33 هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند
تسنیم: معاون اداره کل مدیریت اموال و داراییهای دولت وزارت امور اقتصادی و دارایی از اجرای برنامه خروج خودروهای فرسوده دولتی خبر داد و اعلام کرد که از میان 104هزار خودروی فعال دستگاههای اجرایی، حدود 33هزار دستگاه مشمول سن فرسودگی هستند و فرآیند خروج آنها تا پایان تابستان امسال تکمیل خواهد شد. نرگس …