حذف ارز 28500 تومانی عامل گرانیها است
معتقدم دولت چهاردهم هیچ برنامه مشخصی برای کنترل آثار و تبعات حذف ارز ترجیحی بر بازار نداشته و ندارد. گویی بازار به حال خودش رها شده و تصور دوستان این است که هر اتفاقی هم در بازار بیفتد درنهایت تولید با شرایط جدید وفق پیدا کرده و ادامه خواهد یافت. شاید دولت مشکلات ما تولیدکنندگان را نمیداند. بنابراین …