چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
بزرگترین مجموعه مراکز تماس و پشتیبانی مشتریان در خاورمیانه
ایرانسل با بیش از ۸۰۰ کارشناس مجرب برخط و ۱۰۰ متخصص پشتیبانی در امور دیتا، تلفن همراه و وایمکس، بزرگترین مجموعه مراکز تماس و پشتیبانی مشتریان در خاورمیانه را دارا است.
محمدعلی مقدم جزء، مدیرکل روابط مشتریان ایرانسل با بیان این مطلب که ایرانسل مشتریان خود را بزرگترین سرمایهاش میداند و تاکنون تلاش بسیاری در جهت افزایش رضایتمندی آنان انجام داده است، گفت: مراکز تماس و پشتیبانی مشتریان ایرانسل ۲۴ ساعت شبانه روز، ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال آماده پاسخگویی به مشترکین هستند.
وی با تاکید بر این که مرکز تماس ایرانسل در تهران، به تنهایی بزرگترین مرکز تماس در خاورمیانه محسوب میشود، تصریح کرد: علاوه بر مرکز تماس تهران و با احتساب مراکز تماس تبریز، مشهد و شیراز ، بیش از ۹۰۰ کارشناس در سه شیفت، ۲۴ ساعته، هر روز هفته و در ۳۶۵ روز سال پاسخگویی سوالات مشترکین ایرانسل و پیجویی مسائل مطرح شده از سوی آنان را برعهده دارند.
مدیرکل روابط مشتریان ایرانسل، حصول اطمینان از پشتیبانی پیوسته مشترکین در شرایط اضطراری و انتقال درست پیام بین مشترک و کارشناس پاسخگو را از مهمترین اهداف مراکز تماس و پشتیبانی مشتریان ایرانسل عنوان کرد.
مقدم جزء خاطرنشان کرد: سرویسهای پیشرفته مطابق با جدیدترین روشهای روز دنیا از جمله سامانه پاسخگویی خودکار(IVR) درکلیه مراکز تماس ایرانسل مورد استفاده قرار میگیرد تا مشترکین درکوتاهترین زمان ممکن به اپراتور متصل شوند.
به گفته وی، علاوه بر این، در تمامی مراکز تماس ایرانسل از سیستمهای یکپارچه پیشرفته مدیریت روابط مشتریان (CRM) بهره برده میشود تا بهرهوری کارکنان نیز به حداکثر ممکن افزایش یابد. مقدم جزء با اشاره به این که هماکنون مراکز تماس مختلفی با اهداف متفاوت توسط ایرانسل راهاندازی شده است، گفت: شماره آشنای ۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از دیگر خطوط، برای مشکلات مشترکین سیمکارتهای اعتباری و دائمی درنظر گرفته شده است.
وی افزود: مشترکین میتوانند با استفاده از قابلیتهای ویژه این سامانه، نسبت به فعالسازی، تغییر و یا غیرفعالسازی خدمات ارزش افزوده مورد نظر خود اقدام نموده و از وضعیت حساب خود بدون نیاز به برقراری تماس با کارشناسان و بصورت مستقیم مطلع شوند که در این صورت پاسخگویی سریع و بر خط، مبتنی بر نیاز مشترکین نیز به حداکثر ممکن افزایش خواهد یافت.
شماره های ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای پشتیبانی و خدمات پس از فروش وایمکس ایرانسل، شماره ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ به منظور پشتیبانی محصولات و خدمات مربوط به موسسات و شرکتها و شماره ویژه ۰۹۳۷۷۲۱۰۰۰۰ برای پاسخگویی به سوالات حجاج عزیز در زمان برگزاری حج در نظر گرفته شده است.
مدیرکل روابط مشتریان ایرانسل در پایان اظهارداشت: با بهرهگیری از تیم اختصاصی و حرفهای کنترل کیفیت، نیازسنجی و آموزشهای لازم، به صورت منظم به کارشناسان پاسخگو داده میشود و این افراد آموزشهای دورهای را نیز در جهت تقویت سطح اگاهی و اطلاعات در راس برنامههای سالانه خود دارند.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست