شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا
کارآموزی من - My Apprenticeship
سال تولید : ۱۹۳۹
کشور تولیدکننده : شوروی
محصول : سویوزدت فیلم
کارگردان : مارک دانسکوی.
فیلمنامهنویس : ایلیا گروزدف، برمبنای رمانی خود سرگذشتنامهای نوشته ماکسیم گورکی.
فیلمبردار : پیوتر یرمولوف.
آهنگساز(موسیقی متن) : لف شوارتس.
هنرپیشگان : الکسی لیارسکی، واروارا ماسالیتینووا و میخائیل ترویا نوفسکی.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۹۹ دقیقه.
"آلیوشا"ی نوجوان (لیارسکی) نزد عمویش به کار مشغول میشود و شبها با شور و علاقه به مطالعه میپردازد. سپس بهعنوان کارگر مشغول میشود و شبها با شور و علاقه به مطالعه میپردازد. سپس بهعنوان کارگر کشتی استخدام میشود و رفاقتش را با آشپز کشتی محکم میکند. پس از مدتی دستیار یک شمایلنگار میشود و در این میان، یک بار به دیدن مادربزرگش میرود...
٭ دومین بخش از سه گانه گورکی، در سبک و ساختار اولیه بسیار شبیه بخش اول (کودکی گورکی، ۱۹۳۸) است، اما از سمبلیسم اغراق شده و تصویر پردازیهای ابتدائی، که بخش سوم (دانشگاههای من۷ ۱۹۴۰) به شدت از آن لطمه میبیند، بری است. در مجموع، فیلم ساختاری به مراتب نامنسجمتر نسبت به بخش اول دارد و بیشتر به گردآوری یک رشته مشاهدات از موقعیتهای مختلف اجتماعی در روسیه نزدیک میشود، که برخی از آنها مستند و درخشان هستند. این فصلهای منفرد، به گونهای یکنواخت و با استفاده از تاریک و روشن شدنهای صحنه به یکدیگر مرتبط میشوند و حرکت و زندگی در آنها، شکل و قالب نوعی میزانسن تآتری میگیرد.
کشور تولیدکننده : شوروی
محصول : سویوزدت فیلم
کارگردان : مارک دانسکوی.
فیلمنامهنویس : ایلیا گروزدف، برمبنای رمانی خود سرگذشتنامهای نوشته ماکسیم گورکی.
فیلمبردار : پیوتر یرمولوف.
آهنگساز(موسیقی متن) : لف شوارتس.
هنرپیشگان : الکسی لیارسکی، واروارا ماسالیتینووا و میخائیل ترویا نوفسکی.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۹۹ دقیقه.
"آلیوشا"ی نوجوان (لیارسکی) نزد عمویش به کار مشغول میشود و شبها با شور و علاقه به مطالعه میپردازد. سپس بهعنوان کارگر مشغول میشود و شبها با شور و علاقه به مطالعه میپردازد. سپس بهعنوان کارگر کشتی استخدام میشود و رفاقتش را با آشپز کشتی محکم میکند. پس از مدتی دستیار یک شمایلنگار میشود و در این میان، یک بار به دیدن مادربزرگش میرود...
٭ دومین بخش از سه گانه گورکی، در سبک و ساختار اولیه بسیار شبیه بخش اول (کودکی گورکی، ۱۹۳۸) است، اما از سمبلیسم اغراق شده و تصویر پردازیهای ابتدائی، که بخش سوم (دانشگاههای من۷ ۱۹۴۰) به شدت از آن لطمه میبیند، بری است. در مجموع، فیلم ساختاری به مراتب نامنسجمتر نسبت به بخش اول دارد و بیشتر به گردآوری یک رشته مشاهدات از موقعیتهای مختلف اجتماعی در روسیه نزدیک میشود، که برخی از آنها مستند و درخشان هستند. این فصلهای منفرد، به گونهای یکنواخت و با استفاده از تاریک و روشن شدنهای صحنه به یکدیگر مرتبط میشوند و حرکت و زندگی در آنها، شکل و قالب نوعی میزانسن تآتری میگیرد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
امیرعبداللهیان دولت چین سیستان و بلوچستان حسین امیرعبداللهیان جنگ انتخابات مجلس شورای اسلامی عراق دولت سیزدهم رسانه حجاب
سیل تهران هواشناسی شهرداری تهران بارندگی باران سازمان هواشناسی فضای مجازی آتش سوزی یسنا هلال احمر آموزش و پرورش
ایران بانک مرکزی دلار قیمت خودرو قیمت دلار مسکن قیمت طلا تورم ارز بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو
صدا و سیما مسعود اسکویی تلویزیون دفاع مقدس بی بی سی موسیقی مهران غفوریان صداوسیما ساواک سریال سینمای ایران تبلیغات
رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه اسرائیل حماس روسیه آمریکا ترکیه انگلیس اوکراین نوار غزه ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان لیگ برتر رئال مادرید باشگاه استقلال جواد نکونام بازی علی خطیر باشگاه پرسپولیس بایرن مونیخ
هوش مصنوعی اینستاگرام خواب آیفون دیابت اپل ناسا عکاسی موبایل گوگل تلفن همراه
سلامت طب سنتی کبد چرب فشار خون گرما