یکشنبه, ۲۷ خرداد, ۱۴۰۳ / 16 June, 2024
مجله ویستا
« ده روش برای افزایش تأثیر آموزش »
آموزش کارکنان یک سرمایه گذاری ضروری در دنیای متغییر و رقابتی امروز است . برای افزایش تأثیر این سرمایه گذاری مدیر موظف است قبل ، بعد و در حین اجرای برنامه آموزشی به نکاتی اساسی پیرامون این مسئله توجه نماید . مدیر قبل از دوره آموزشی باید درباره دلایل انتخاب برنامه آموزشی بهره گیری از برنامه های آموزشی ، وقت شناسی و حضور در برنامه ها و ... با کارکنان به بحث بنشیند . در طول برنامه با درخواست گزارش از مراحل پیشرفت کار برنامه ، رفع ابهام یا عدم اطمینان کارکنان و وارد نمودن سایر کارکنان در دوره به کنترل کار بپردازد و در نهایت بعد از اتمام دوره از طریق ملاقات با شرکت کنندگان و بحث درباره مسائل دوره آموزشی گامی مأثر در راستای افزایش تأثیر این سرمایه گذاری بردارد.
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 مسعود پزشکیان ایران سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم قالیباف حمید نوری علیرضا زاکانی محمدباقر قالیباف مصطفی پورمحمدی
تهران معدن هواشناسی شهرداری تهران وزارت بهداشت سیل قتل جاده چالوس آموزش و پرورش سیلاب سازمان هواشناسی چالوس
قیمت دلار دولت سیزدهم قیمت طلا خودرو قیمت خودرو ایران خودرو همستر کامبت بورس قیمت سکه یارانه مسکن حقوق بازنشستگان
تلویزیون کربلا سینمای ایران موسیقی سینما بهاره رهنما رسانه ملی دفاع مقدس بازیگر سریال جواد عزتی تئاتر
فناوری وزارت علوم دانشگاه آزاد اسلامی ایکس دانش بنیان جهاد دانشگاهی خورشید
رژیم صهیونیستی روسیه اسرائیل غزه فلسطین اوکراین جنگ غزه آمریکا چین حزب الله لبنان حماس جنگ اوکراین
فوتبال پرسپولیس یورو 2024 سپاهان استقلال مس رفسنجان باشگاه پرسپولیس جام حذفی جام ملت های اروپا لیگ برتر فدراسیون فوتبال جواد نکونام
اینترنت هوش مصنوعی اپل مشکلات رشد مهاجرت ایلان ماسک تلگرام ناسا سامسونگ مایکروسافت گوگل
سازمان غذا و دارو کاهش وزن ویتامین دیابت سنگ کلیه فشار خون پیری