پنجشنبه, ۱۴ تیر, ۱۴۰۳ / 4 July, 2024
مجله ویستا

شناسایی مزیت های نسبی و اولویت بندی بازارهای هدف صادرات سنگ های تزیینی ایران


شناسایی مزیت های نسبی و اولویت بندی بازارهای هدف صادرات سنگ های تزیینی ایران

امروزه به جهت وسعت بازارهای جهانی و وجود برخی تفاوتهای عمده اجتماعی و اقتصادی در بین کشورها و گروه های مختلف مصرف کننده, بکارگیری یک روش اصولی و مدون در راستای شناسایی و یا اصطلاحا تعیین و اولویت بندی بازارهای هدف صادراتی از جمله الزامات دستیابی به هدف جهش صادراتی محسوب می گردد

امروزه به جهت وسعت بازارهای جهانی و وجود برخی تفاوتهای عمده اجتماعی و اقتصادی در بین کشورها و گروه های مختلف مصرف کننده، بکارگیری یک روش اصولی و مدون در راستای شناسایی و یا اصطلاحا تعیین و اولویت بندی بازارهای هدف صادراتی از جمله الزامات دستیابی به هدف جهش صادراتی محسوب می گردد.

مقاله حاضر درصدد آن است تا ضمن شناسایی مزیت های نسبی صادرات سنگهای تزیینی ایران عمده ترین بازارهای هدف برای صادرات سنگهای تزیینی کار شده کشور را شناسایی و اولویت بندی نماید.

عنوان فایل
شناسایی مزیت های نسبی و اولویت ‌بندی بازارهای هدف صادرات سنگ های تزیینی ایران application/pdf
bazare saderat.pdf
359 KB
دانلود

نویسنده: فتحی یحیی