جمعه, ۱۰ اسفند, ۱۴۰۳ / 28 February, 2025
مجله ویستا

استراتژی نام تجاری


استراتژی نام تجاری

نام تجاری, تجربه­ای است که مشتریان بالقوه یا فعلی شما با شرکت شما داشته­اند

ـ نام تجاری چیست؟

ـ آیا یک لوگو است؟

ـ یک نام یا شعار؟

ـ یک طراحی گرافیکی یا رنگ و رو؟

نام تجاری، تجربه­ای است که مشتریان بالقوه یا فعلی شما با شرکت شما داشته­اند. نام تجاری، همان چیزی است که سازمان شما نماد آن است، وعده ای که شما می دهید و هویتی که منتقل می کنید. حال آنکه لوگو، رنگ و رو و شعار، عناصر خلاقانه ای هستند که نام تجاری شما را منتقل می کنند. نام تجاری شما، روز به روز در تعاملی که با بازار دارید، زندگی می کند.

عنوان فایل
استراتژی نام تجاری image/pjpeg
200147212-001[1].jpg
5 KB
دانلود

منبع: www.shiftegan.com