یکشنبه, ۳۰ دی, ۱۴۰۳ / 19 January, 2025
مجله ویستا
اپیدمی بیلبوردهای خیابانی
بیلبوردهای سازهای گروهی از بیلبوردهایی هستند که موضوع تبلیغاتی به دلایل مختلف از کادر بیلبورد بیرون زده است. به راستی ضرورت بهکارگیری این تکنیک در پیادهسازی بیلبورد چیست؟
تاکید بر بزرگی محصول:
معرفی محصولی که حجم آن مورد تاکید است.
نمادسازی برای شرکت:
همان درخواست توجه ویژه به آن توسط مخاطب است.
جلب توجه کردن محصول:
به شرط آنکه بعد از جلب توجه کردن، پیامیمرتبط در آن نهفته باشد.
نویسنده این یاداشت در ادامه نوشته است: اعتقاد دارم که دیگر صرف جلب توجه کردن در استفاده از این تکنیک هم موجب تضعیف این تکنیک و کاهش اثر آن میشود و هم سازمانهایی را که به درستی از آن استفاده میکنند با مشکل مواجه میکنند. به اعتقاد نگارنده موارد فوق دلیلی مناسب برای به کارگیری بیلبورد سازهای برای سازمان است. در غیر این صورت پرداخت هزینه ای بیشتر صرفا برای پیروی از یک حرکت به ظاهر جدید جای تامل دارد.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست