چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
هـمـیـن الان بـخـریــد!
فاصلهگذاری بین چاشنیهای فروش در تبلیغات باعث کاهش "خطای تداخل" میگردد.
اگر قبول کنیم که تبلیغات به مخاطب میگوید "بخر" و چاشنیهای فروش(sales promotion) میگوید: "همین الان بخر". پس باید گفت که میزان استفاده از چاشنیهای فروش نباید زیاد باشد، تا مشتری احساس تداوم در امتیازات تعلق گرفته به خود کند و خرید را به روزهای بعد موکول کند.
اما باتوجه به ویژگیهای خاص مردم ما که استقبال خوبی از چاشنیهای فروش میکنند، در صورت استفاده بیش از حد متعارف، از چاشنیهای فروش، باید از "خطای تداخل" پرهیز کرد. خطای تداخل به این موضوع اشاره دارد که چنانچه به طور فرض در یک دوره ٦٠ روزه تصمیم به ارایه دو چاشنی به بازار دارید، بهتر است این دو پیشهاد با فاصله قابل قبول از هم ارایه شود، نه این که بلافاصله پس از اتمام دوره چاشنی اول، اقدام به ارایه دومی کنید.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران حماس دولت سیزدهم آمریکا رافائل گروسی دولت رهبر انقلاب اصفهان مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان رئیس جمهور مجلس
سلامت تهران بارش باران هواشناسی شهرداری تهران قتل حجاب پلیس آموزش و پرورش فضای مجازی شهرداری وزارت بهداشت
خودرو مسکن حقوق بازنشستگان مالیات سایپا قیمت طلا قیمت دلار ایران خودرو قیمت خودرو بازار خودرو بانک مرکزی بورس
تلویزیون نمایشگاه کتاب سینما تئاتر دفاع مقدس سریال سینمای ایران موسیقی کتاب
دانش بنیان اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین رفح جنگ غزه روسیه چین نوار غزه ترکیه اوکراین طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر ذوب آهن لیگ قهرمانان اروپا نساجی لیگ برتر فوتبال ایران بازی لیگ برتر ایران سپاهان جواد نکونام
اپل هوش مصنوعی سامسونگ ناسا آیفون مایکروسافت گوگل باتری فضاپیما ماهواره
بیماران خاص استرس کاهش وزن بیمه زیبایی دندانپزشکی فشار خون