسشهای متن ...
تاریخ نشر : ۸۴۰۵۱۶
تیراژ : ۷۰۰۰
تعداد صفحه : ۶۰۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۴۱۸-۰۹۶-۸
رده دیویی : ۳۷۳.۲۳۶۰۷۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : عطاری - شیلا
نویسنده : داودزاده - نجمالسادات
نویسنده : موسیزاده - سارا
نویسنده : جوادزادهمقدم - سعید
نویسنده : عینآبادی - حجتالله
نویسنده : عشریه - حسین
نویسنده : ملکپور - سیفالله
در این کتاب سعی شده شیوع اختلال یادگیری در مقطع ابتدایی (پایههای سوم و چهارم) در شهرستان تنکابن بررسی شود. 'در پژوهش حاضر که در همه دبستانهای منطقهی شهری شهرستان تنکابن انجام شده است میزان اختلال یادگیری 4/9 درصد نشان داده شده است که بیشترین اختلال در ریاضیات 2/59% است و بعد از آن اختلال ترکیبی است یعنی دانشآموز هم در خواندن و هم در نوشتن و یا در ریاضیات دچار مشکل باشد که حدود 1/86% گزارش شده است. اختلال خواندن به تنهایی %0/5 و اختلال در نوشتن به تنهایی دیده نشده است. هم چنین در این تحقیق اختلال یادگیری در بین پسران و دختران تفاوت معنادار وجود نداشت بلکه نوع اختلال در هر دو جنس متفاوت بود، در دختران بیشتر اختلال در ریاضیات، دیده شده است و در پسران بیشتر اختلال خواندن و نوشتن به صورت ترکیبی دیده شده است. هم چنین در کل بیشترین اختلال در ریاضیات دیده شده که حدود 2/59% گزارش میشود که بیشترین عامل اصلی ناتوانی در ریاضیات را میتوان آموزش ناصحیح و ضعیف دانست'.
تیراژ : ۷۰۰۰
تعداد صفحه : ۶۰۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۴۱۸-۰۹۶-۸
رده دیویی : ۳۷۳.۲۳۶۰۷۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : عطاری - شیلا
نویسنده : داودزاده - نجمالسادات
نویسنده : موسیزاده - سارا
نویسنده : جوادزادهمقدم - سعید
نویسنده : عینآبادی - حجتالله
نویسنده : عشریه - حسین
نویسنده : ملکپور - سیفالله
در این کتاب سعی شده شیوع اختلال یادگیری در مقطع ابتدایی (پایههای سوم و چهارم) در شهرستان تنکابن بررسی شود. 'در پژوهش حاضر که در همه دبستانهای منطقهی شهری شهرستان تنکابن انجام شده است میزان اختلال یادگیری 4/9 درصد نشان داده شده است که بیشترین اختلال در ریاضیات 2/59% است و بعد از آن اختلال ترکیبی است یعنی دانشآموز هم در خواندن و هم در نوشتن و یا در ریاضیات دچار مشکل باشد که حدود 1/86% گزارش شده است. اختلال خواندن به تنهایی %0/5 و اختلال در نوشتن به تنهایی دیده نشده است. هم چنین در این تحقیق اختلال یادگیری در بین پسران و دختران تفاوت معنادار وجود نداشت بلکه نوع اختلال در هر دو جنس متفاوت بود، در دختران بیشتر اختلال در ریاضیات، دیده شده است و در پسران بیشتر اختلال خواندن و نوشتن به صورت ترکیبی دیده شده است. هم چنین در کل بیشترین اختلال در ریاضیات دیده شده که حدود 2/59% گزارش میشود که بیشترین عامل اصلی ناتوانی در ریاضیات را میتوان آموزش ناصحیح و ضعیف دانست'.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست