چهارشنبه, ۱۰ بهمن, ۱۴۰۳ / 29 January, 2025
مجله ویستا
رهبری، شورا و مشارکت عمومی
ترويج کشاورزى ماهيتاً پديدهاى اجتماعى و متضمن سه رکن اساسى است: رهبري، مشارکت و پيروي، آغاز هر مرحله با رهبرى مردم ذينفع و سپس جلب مشارکت آنان در برنامهٔ ترويجى و نهايتاً تشويق آنان به پيروى از رهنمودهاى ترويجى است که طى فرآيندى ترويجى مدلى حلزونى را براى حرکتهاى پىدرپى فراهم مىآورند. بايد دانست که زمانى رهبرى موفقيتآميز خواهد بود که مردم با مردم مطرح شود و در يک ارتباط دو جانبه امور مزبور بهنحوى فرآيند شوند که مورد تأئيد رهبر و مورد تقليد پيروان قرار گيرد. اين مرحله از کار ترويج نيز شورا ناميده مىشود. |
همچنین مشاهده کنید
- مدیریت در ترویج کشاورزی
- تکنولوژی آموزشی در ترویج کشاورزی
- جایگاه ترویج در فرهنگ جامعه
- آموزش بزرگسالان در ترویج
- ارزشیابی برنامههای آموزشی ترویجی
- بهرهوری و اقتصاد ترویج کشاورزی
- نوآوری و نوپذیری
- رهبری، شورا و مشارکت عمومی
- اهداف ترویج
- تاریخچه ترویج(۴)
- مراحل طرح و اجراء برنامههای ترویجی
- تاریخچه ترویج
- تاریخچه ترویج(۳)
- جایگاه ترویج در فرهنگ جامعه(۲)
- برنامه و برنامهریزی مشارکتی در ترویج
- تاریخچه ترویج(۲)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست