هجوم طالبان به گوشیهای هوشمند / استفاده از گوشی هوشمند برای کارمندان دولت در افغانستان ممنوع شد+عکس
استفاده از گوشیهای هوشمند برای کارمندان دولت افغانستان ممنوع شد. ویدیوهای منتشرشده نشان میدهند که نیروهای طالبان درحال شکستن چند گوشی هوشمند هستند. هرچند این دستور درحالحاضر مقامهای دولتی را هدف قرار داده است، اما کارشناسان هشدار میدهند که این اقدام احتمالاً پیشدرآمدی برای ممنوعیتی گسترده و سراسری …