VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
جمعه ۲۱ دی ۱۴۰۳ -
10 January 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
کتاب قلب و روح
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
لزوم عمل به مرامنامه شرکت
مرامنامه و اصول اخلاقی شرکتها تابلوی هنری نیست که روی دیوار نصب شود و به لذت بردن از زیبایی آن بسنده کرد. اعمال و رفتار کارکنان میزان اخلاقی بودن هر شرکت را نشان میدهد که آن هم به طور مستقیم از مدیرعامل و مدیران ارشد سرچشمه میگیرد.
کتاب قلب و روح
هلدینگ توتال
کتاب قلب و روح
هلدینگ توتال
مرام نامه شرکت
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ روزنامه دنیای اقتصاد
هنر فراموش نکردن اهداف در مرامنامه
شرکتی را به یاد آورید که در مرامنامه خود اشارهای به ارزشهای انسانی نکرده باشد و فقط بر سود و پول تاکید کرده باشد. به احتمال قریب به یقین قادر به یافتن چنین شرکتی نخواهید بود. انگار تمام شرکتها و سازمانها، مرامنامهای تاثیرگذار و ارزشها و اصولی متعالی برای خود تعیین میکنند. اما زمان …
کتاب قلب و روح
شرکت داویتا
کتاب قلب و روح
شرکت داویتا
مرام نامه شرکت ها
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
/ روزنامه دنیای اقتصاد
چالش یکپارچهسازی پس از ادغام شرکتها
ادغام و تملک شرکتهای دیگر، یکی از استراتژیهای مهم رشد و افزایش سهم از بازار است. اما این استراتژی به دلایل مختلف مانند رویههای عملیاتی متفاوت یا تفاوت در فرهنگ سازمانی شرکت قدیم و جدید میتواند ریسکآفرین باشد و نیازمند انعطافپذیری بسیار است. هلدینگ مراقبتهای کلیوی توتال (Total Renal Care Holdings) …
کتاب قلب و روح
ادغام شرکت ها
کتاب قلب و روح
ادغام شرکت ها
هلدینگ توتال
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
/ روزنامه دنیای اقتصاد
شرکتی که اول یک جامعه است
شرکتهای بسیاری ادعا میکنند که مانند یک خانواده یا جامعه هستند. اما چنین سخنی فقط یک ادعای واهی و یکطرفه برای تشویق کارکنان به وفاداری است. شاید فقط شرکتهای معدودی بتوانند به واقع ادعای خانواده یا جامعه بودن کنند که مسوولیتپذیری دوطرفه در آنها دیده شود و مدیران نیز به فکر کارکنان باشند. به …
کتاب قلب و روح
شرکت داویتا
کتاب قلب و روح
شرکت داویتا
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
تبدیل شرکت به دهکده
یک شرکت را به روشهای مختلفی میتوان به پایداری و ماندگاری رساند. ایجاد روحیه نوآوری، فراهمسازی فرصتهای رشد برای کارکنان، ارائه راهکار برای یک نیاز واقعی مشتریان و همراستاسازی ارزشهای کارکنان و شرکت، تعدادی از راههای موفقیتآمیز هستند. اما رویای مدیرعامل هلدینگ مراقبتهای کلیوی توتال …
کسب و کارها
کتاب قلب و روح
کسب و کارها
کتاب قلب و روح
هلدینگ توتال
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
/ روزنامه دنیای اقتصاد
استقبال از ترسهای مدیریتی
در مدیریت شرکتها، وظایف و واقعیات دشواری بروز میکنند که ترس از مواجهه با آنها، افراد را به فرار وسوسه میکند. اما در صورت شجاعت برای مواجهه با این ترسها، مزایایی مانند ارتقای فرهنگ سازمانی و هموار شدن مسیر پیشرو به دست میآید. هلدینگ مراقبتهای کلیوی توتال (Total Renal Care Holdings) در دهه …
کتاب قلب و روح
مدیریت سازمانی
کتاب قلب و روح
مدیریت سازمانی
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
مزیت بحران ورشکستگی!
کتاب «قلب و روح» درباره بحران ورشکستگی نیست؛ درباره پنج شرکتی است که در تاریخ آمریکا، با قلب و روح خود فعالیت کردهاند و با رویههای انسانی خود سرمشقی برای بسیاری از کسب وکارهای دیگر شدند. یکی از آنها هلدینگ مراقبتهای کلیوی توتال است که توانست با عبور از بحران ورشکستگی، به یکی از بزرگترین شرکتهای …
کتاب قلب و روح
بحران ورشکستگی
کتاب قلب و روح
بحران ورشکستگی
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
/ روزنامه دنیای اقتصاد
عملیات نجات شرکت ورشکسته
هیچ قانون کلی برای موفقیت شرکتها وجود ندارد. گاه استراتژیهای کاملا متضاد در دو شرکت رقیب، نتیجهای مشابه میدهند. اما آنچه قطعا اهمیت دارد، حفظ توازن و تعادل در کسب و کار است. در شمارههای پیش، داستان یک شرکت آمریکایی خدمات دیالیز به نام هلدینگ مراقبتهای کلیوی توتال (Total Renal Care Holdings) …
کتاب قلب و روح
شرکت های ورشکسته
کتاب قلب و روح
شرکت های ورشکسته
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
/ روزنامه دنیای اقتصاد
انتظار 7 ساله برای یک مشتری
شرکتهای کمی هستند که سالها از روابط تجاری خود با مشتریانشان مراقبت کنند یا آنکه برای شروع یک همکاری، 7 سال صبر کنند. اما تجربه شرکت ورد واید تکنولوژی نشان میدهد که اینگونه صبر و مشتریمداریهای بیپایان میتواند منافعی بیپایان هم داشته باشد.
وردواید تکنولوژی
مشتری مداری
وردواید تکنولوژی
مشتری مداری
کتاب قلب و روح
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
/ روزنامه دنیای اقتصاد
نتیجه روابط بلندمدت با شرکا
بسیاری از همکاریهای تجاری کسب و کارها، فارغ از منافع کوتاهمدت، فرصتهایی در بلندمدت فراهم میکنند. به همین دلیل، افزایش ارتباطات و توجه به همکاریهای بلندمدت میتواند وجه تمایز شرکتهای ماندگار و کسبوکارهای چندساله باشد. شرکت ورد واید تکنولوژی (World Wide Technology) یکی از بزرگترین شرکتهای …
شرکت ورد واید تکنولوژی
کتاب قلب و روح
شرکت ورد واید تکنولوژی
کتاب قلب و روح
روابط بلندمدت شرکا
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
/ روزنامه دنیای اقتصاد
اصول شرکتهای مشتریمدار
مشتریمداری یکی از راههای متمایزسازی برخی شرکتها از رقبایشان است. رسیدن به این تمایز، گاهی به معنای گذشت از منافع خود و اولویت دادن به خواستههای مشتریان است. کار آنجا دشوار میشود که انگار برخی مشتریان را هیچگاه نمیتوان راضی کرد. بههمین دلیل، بسیاری از شرکتها به رضایت 90درصد مشتریان یا …
وردواید تکنولوژی
مشتری مداری
وردواید تکنولوژی
مشتری مداری
کتاب قلب و روح
نیسابا
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
جمعه ۲۱ دی ۱۴۰۳ -
10 January 2025
دریافت اخبار بیشتر
نیسابا
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج