چهارشنبه, ۱۰ بهمن, ۱۴۰۳ / 29 January, 2025
مجله ویستا
یادگیری, راهی به سوی پر کردن شکاف دیجیتالی: با تاکید بر تجربهی سه کشور سوئد, ژاپن و انگلستان
نویسنده : سرکارآرانی - محمدرضا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۰/۲۶
رده دیویی : ۳۰۳.۴۸۳۳۰۹۱۷۲۴
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HN۹۸۱/ت۸س۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۳۴۸-۳۶۸-۱
کتاب حاضر به مقایسهی برنامههای راهبردی ملی توسعهی فناوی اطلاعات و ارتباطات در آموزش در کشورهای پیشرفتهی جهان و بیش نیازهای لازم برای اثر بخشی برنامهها و پروژههای عملی گسترش فناوری در آموزش, چشماندازها, تنگناها و چالشهای کشورهای در حال توسعه پرداخته است. مباحث کتاب عبارتاند از: 'یادگیری و شکاف دیجیتالی', 'برنامههای راهبردی ملی توسعهی فناوری اطلاعات و ارتباطات در سوئد', 'ژاپن, جامعهی اطلاعاتی و برنامههای توسعهی فناوری در آموزش', 'رویکرد انگلستان به توسعهی فنآوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش', 'یادگیری مبنی بر شبکه نوآوری در آموزش', 'مواد آموزش و نشر الکترونیکی' و 'بهبود مدارس از طریق توسعهی فنآوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش'.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست