چهارشنبه, ۱۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 5 February, 2025
مجله ویستا
ارتباط با مشتری
نویسنده : کارترایت - راجر
مترجم : پارساییان - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۲/۲۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۳۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : ۵۴۱۵ HF/۵/ک۱۷فلا۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۲۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۸۹۳-۳۴-۵
مطالب آغازین کتاب, شامل تعریفی از 'مشتری', مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی, مشتریگرایی و محصولگرایی و مانند آن است که در پی آن خاطر نشان میشود که 'به مشتری باید براساس تکرار داد و ستد, به صورت ارزش مادام العمر, نگاه کرد'. مباحث بعدی کتاب سیر تکاملی ارتباط با مشتری, ارتباط با مشتری از بعد الکترونیک و در گستره جهانی, تامین رضایت مشتری, سازمانهای موفق در ارتباط با مشتری, نیز طرح دیدگاه صاحبنظران در خصوص مشتری است. در بخشهای انتهایی کتاب, منابع مربوط به ارتباط با مشتری معرفی شده نیز به راههای ایجاد و حفظ ارتباط موثر با مشتری اشاره گردیده است.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست